mandag 28. september 2009

Maliva ut av skapet!


Sitter her med morgenkaffen før jobb,og leser om meg selv....uff..så skummelt.Nå er jeg ikke lenger en anonym blogger.Men har egentlig tenkt igjennom dette lenge,ettersom flere aviser og blader har tatt kontakt med meg.


(Trykk på bildene så kan dere lese teksten bedre)
For meg er interiør en lidenskap,og hensikten med denne interiørbloggen er utelukkende for å inspirere og glede andre.Så til dere mine trofaste bloggere,her er jeg:o),og til dere nye som titter innom....Ønsker jeg dere alle hjertelig velkommen til å følge meg utover høsten.

72 kommentarer:

annika sa...

Grattis till att vara en bra interiörbloggare! Ska följa din blogg.
annika

Sologbolig sa...

Så flott reportasje om deg. Det er iallfall veldig koselig å følge bloggen din, alle de fine bildene, ideene, inspirasjonen som du deler ....... kjempekoselig ! Nydelig bukett i forrige innlegg. Ha ein fin dag.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Gratulerer, så morsomt med artikkel i avisa! Litt skummelt å stikke hodet frem kanskje, men mest artig, tenker jeg! Ha en fin dag! Klem Cathrine :-)

Christine Louise sa...

Ååå så flott :) Kjempe fine bilder :)

Klem fra meg..

S & E sa...

Så hyggelig! Så tilfeldig noen leste dette på toget, men klarte ikke å få med meg hvem det var. Han som lest evar nok iekk så interessert i interiør så jeg klarte ikke å se hvem det var :-) Ha en fortsatt fin dag!

Hverdagen vår sa...

Kjempekos å lese dagens rb:)
Artikkelen var fin:)

Håper du får en fin-fin uke

klem fra Eli

Lykkelille sa...

Gratulerer med artikkel i avisen, så moro for deg:-) Du fortjener det, du har en fantastisk blogg og du er veldig kreativ. Ønsker deg en flott dag.
Cathrine

liven sa...

Heisann og grattis med repotasje!!
Kan skjønne du synest det er skummelt:o)
Men det ser så fint ut dette:o)

ha en fin dag og en god uke:o)

Vit som snö sa...

Vad kul med reportage om dej!
Förstår ju gott varför du är populär som har så mysig blogg:-))
Kram Cilla

h.espe sa...

Sååååå Gøy May-Liss, å endelig få "treffe" deg!! Først i papirutgave, og veldig snart live!!!

Gratulere så masse med den flotte reportasjen - supergøy!!! At du har en inspirerende og flott blogg har jeg jo visst lenge, så denne omtalen er deg virkelig vel fortjent!!!

Ha en superflott uke min venn - hi, hi - sol deg i glansen av å være litt kjendis... ;o)

Stor klem fra Hildegunn

Fru Fjeldhammer sa...

Graulerer!
Dette var skikkelig kul...

Ha en fin uke!
klem

(eddas) sa...

God morgen....
ja det må jo selvfølgelig være litt rart og sitte med morgenkaffen og se seg selv i avisen....men så morro da gitt...nyt det...som alle sier du fortjener det....blir så gøy og møtes 9.....:)
ha en flotters dag
klem edda

Randi sa...

Heia...Gratulerer med flott reportasje Malvia!!!Dette fortjente du vettu!:-) Å så gøy å sjå deg da,søt er du der du sitter!!
Lykke til med treffet,det kjem til å bli knall gøy!
Ha ei fin veke!
Klemmer til deg!

Mitt hvite hus sa...

GRATTULERER med repotagen vennen.... så moro da... skjønner godt at du syns det er skummelt, men du ser veldig skjønn ut på bildet..Kan ikke lese hva som står i artikkelen...kanksje du kunne lagt den ut?

Bloggen din har jeg fulgt en god stund og stortrives her inne hos deg...
Klemmer Kerstin

Myhome sa...

Gratulerer med kjempefin reportasje i avisen!!! Bloggen din er utrolig flott og inspirerende, og jeg koser meg alltid med dine nye innlegg:) Følger deg gjerne videre:)
Ønsker deg en fin dag!
Klem Anita

Torunn sa...

