fredag 14. august 2009

Den heldige vinneren av min konkurranse er.........

Da har yngste datteren min bestemt seg for å trekke tallet 28 i rekken av dere som har meldt dere på i konkurransen,og da var det bare for meg å telle meg nedover på listen.Der endte vi på bloggen frk-t ...Så gratulerer så mye.Hyggelig at det ble akkurat deg,alltid så koselig å titte innom deg,også er du jo ofte innom meg også.Det setter jeg pris på.Så send meg navn og adr.din,så sender jeg deg det vakre bokmerket. Skulle gjerne gitt dere alle en premie,men kommer heller innom og hilser på dere jeg!
Nyt dagen i dag!

15 kommentarer:

Frk. T sa...

Hei Maliva!!: ) Åå, så artig! Nå ble jeg glad:D Sender deg en mail med navn + adresse.

Ha en nydelig helg! Klem Frk T: )

Frk. T sa...

Hei, bare meg igjen.. : ) Finner ikke mailadressen din noe sted.. Vil du sende en mail til froken.t@gmail.com eller sende meg mailadressen din?

Mitt hvite hus sa...

Hei kjære deg...
Velkommen hjem... Og gartulerer så mye til Frk-T-...

Ikke tenk så mye det min venn... Kikker etter ramme og glass jeg også.. Skal prøve å lime sammen rammen for å se hvordan den blir... likte dne så godt ..passet veldig bra til bilde..

Her er det husarbeid i dag...
Håper du får en fin fredag og helg...
Klemmer Kerstin

Randi sa...

Heia igjen!
Beklager for at du ikkje har fått pakken før!! Men hadde POSTEN NORGE gjort det dei skulle så hadde du hatt den:o)No har eg søkt om erstatning for tapt pakke,men om det hjelper er noko anna!!At der er tjuver som jobber i POSTEN er ikkje i tvil,for den har forsvunnet bla.deira ansatte!Ja.Ja...Beklager men det var ikkje sånn det skulle vere!Men det er heldigvis ikkje min feil;))
Men da er ein ny pakke sendt til deg herfrå Maliva:-))Sendte den på den add som eg hadde eg.No HÅPER eg at du får den!!
Håper du gir meg eit pip enten sånn eller sånn!:)
Ha ein fortsatt fin dag!
Klem,Randi

Guttemamma sa...

Gratulerer til t-frøkna o god helg til deg!!
Klem

Agnes Maria sa...

Jättegrattis till den fina vinsten !!
ha en fin kväll.
Klem
Åsa

LIVS LYST sa...

Heldig vinner!

Ha en fin dag i sola, kanskje?!!! Håper det!!!

Hilsen Liv

☆Therese sa...

Grattis til vinneren :)
I dag har vi hatt en fin dag på stranda, kanskje den siste i år!?
(litt vemodig det...)

Oppslagstavlen er på plass :o) Dvs ikke akuratt der den var tenkt - må "ordne litt" der først, så den har mellomlandet litt :D

Ser dere hadde en flott dag i går -Håper dagen i dag har vært fin også, god helg !!

h.espe sa...

Gratulerer så masse til frøken T!!

Håper du har hatt noen fine sommerdager siden sist! Været kan vi jo ikke akkurat skryte av, men man kan jo klare å kose seg likevel...:o) Nå har jeg inntatt sofakroken - pizza og rødvin, og alt er bare kooos!

Ha en flotters fredagskveld du også!

Klem fra Hildegunn

torleif ann karin sa...

Hei. Heldige Frk T....
Hvilken herlig blogg du har. Tittet litt nedover, og må si den sengen var sjarmerende. Jeg liker også høsten, og gleder meg litt til den mørke tiden. Alt blir så kosleig og stemningsfullt inne, med masse levende lys å sånn.

Skal se mere til deg.
Ønsker deg en riktig god helg.

Klem Ann<3

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis till din vinnare, och tack till dig för fin tävling. Önskar dig en bra lördag.
Kramar AnnaMaria

Torunn sa...

Gratulerer til vinneren og god helg til deg .-)

GundaM sa...

Lørdagsklemmer til damen i bloggen her;)

Fru Luna sa...

Gratulere til den heldige vinneren :) Leste akkurat om lynnedslagene der du bor, så utrulig skummelt!

Min Still By Maia sa...

Hei kjære bloggvenn :)

Lenge siden sist. Da var ferien ferdig og jeg har nettopp kost meg med alle de vakre innleggene dine som jeg hadde gått glipp av!

Så fin premie du har valgt ut. Gratulerer til Frk. T (Det har blitt noen Danielle Steel bøker opp gjennom årene. Hun skriver jo så fint!)

Klemmer fra Maia