søndag 30. august 2009

Over 100.000 besøkende på 10mnd.det skal feires!

I dag er det akkurat 10 mndr. siden jeg hadde mitt første innlegg her på bloggen.Utrolig nok har det passert over 100.000 klikk her hos meg også.For meg har denne tiden vært fylt med bare hyggelige ting.Jeg har fått utfoldet meg når det gjelder min kreative side,og jeg har fått mengder med positiv feedback,noe jeg setter enormt pris på.Også har jeg blitt kjent med mange fantastiske personer.Til og med sponsorer har meldt sin interesse,og ikkke minst støtten jeg har fått fra familien min.

De har lært seg en verden med en mor som plutselig går fra bordet midt under middagen,for så å ta en bilde av et eller annet,eller at huset kanskje trengs og ryddes,men istede finner mor ut at ho skal rydde kun et lite hjørne av stuen,som da pyntes,for så å ta bilde til neste blogginnlegg.Eller at mor i huset har fått seg en mann til,ja for ho snakker jo mye om han FINN(.no)...Ja jeg kunne skrevet masse artige ting jeg har opplevd i disse mnd.,og jeg skal love at jeg vil fortsette:o)

Nå skulle jeg gjerne ha feiret dagen med dere,men nå venter kjolen min her på meg.Vi skal som sagt i konfirmasjon i dag....så jeg får feire der på min måte:o)
Denne kjolen har vært godt brukt i løpet av sommeren,to brylluper,40-årslag,fest,og nå konfirmasjon.
Men så blir den hengt bort for vinteren.Hmmm...pussig,hvor ble det egentlig av sommeren???
God søndag til dere alle som titter innom!

26 kommentarer:

Sologbolig sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Det var ikkje værst, men så har du jo ein kjempefin blogg også da, som iallfall eg likar å besøka. Ha det hyggelig i konfirmasjon da. Klem.

Viola sa...

Förstår att så många hälsa på dig, grattis till dina 100000 och ha en härlig dag..du kommer att bli så fin så i denna..klem

aase sa...

Gratulerer så mye med UTROLIGE besøkstall, men jeg synes ikke det er rart jeg, bloggen din er et himmelrike for oss bloggere!!

Kjolen er like vakker som deg, og du får kose deg riktig mye i dag!!

Klem fra aase

Lindas hus sa...

Gratulerer så masse med så mange besøkende! Og så håper jeg at det blir mange mange flere! Klem fra Linda

liven sa...

Grattis med et enormt antall besøkende!!
Er så kjekt å stikke innom deg!!
Har blogget i over 1 1/2 år selv nå og synest det er like gøy:o)
En nydelig kjole.....du blir fin:o)

ha en fin søndag:o)

solglimt sa...

Gratulerer med 100.000 besøkande! Det har du vel fortjent, for du har ein flott og inspirerande blogg! Kos dåke i konfirmasjon, ha ein fin søndag! Monica

rod i hob sa...

Gratulera_med_så _mykje_ besøk!!

Koselig blogg! En av mine "faste" på runden!!

Ha en super søndag :-)

Thorins Trädgård sa...

Hallå, det är ju fantastiskt! Vad roligt att många följer din blogg.

Marit

Ellemeller sa...

Gratulerer!! Bloggen din er fantastisk fin:)

Anita

Myhome sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Velfortjent, du har en flott blogg som alltid er spennende å titte innom!
Nydelig kjole!
Ha en finfin søndag!

lovefriidrott sa...

Hej Vännen
Grattis til dina 100000 besökare jättekul:)
Så fin du kommer att vara i klänningen
Kram Sari

Brit Strikkenerd sa...

Wow 100 000 tusen , det står det respekt av. Morro når bloggen blir så godt motatt. Det her er faktisk mitt første besøk. Og skjønner jo med en gang hvorfor den er ofte på besøkslisten. Hyggelig, kreativ blogg- jeg må notere deg inn på favoritten med en gang:)

Håper det blir en fin konfirmasjonsdag i din nydelige kjole:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis! 100.000 det är en himla massa besök. Men så har du en jättefin blogg också. Härlig klänning, en riktig festblåsa. Kramar till dig vännen.
AnnaMaria

Elisabeth sa...

Så stilig blogg ! :)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Gratulerer:)
Så kjekt. Også veldig forståelig;)

Nydelig kjole du har.
Ønsker deg en herlig søndagskveld
Klem:)

Kristins Hus sa...

Guri malla... Gratulerer!! Det er jo helt utrolig:-)
Ha en fin søndag
K

Anonym sa...

:o)) gratulerer men det må da være heldagsjobb å svare alle som legger igjen hilsen:o)))

Håper du har hatt en deilig helg.. klem fra mæ

Datt sa...

Wow, 100 000, grattis!! :D du høres ut som en mer engasjert blogger enn meg i grunn, når jeg sitter å spiser er jeg aaalt for alt til å finne fram kameraet, men jeg kjenner meg igjen i den rydder-et-hjørne-greia! :P

Anonym sa...

Gratulere masse masse med besøkende på bloggen..:) det vil nok vokse enda mer,og jeg gleder meg til å følge med videre...) gleder meg til å snart treffes..kose dere i konfirmasjon..:)

Camilla..

Ann sa...

Gratulerer så mye med fantastiske besøkstall! Du har en flott blogg! Jeg er innom her til stadighet.

Vil gjerne "forære" deg en Award og sender deg en liten utfordring i den forbindelse! Se http://glassveranda.blogspot.com/2009/08/award-krise.html :)

Ha en riktig fin uke!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Fru Luna sa...

Gratulerer med alle de besøkende! Vel fortjent for du har en utrulig flott og inspirerende blogg :)
P.s Stigen under var lekker og ikke minst praktisk.
Klem

Ludvigsdal sa...

Grattis! Älskar din blogg! kram från hela familjen Åkerfeldt

Bestepappa sa...

Hei Hei

Ta en titt i blogshopen min.

Hilsen Bestepappa

helle sa...

Tillykke med de mange besøg, det er flot og fuldt fortjent!
Fin kjole!

Klem Helle

Dreamgirl sa...

Gratulerer!

Det er jo ikke rart at du får mye besøk... bloggen din er så fiiiiiin!

Ønsker deg en flott uke!

Trude sa...

Det var en nydelig kjole. Du, jeg legger meg som følger av bloggen din, her var mye fint:-)