Gratulerer!
Så flott! Ønsker deg en deilig dag .-)

Klem

Nooria sa...

Så kult! Gratulerer med artikkel i avisa! Du ser flott ut på bildene. Nå kan alle se at du ikke bare har et pent hjem men er pen selv også :D.

tinemor sa...

Så flott repotasje!
Gøy å se fjeset ditt :-)
Klem

@afjo72 sa...

Tøft! :o)
Grattis med strålende omtale!

Anonym sa...

Så gøy å lese repotasjen! Spennende!! Må si du har en veldig flott blogg som jeg henter utrolig mye inspirasjon fra! Utrolig flotte bilder og spennende innlegg!

Ønsker deg en kjempe fin dag i fin været!!

Klem fra Renate:)

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, oj, velkommen ut av skapet;) Gratulerer med flott reportasje!!

Klem Anette:)

beate sa...

Hei
Så gøy da! Gratulerer med reportasjen!

Ha en fin dag
Beate

Ann Helen sa...

Heihei!

FIN reportasje! Skal si vi interiørbloggere er etterspurte om dagen, moro da! :)
Så utrolig hyggelig at du nevnte oss også:)
Velkommen ut av anonymiteten! Det eneste jeg har angret på ved det er at alle har greie på at jeg kaller meg fru Pink!!! Haha, for et navn - hva tenkte jeg på? ;-)

Unknown sa...

Ja, jeg slenger meg på de andre, og sier også velkommen ut av skapet!! - og gratulerer så masse, masse! Moro! Blir moro å følge med... Ha en flott høstuke! Hilsen Liv Hege

Therese fra huset med de rare i sa...

Velkommen ut av skapet:D Og for et stort kompliment da!!! Velfortjent og utrolig gøy!!!

My home is my Castle sa...

Gratulerer med kjempeflott reportasje :))
Og såå moro å endelig se hvordan du ser ut ;)
Er jo den flotte dama du ;)
Blogggen din er jo bare såå lekker da og en av mine favoritter, så det at du er så populær, ja det skjønner jeg godt :))

Lykke til med kjendistilværelsen ;)
Klem,Kari

Missfryd sa...

Så flott, Maliva!! Helt fantastisk! Er SÅ glad på dine vegne. Stor klem fra meg

Anonym sa...

Gratulerer!
- og sååå fortjent:-)
Kjekt å se deg "live" også:-)
Vi snakkes, klem Hege.

Hulda sa...

Så artig da! GRATULERER!

Marit sa...

Wow - dette var artig å lese! Gratulerer!! Ja, nå blir vi som følger deg stolte - og nå "kjenner" vi deg jo enda bedre :o)

Klem Marit

Ingun sa...

Hei

Da må jeg få be om autografen da;-)

Flott blogg har du. Velfortjent med en reportasje!!

Ha en fin dag!

lovefriidrott sa...

Hej Vännen
men så kul med ett reportage om dig. Förstår att du har landets mest lästa blogg för du är så duktiga på att fota o ge inspiration.
Supernygg är du oxå;)
Ha en fin måndag Kram Sari

Gro sa...

Hei, May-Liss - og gratulerer med reportasjen i avisen! Gøy at du "står fram"! -herlig! Og min blogg er med i kåringen av beste lokale blogg i "vår" avis på nett: dt.no!!! Slikt er morro. Gleder meg til å se deg snart igjen! Klem fra Gro

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Kjempekoselig reportasje og at du er "ute" av skapet:)...jeg har jo vist at du liker deg best på utsiden med en malekost og maling. Gøy dette her...ha en fin uke. Klem Hanna

Solveig sa...

Så gøy dette var da! Forstår deg godt, det er litt skummelt når man ikke er helt anonym lenger:o) Liker såååå godt bloggen din og er helt enig; du inspirerer. Har vært innom deg amnge ganger før jeg fikk blogg selv, og vet hvor mye det betyr både for kreativiteten og livsgleden å kunne linke seg gjennom den ene flotte bloggen etter den andre. Følger deg gjerne videre! takk for titten og ha en fin dag.
Klem fra Solveig

LIVS LYST sa...

Grattis grattis!

Så gøy!

Hilsen Liv ;O)

Dans på roser... sa...

