onsdag 12. august 2009

Wow,endelig kom finværet.

Snakk om flaks...etter en lang sommerferie her i Norden,kan vi ikke akkurat si det har vært mye sol og bading på oss.Derfor var gleden ekstra stor nå når vi avslutter siste ferieuken ved sjøen.Her sitter jeg og nyter måkeskrik og bølgeskvulp......

.....mens yngste datteren og en venninne fanger sjøstjerner og fisker krabber...og nå venter snart boksen går.

Så får jeg også tid til å samle ned tanker og ideer i denne notisboken min.Her skisserer jeg også div.prosjekter jeg har liggende foran meg.Veldig kjekt med en slik bok liggende i vesken.Her er også tips og ideer notert ned som jeg har fått fra div.blogger.Samt oppskrifter og utklipp fra div. interiørblader.


Så livet er herlig dere,selv med mange myggstikk over hele kroppen.Ikke akkurat lekkert,jeg som klør til blodet spruter og i tillegg skal i bryllup på lørdag.Pytt,pytt...får jukse litt med pudder da:o)

23 kommentarer:

Hanna sa...

ärliga sommarbilder.
Hanna

Loccitane sa...

Ser ut som du har det helt fortreffelig :)
Krysser fingrene for at været skal holde.
kos deg masse. Kjempe fine bilder :)
klem Line

Anne sa...

Hehe, er godt me damer har slike gode triks for å skjule myggstikk og anna ulumskheiter:) Såg ut så du kosa deg skikkelig på stranda! Gratulerar med fint ver! Hos meg øser det ned:(

Sologbolig sa...

Her såg det deilig ut. Kos deg masse ! Ei slik bok drar eg på også, så bra å ha for hånden. I morra starte eg på jobb igjen etter lang og deilig ferie med mye reising. Ha ein fin dag, og kos deg i brylløp.

Crinoline sa...

Dette så nydelig ut,flotte bilder også. Har også skaffet meg en slik bok.Går også rundt med målebånd i veska i tilfelle noe spennende gamle møbler ol skulle dukke opp.

Guttemamma sa...

...he he,varte ikke lenge...

Jannicke sa...

Åhhh,
herlige sommerbilder :o)

Her kunne det godt vært litt varmere.. men ellers er det deilig og oppholdsvær!
Vittig at du viste frem den notisboken i dag! Jeg har akkurat innviet en ganske så lik bok, med nøyaktig det samme! Ideer fra andre blogger, ideer fra mitt eget hode, ideer fra magasiner osv osv!!

Vi er visst litt like vi bloggedamer, haha!

Klem J.

madam mim sa...

Godt at dere har fått pent vær, vi har jo hatt to nydelige uker her nord - som dessverre ser ut til å være over nå. Men vi er takknemlige for det vi fikk! :-)
Nå har jeg hentet det koselige vaskebrettet fra deg på posten, jeg tror nesten det skal få plass i min nyoppussede gang ;-)Jeg skal legge ut bilder når den tid kommer. Kos deg i sola!

Mitt hvite hus sa...

Ååå så bra at dere fikk litt sol... Så nydelige bilder du har tatt.... Kos dere og pust inn sjøluften...og fyll kropp og sjel med masse ny energi...
Klemmer Kerstin

liven sa...

Høres nå ut som dere har det deilig selv om myggstikkene klør.o)
kos dere!!

pysseltanten sa...

Såå härligt med några dagar vid stranden...=)))
Vilken bra ide´med boken...
Dessutom var boken JÄÄTTEFIN...=))
Ha en fin kväll...
Kraaamizar Git

Marianne sa...

Hei!
Jeg kan ikke unngå å kommentere boken du nå leser- Holder selv på med den samme boken, har nå kun ett kapittel igjen, og det er veldig spennende.. Nydelig bok synes jeg. vet du om forfatteren har skrevet flere bøker? Liker fortellerstilen. Hyggelig innslag i bloggen- finværet må vi nok virkelig sette pris på de dagene det dukker opp! :)
God siste del av sommeren!
-M-

Margrethes hus og hage sa...

Deilig med sol, og godt dere har fått noen fine dager :)

Myggestikk har fått en ny dimmensjon i år her hos meg... Jeg har fått noen gigantiske, og tror jeg er blitt allergisk! Klør så jeg blir sprø, så du har min største medfølelse!
Litt pudder gjør nok susen, skal du se!

Ønsker deg en fin torsdag! Hilsen Margrethe

Gro sa...

Hei! da er jeg tilbake...
Lykke til med myggestikkene, og bryllupet til helgen! To bryllup venter for mitt vedkommende også, og det skal bli morro! Jeg tenker at vi får gjøre en avtale etter helgen??? Det tidligere innlegget der du spør om evt. tekst i stedet for hjerte på den fine sengen: Jeg synes en sjablon med en 3/4eukalyptus el. laubærkrans som møtes midt under hadde vært fint der. Hvis du skjønte hva jeg mente...? Klem - hejdå!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så skönt att sommaren kom tillbaka, såna dagar ska man vara rädd om. Sola , bada och drömma om inredning, kan inte bli bättre. Kul och gå på Bröllop, det är inte så ofta man gör. Ha det gott vännen.
Kramar AnnaMaria

Magdalena sa...

så skjønne sommerbilder...
håper du finner en lekker kjole som skjuler de værste myggstikkene..!

deiligt å se et sommerbilde,-
klem til deg'''

Agnes Maria sa...

Vilken bra ide du gav mig, det där med boken, jättesmart !
Härliga sommarbilder.
Klem på dig.
Åsa

AG sa...

Nyt den siste uken ved sjøen:) Veldig smart med en liten idèbok i veska! Det er noe å tenke på.
Ønsker deg en fin kveld og en herlig helg!
Klem AG

MariMaja sa...

Så deilig da!
Nyt det mens du kan;)
Her har vi fått høstfølelse...blåser og regnskyll og kaldt....brrrr
Klem fra Maja

Datt sa...

Ah, det så herlig ut! Her har det regna VILLT i dag, i don't like it, men så reiser jeg til Rhodos onsdag, så jeg klarer meg... :P

Nooria sa...

Heldig du som fikk litt ordentlig sommer :-). Selv har jeg hatt et par små besøk på stranden i hele sommer.

Men nå har jeg jo hatt en deilig helg i Paris, så det er ikke synd på meg ;-).

Katta sa...

Ha ha, ja de där myggorna är för jäkliga. I Jämtland där vi var finns det hur många som helst mina barn blev så prickiga så de ser ut som de har vattenkoppor.I Stockholm slipper man myggen i allafall.Kul att ni haft finväder med, vi hade det på vår lilla semester men här i S-holm idaag har regnet öst ner och åskan dundrat.Förstår att du blev lite nyfiken på vem som var jag :) jo jag är den längst till höger. Kram Katta

GundasFactory sa...

Koselig innlegg maliva, har forresten en slik bok jeg og. Eller forresten, tre stk på forskjellige steder. Distre som jeg er må jeg ha en i nærheten vet du;)

Og engler kommer snart i butikken min, men rekker jo ikke over alt og englene flyr nesten ut av seg selv...Hihi

Kos deg på brylupp, så koselig da;)

Nattaklem fra GundaM