fredag 21. august 2009

Miss Dior er på plass!

Har litt behov av å skrive om noe helt annet enn interiør om dagen.Derfor vil jeg vise min nyinnkjøpte parfyme fra C.Dior-Miss Dior.Etter at jeg var på Kreativ Aften m/jentene sist,gikk jeg rundt i huset og lette etter duftlyset som luktet så godt.Men så var det altså H.som hadde sprayet seg med sin nye parfyme,og siden har jeg ikke fått lukten ut av hodet.Men nå er den på plass.....og jeg er hekta.

Her er det øsene regnvær,så nå pakker jeg kofferten og tar med yngste datter`n til fjells.Eller Hedemarken heter det kanskje der.Mannen til venninnen min er på jakt,så da skal jeg holde henne og barna med selskap i helgen.Da blir det peiskos,interiørtips,prat,latter,god mat og drikke.

Vi sees:o)

20 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Skulle bare innom for å ønske deg en herlig freda og ei super helg. Masse varme klemmer fra Elin:)

Anonym sa...

Tack för tipset, jag är på jakt efter en ny parfym och skall genast memorera Ditt förslag! Din blogg är dejlig!

Agneta

Missfryd sa...

Innom på morgenkvisten:-)
Ingen tvil om at du lukter godt med DEN parfymen.
Ønsker deg en herlig hvelg "til fjells".
Klem Ingrid

Jannicke sa...

Takk for parfymetips!!!

God helg til deg! Klem J.

Lykkeliten sa...

Stikker innom for å ønske deg en riktig god velduftende helg ;-)

My home is my Castle sa...

Den parfymen er bare nydelig :)

Ha en fin helg du og vennen ;)
Klem,Kari

Randi sa...

Heisann!!

Ha ei super fin helg på fjellet Maliva!!
Ha ei fin helg og kos dokker godt!!
Klemmer frå meg,Randi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snyggt, och helt säkert härlig doft. Men flaskan var fin också, ska provdofta den när jag är i stan. Hörde att regnet kommer västifrån idag, så det börjar nog snart här också. Men du har en kul helg framför dig. Ha det gott och goa kramen.
AnnaMaria

Randi sa...

Heia igjen....
Du,eg skulle seie at du må ikkje ta med deg en super dyre og fine parfyma til fjells....da blir det nok mang ein jeger rundt den hytta;)))
Kooooos!
-Randi-

Mitt hvite hus sa...

Ønsker deg en fin helg til fjells....

Klemmer kerstin

Anonym sa...

så digg..kose dere masse i helga..:)

Camilla..

M sa...

Deilig med nye dufter!
Lyse og lette dufter passer jo inn i interiøret, og det må de jo?
:D
Jeg drømmer om å bli forfatter, jeg skriver mye for meg selv på kammerset, men jobber til daglig med noe helt annet ...
Jeg ELSKER å få folk til å le, og felles humor skaper venner har jeg oppdaget.
Riktig god tur, kos deg masse!!
Klem,M

lovefriidrott sa...

Hej

jag är så känslig mot dofter.
Jag brukar provtesta på affärn,,,sen väntar jag ca 10 min...om jag inte får huvudvärk går det bra,,,får väl testa den här oxå:)
Ha en trevlig helg
Kramis Sari

Fire Hjerter sa...

Høres ut som en flott helg.
Og den parfymen må jeg prøve en gang.

Pink lady sa...

Miss Dior er en av mine favoritter også! :) God helg! Klem Pink Lady

Loccitane sa...

Den parfymen har jeg ikke luktet på. Jeg er en sånn type som kler best tunge dufter, helst med sitrus og vanilje. Jeg bruker derfor Cartier, Dolce Gabbana og den nyeeste til Birger et Mikkelsen. Den er helt nyyydelig og kjempe lekker flaske.
Ha en strålende helg!

Leiligheten koster 2000,- pr. uke nå utenom høysesongen.

Fru Luna sa...

Good evening, Miss Dior! Denne parfymen har jeg også og den er berre så lekker :)
Ha en flott helg! Klem

Margrethes hus og hage sa...

Å, det er så kjekt å få ny parfyme :) Nesten som å kjøpe et nytt plagg, synes jeg. Kan ikke si å huske å ha kjent på missen, men skal nok lukte på den neste gang jeg er i parfymeri :)

Ha en fin helg :) Hilsen Margrethe

Katta sa...

Åååh, jag älskar verkligen lyxig parfym, den där må jag ut på stan och dofta på :) Vacker bild med. Önskar dej en fin helg, kram Katta

Agnes Maria sa...

Härligt med ljuvlig parfym.
Ha en alldeles underbar helg min vän.
Klem Åsa