Titt-titt,.... ut av skapet- og takk for sist;)
Du kler best å være på utsida=)

Så gøy at du er i avisa! Artig, artig...

Klemmer

Christine sa...

Hei! Jeg visste ikke om bloggen din før jeg leste Romerikes Blad i dag. Men jeg kommer nok til å begynne og titte innom den iblandt. Selv går jeg linjen "Interiør og utstillingsdesign" på videregående. Inspirerende blogg du har :-) Ha en fin dag!

Unknown sa...

Gratulerer så mye med flott reportasje!! Vi har en tendens til å være litt for anonyme her til lands. Vi skal liksom ikke stikke oss fram. Men nå synes jeg at det er på tide å vinke janteloven farvel:)Herlig at du står fram! Vi har jo ingen ting å være redde for!
Stå på:)

Klem fra Linda

2søtesmå sa...

Hei! Gratulerer så mye med reportasje i avisa!
Ha en strålende dag! :)

Jannicke sa...

Heisan,
så gøy å se deg!!
Flott reprorasje,
dette kan du være stolt over!!
Klem J.

Livet på Berget sa...

Grattis, vad roligt! Brukar titta in här lite då och då för att hämta inspiration. Du har så fin blogg:).
Ha de
Kram
/Sara

Landstil sa...

Gratulerer med artikkelen! Kjempe flott!

Og for en nydelig bukett du fikk, så koselig!

Emmas Verden sa...

så flotte bilder Maliva..moro å se deg ;)
du har en inspirerende blogg..så det er fortjent med en reportasje ja :)
sees snart ;)
klem Anne***

Loccitane sa...

Er det sånn du ser ut :)
Så morsomt å se deg skikkelig, reportasjen var kjempe fin den, og du fortjener virkelig å komme litt frem og få litt "lønn" for all den kreativiteten du sprer.
Morsomt, Grattis!!

Ha en knall fin dag, nå skal jeg på jobb og jobbe til ni.

Klem Line

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer med flott omtale. Klem Siv

Hvitrose sa...

Så artig da!!kjekt å få se ansiktet ditt da:))
sikkert en flott reportasje dette!!
er det nett utgave å eller??
hadde jo vært kjekt å ni lest den da;))
klem Fra Bente

Størhuset sa...

Utrolig gøy da! Er jo helt skjønn bloggen din også, så mange ideer jeg får etter å ha tittet her! Ha en fin kveld!

Kristins Hus sa...

Hei du:-)
Så moro å se deg, et ansikt bak bloggen !!

ha en super kveld videre
Krisitn

Min lille krok i verden sa...

Hei May-Liss.
Ute av syne betyr ikke alltid ute av sinn vet du...
Du ser utrolig flott ut på bildene og du har søren ikke forandret deg mye på....snart 25 år!!! :-)
Flott reportasje og flott dame, du gjør det som forsidepike :-)
Varm klem fra meg

Mette sa...

Så artig! Fin reportasje! Skal prøve å lese hele, men foreløpig har jeg bare skummet igjennom. Skulle gjerne vært med på bloggtreff, men jobber både torsdag og lørdag, litt langt å dra hjem på fredag, dessverre!

Klem fra Mette - Landlig Eleganse

hjem hos linda sa...

Du har jo en flott blogg så gratulerer med å komme ut av skapet..he he...
Har akkurat bltt blogger men lest bloggene dere i lang tid...Blitt sååååå inspirert av alt det flotte du blogger om....Velkommen innom meg..linda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow, vad kul Maliva, förstår att de skrev om dig. Och bloggträffen kommer säkert i tidningen också. Grattis, du kan känna dig nöjd med reportaget, och jättefina foton på dig också.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Karianne og Vegard (veien til hjertet) sa...

leser aldri den avisen ellers, men av en eller annen grunn åpna jeg den i sta, og der var du gitt:) så morsomt! og masse fine bilder:)
pent hus og ei pen dame!

ha en fin kveld

klemmer fra karianne

Anonym sa...

hei tante..:) å så bra..:) så godt du ser ut..kjempe fine bilder av deg i avisa..hadde vært kjekt å lese den reportasjen...) stolt av deg.. dette fortjener du..du er kjempe flink..:)

Camilla..:)

Anonym sa...

haha..jaja,,bedre sent enn aldri..fikk jo lest den på bloggen..hehe..kjempe bra..:)

Bluggi buggi blogg sa...

