torsdag 6. august 2009

Daybed og en rusten M på plass!

Lovte å vise litt mer av hva jeg har kjøpt i ferien.Salget av mitt marked gikk strålende.Fikk solgt alt jeg ønsket,og derfor ble det litt ekstra penger til overs,så jeg kunne kjøpe meg en Daybed.
Redd for å si det,men jeg er faktisk litt i høst-stemning om dagen,og flere brune detaljer er tatt frem igjen.Må ha kontraster til alt det hvite.Da blir det også litt mer lunt og hjemmekoselig.
Jeg er super fornøyd da jeg kom over denne gamle sengen.Så tusen takk H.for god handel.Blir nok den nye blogg/lesekroken dette her tror jeg.
Sengen har flere vakre detaljer.Tenkte kanskje å ha en tekst/sjablong her isteden for hjerte.Eller hva synes dere? Noen ideer?
Som dere sikkert har skjønt er jeg svak for bokstaver i alle str.og materialer.Da jeg fikk tilbud om å kjøpe denne i butikken til Annette-Boudoir,kunne jeg ikke si nei.Betalte bare en symbolsk sum ifht.her hjemme.Tekstilene med blomster kjøpte jeg i Frankrike i fjor sommer,og den lille puten med tekst,er selvlagd.
Nå blir jeg borte noen dager,skal på min årlige jentetur på "Torpet"til min venninne i Sverige.Da skal jeg ha med meg siste interiørbladene fra Frankrike som jeg fikk av M.igår.Vi hadde et utrolig koselig møte på MormorsCafe i Gamlebyen.Mine drømmer blir ikke mindre etter dette treffet kan du si.Så tusen takk M.for at du delte din historie med meg...og lykke til videre!

Ps!Nå nærmer det seg trekningen av min konkurranse,som er neste fred.,så det er fortsatt mulighet til å melde seg på....

35 kommentarer:

Karianne og Vegard (veien til hjertet) sa...

så fin den senga var! der får du nok mange koslige stunder:) tenk så deilig til vinteren, sette seg i kroken der under et pledd med et interiørblad og kakao*drømme*:)

Torunn sa...

Ååååå, dette ble koselig!
Jer er enig med deg: høststemningen kommer smygende. Det er ikke lenger livsviktig å sitte ute under pleddet på kvelden, men like hyggelig å krype inn til masse stearinlys og en god film feks.
Jeg syns hjertet henger fint på daybed`n din jeg da. Hvorfor ikke la det henge? Skrift her og der er jo noe "alle" har...:-)

Kos deg masse på Torpet! Misunner deg en smule, men jeg trøster meg i solen i dag med masse deilge blader jeg ikke har rukket å lese enda!

klem

My home is my Castle sa...

Åhh så nydelige bilder..
Jeg skulle gjerne hatt en seng i stua, men har ikke plass ;)
jeg er og glad i både bokstaver og ord, så det hadde blitt lekkert med noen ord på sengen :)

Ha en fin dag.
Her skinner SOLA :)
Klem,Kari

Mitt hvite hus sa...

Ååå for en skjønn seng du har fått deg... likte dne veldig godt... og de skjønne putene og teppet... dette ble virkelig Kose kroken med stor bosktav...
Herlig å høre at møtet gikk fint..
Bokstaven var kjemepfin...

Kos deg på torpet og nyt dagene,...
klem Kerstin

Drøm sa...

Kjempefin seng du har fått deg! Blir deilig å tilbringe koselige høstkvelder der! Ha en fin tur til torpet.
Klem Julie

☆Therese sa...

Så flott seng, gavelen på den er jo herlig!! Ser ut som en herlig plass å sitte å koooose seg :o)

Syntes det hekla teppe der ser så flott ut også, fikk ikke opp det bildet i større format, men det ser ut som det farger som er mitt i blinken for meg :)

God tur til "torpet"! Slike jenteturer er gull verdt, håper dere får det super fint.
Klem

Crinoline sa...

Hei.For en flott seng,nydelig pyntet i sengen og rundt.Ser veldig innbydende ut. Synes at det er fint med hjerte. God jentetur til Sverige.

charm design sa...

Nydelig seng.Her blir det nok mange koselige lese stunder.Fortsatt god sommer.Høsten kommer fort.

charm design sa...

Nydelig seng.Her blir det nok mange koselige lese stunder.Fortsatt god sommer.Høsten kommer fort.

Anonym sa...

Herlig seng du har kjøpt, skulle ønske jeg hadde plass til en kosekrok/seng i min stue...

Syns hjertet som du har hengt opp på senga passet helt perfekt, men det er kanskje i veien hvis du vil bruke gavl'n som ryggstøtte?
Isåfall kanskje en tekst vil være mer hendig. ;o)

Ha en fin torp-tur, kos deg så masse.

Klem

Margrethes hus og hage sa...

Så flott daybed! Det blir nok en skikkelig kosekrok utover høsten og vinteren når det blir innevær :)

Hilsen Margrethe

Verandasol sa...

SÅ utrolig fin seng! Ser for meg det kunne blitt kjempefint med et lite vakkert sitat på den :) Koselig krok du har laget deg.

Villa von Krogh sa...

Nydelig daybed! Og veldig fint med hjerte. Hva med monogram da? Det kunne blitt fint!
Ha en finfin dag.

