onsdag 26. august 2009

Pip,pip.....

Som jeg har nevnt tidligere,er jeg veldig svak for sommerfugler.Men jeg har også fått mer og mer sansen for fugler i interiøret.Ja jeg har jo mine berømte fuglebur rundt omkring,men de er og skal forbli tomme.
Da jeg var innom min tidl.arbeidsplass Kremmerhuset i dag,fant jeg dette vakre bilde til kun kr.129,-,og med en liten magnolia kvist til,er det akkurat de fargene jeg kunne tenkt meg i en tapet,på en font-vegg.


Her i huset går det kun i malt panel/tapet.Derfor hadde det vært fristende med litt farger på en vegg i loftstuen.Har funnet mange spennende nettsider som selger tapeter.

Men må nok bruke litt tid på dette tror jeg.Vet ikke helt om disse hadde slått an,selvom jeg synes tapene er vakre.

Tror nok jeg liker farge sammensetningen like mye som fuglene.
Disse fant jeg på Tapetorama.se Der var utvalget så stort,at jeg knapt har fått tid til å se noe av det de selger.Fordelen med disse nettsidene,er at man også kan best.prøver.
Så nå gjenstår det å se om det blir kvittring her i huset,eller en mer nøytral vegg....

12 kommentarer:

Missfryd sa...

KJære Maliva.
Tusen takk for koselig treff i går. Så hyggelig at du liker smykket fra meg:-)
Sender deg sms for jeg har morsomme nyheter:-)
Veldig søte tapeter og yndige farger. Me like:-)
Klem Ingrid

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ta deg en tur inn på Tyttebæret. Så får du fantastisk god hjelp. De har mange fuletapeter der, også syns jeg det er litt viktig med strukturen i tapeten, den skal være god å ta på;) Syns kanskje den nederste er litt stikkete. Men fulene var skjønne. Også fargene da.

Jeg har tittet litt på datoer. Hva med 24 oktober, eller 07. november. Begge er lørdager, for det er vel best. Lørdagen midt imellom er Hallowen så da må vi vel trø til med andre tiltak. Det blir treff i drammen 18. sept. se inn til aase;) så det må blir litt etter det.

Ha en fin kveld
Klem:)

Hilde Heimdal sa...

Sååå fint bilde sammen med den blomsten !!! :)

Jeg har ikke hatt helt sansen for fugler i interiøret, men disse bildene var bare nyydelige >:)))

aase sa...

Lekkert bilde Maliva!!

Ser at Walla har tipset deg om bloggtreff. Skjønte vi nesten kræsjet der. Håper du titter inn til meg, og at dere har tid og lyst å møte oss i Drammen!!

GundaM sa...

Masse fint på kremmerhuset!! Ikke så mange som blogger med ting derfra, merkelig..?

HIhi, jasså ja du har fransk tolk;) Javisst, mine netter er vakrere enn dine dager...Hm, tror jeg sløyfer den overskrifta. I mangel på noe annet å skrive og siden jeg har hatt denne teksta i hodet et par dager her nå bare klina jeg den inn. den står i bokhyla skjønner du ;)

men kanskje det ble mere forståelig nå som jeg avslutta innlegget mitt om at ejg kommer til å sovne med et smil om munnen i kveld..? Hihi, vi blogges!

Margrethes hus og hage sa...

fuglebur står på ønskelisten min også, men har enda ikke funnet et til den prisen jeg kan gi for det. Vakkert bilde du har kjøpt, og magnoliakvisten gjorde seg godt til!

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Verandasol sa...

Det bildet har jeg også sett på! Utrolig koselig. Har du sett den store kalenderen de hadde der med nesten samme motiv på? Me like :) Kremmerhuset har mye bra for tiden!

Min Still By Maia sa...

Helt nydelige tapeter alle sammen. Det blir sikkert kjempelekkert med et tapetsert rom.

Jeg er spendt på bloggtreffet. Er det bestemt noen tid og sted?

Klemmer fra Maia

Unknown sa...

Utrolig vakker blogg! Jeg er bare kort innom så tidlig på morgenen - før det bærer avgårde på jobb. Titter innom senere igjen! Ha en fin dag! Klem.

Solveig sa...

Så koselig bilde du har kjøpt! Spennende å se hva du velger av disse tapetene!
ha en fin dag!
Klem fra Solveig

Mitt hvite hus sa...

Heisan

Nydelig bilde ....og jeg er faktisk enig med Gunda... Kremmerhuset har veldig mye fint..
Håper du får en fin dag..
Klem Kerstin

Anonym sa...

God lørdag ;o)

Det herlige bildet av fuglen har også jeg titta på, da jeg kom hjem med en del fra Kremmerhuset... hehe

Men jeg har ingen steder å ha skiltet så jeg har foreløpig ikke kjøpt det.

Men skal ikke se bort ifra at et eksemplar kommer innenfor disse 4 veggene ;o)

Ha en flott helg.

Klem Jeanette