Hei hei.
Gratulerer masse med reportasjen. Så kjekt for deg. Ser du har fått utrolig mye tilbakemeld her på bloggen din. Tydelig at bloggen din er godt likt. Lykke til videre. Jeg kommer nok snart tilbake.
Klem Trude.

Monica sa...

Gratulerer med flott reportasje i avisa i dag. Jeg dro kjensel på en del av tingene før jeg faktisk så at det var deg. Du er en stor inspirasjonskilde og jeg er innom bloggen din hver dag. Jeg må dessverre innrømme at jeg er svært dårlig til å legge igjen kommentarer. Lover å bli flinkere til det.

Hilsen Monica som er fra samme sted som deg :-)

Margrethes hus og hage sa...

Så artig :) Det må da være koselig å få slik hederlig omtale! Gratulerer med å ha kommet ut av skapet ;p

Ønkser deg en fin kveld! hilsen Margrethe

Crinoline sa...

Hei,May-Liss. Gratulerer med flott reportasje.Du kan være stolt.Skal bli hyggelig å treffe deg snart. Ha en fin uke. Klem

Jeanette sa...

Hei på deg!

Så utrolig gøy dette var da! nå skal jeg inn på nettet å lese dette:-)

Gleder meg masse til treffet:-)

klem Jeanette

Heidi-anitha sa...

Hei MAYLISS!!!!

Så der er du? Ukjente vakre menneske som jeg har bestandig beundret og følt en god kontakt med - tross at jeg ikke har hatt all verdens tid med bloggen, som jeg ønsker meg. Ditt vakre ytre stemmer jo så godt med innsiden:0) så ikke skremmende for deg å komme på trykk - men skkert rart alikevel.... Det er jo noe med det å bryte den lille sprerra vi alle har... men uansett skjer det jo så mye på treffet når vi skal møtes over 50!!! mennesker:0) - så koselig det skal bli.

Har fått lest litt av det avisa skrev - ser du har mange besøkende, og ikke rart, du er en spesiellt hyggelig dame, og så kreativ og flink med både interiør og mat...

Så fortsett og dele med deg - alt dette er deg vel unnet - all ros og ære:0) og håper at du vil nyte å være blogger i mange år fremover også.

Klemmer Heidi-anitha.
White vintage

Anonym sa...

Hei May-Liss!:) Så morsomt å lese om deg i romerikes! Har ikke visst at du var en så stor blogger, nå har du fått deg en ny fast leser;) Joakim hilser!!:) Klemmer fra June;)

Huset på toppen sa...

Gratulerer med reportasjen:) Kjekt å lese om deg og se deg "live"!
Ha en fin uke videre og lykke til videre!
Klem Linda

Unknown sa...

Nei gurimalla, NÅR sto dette? I helgen? Da var jeg hos søta bror... Dette har jeg jo lyst til å lese!
Så kult at du har kommet ut av skapet, hehe... ;o)
Klemmer til deg, i skapet eller utafor <3

Elisabeth sa...

gratulerer med flott repotasje!:)
jeg gleder med til å følge bloggen videre!:)

ha en fin dag!:)

Dreamgirl sa...

Gratulerer!
Du er vakker May-Liss!

Anonym sa...

Så flott reportasje :)
Koselig å se hvem du er :)
"Skal hilse fra Ste. Maxime, var der på onsdag og torsdag i forrige uke"
Ha en fin høst.
Klem

Richtsje sa...

Hey, great to see you in a newspaper. Seesm quite strange to me, reading about yourself in such a big article!
Congratulations, anyway...

Victorias Inspirasjon sa...

Gratulerer med så fin artikkel! Det er så morsomt å lese om felles blogg-jenter i media :-)

Vi sees på bloggtreff på fredag! Jeg gleder meg :-)

Lykken er... sa...

Kjempefin blogg :) jeg blir herved en følger :)

t o n j e c h r i s t i n e

Anonym sa...

Hei!

Eg ser at du har masse flotte tips og interiørideer.
Vet du om det finnes et blad jeg kan abonnere på for å få nye ideer og oppskrifter på ting jeg enkelt kan lage selv?

Mari