Hilde Heimdal sa...

Wow sååå utrolig stilig og koselig !!!

Alt var fint og perfekt satt sammen !! :o)

liven sa...

Så koselig dette så ut!!
en fin seng med nydelige tekstiler!!
Her kan du slappe av og kose deg:o)
Ha en fin tur til "torpet"

Moderne Retro sa...

For en nydelig "verden". Dere har det riktig fint. Fikk lyst å prøve middagen du viser bilder av rett under.
Med ønske om en herlig helg. :)

LYKKEBO sa...

åååå så utrolig fint!
Den Mèn var knall fin..
For ikke snakke om daybedèn...:)

Myhome sa...

Så koselig og stemningsfullt du har laget det!
Likte M-en veldig godt!
Og så herlig daybed!
Kos deg masse på jentetur:)
Klem Anita

Datt sa...

Sukk, der var det koselig! Kan kose seg både sommer og høst der ;)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

En så fin säng! Helt perfekt i en sån kosekrok.

Ha det fint!

Anita fra hjerterommet sa...

Kjempe fin seng du har fått tak i! Jeg tenker det er upraktis å ha hjertet hengede der hvis du har tenkt å bruke gavlen som ryggstøtte. Tror det kan bli kjempelekkert med tekst, enten et dikt eller et sitat.. Uansett så er det allerde kjempefint:)

Jeg har også hatt litt sånn høst følelse, og det er utrolig kjedelig, for det er jo bare beg av august.
Kose deg videre!

Nooria sa...

Hei Maliva :-)

Nå har jeg lest reisebrevene dine fra Paris og behørig notert meg de markedene du var på.

Jeg gleder meg!

Den nye kroken din med Daybed var kjempekoselig, og jeg tenker du kommer til å nyte masse der. Herlig!

God helg!

home 4us sa...

Sukk, du har det så stemningsfullt. Den daybeden vbar skikkelig fin altså.
Ha en fin dag:)

Lotta sa...

Olala så utrolig lekker den var..Flotte bilder.. Du har det bare sååå fint altså! Inspirerende deluxe! Nå er det nattinatt her..Ønsker deg en fin helg og god jentetur!
Klem fra
Lotta:)

Dreamgirl sa...

Kjempekoselig!
Du har virkelig nydelig smak Maliva. Deilig å se at du nyter å ha det vakkert rundt deg.

Sensommerklem fra meg som fortsatt er i Spania... (men snart...akk)

AG sa...

Så fin daybed du har kjøpt:) Tror det kan bli veldig fint med en tekst på gavelen, selv om det var veldig koselig med det hjertet der også:)
Ønsker deg en flott helg!
Klem AG

Tiril sa...

Så flott blogg du har, det er vist første gangen jeg besøker denne, det blir ikke den siste.
En virkelig blogg i min smak.
God helg og jentetur.

Tone sa...

For en nyyydelig seng! Og så hadde du pyntet så flott rundt den:) Skikkelig lun og deilig stemning! Har også sansen for bokstaver... her går det også i ord, men må ta meg litt sammen så det ikke hele leiligheten blir oppslagstavle - haha!

Ha en strålende solfredag:)

Klem Lycheli

Kristins Hus sa...

Så fint det er hos deg. Begynner å snike seg inn litt andre farger enn hvit, ser jeg. Hos flere også det... Fint, og den m`en var tøff!!
God helg fra
Kristin

Ludvigsdal sa...

Va fint det blev! hoppas allt är bra med er alla! Hälsa familjen från oss här på Österlen

Solveig sa...

Så flott du har fått det!! Senga var bare helt nydelig! Ikke vanskelig å forstå at dette blit den nye kosekroken, nei :-) Synes det var fint med hjertet der. Tror jeg ville ha avventet med en sjablong.....det er lettere å variere med dette hjertet.

Er i samme modus som deg når det gjelder skrift på det meste og det å ha høstfølelse :-) Blir alltid slik når vi bikker over til august. Mens så er jeg høstmenneske også, da. Enklere å sette seg ned med kreative aktiviteter....:-)))

Ønsker deg en flott søndag!

Klem fra Solveig

Randi sa...

Heia på du!!
Håper du stor koser deg no!!
Årre for ei super fin seng/day bed da,lekker å med den M til vart det enda tøffare!!
Men veit du Maliva..Den pakken din har stoppet opp i Oslo ein eller anna plass,forsvunnet der nede,dei klarer ikkje spore den opp lenger,så den er nok stolen ja......kjempe surt og irriterande!!:(((
Men uansett så sender eg deg ein ny,men kansje innholdet blir litt anna.Men pakke SKAL du få!!!!Håper det går bra!?
Kos deg vidare no!!Høyrest!
Søndagsklem frå meg,Randi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin säng, och du har gjort så mysigt med kuddar och allt. Hoppas du har det bra i Sverige.
Kramar till dig vännen
AnnaMaria

H elle K sa...

Hei, dette var en koselig blogg, lekker M og fin day bed. Kos deg og nyt dagene som kommer. Kristin

In my house sa...

Hej hej,,, trillade in hit,,,, såååå fint,,,, filten och allt.... väldigt rofyllt å härligt!!!!

Kram josse