tirsdag 11. august 2009

Naturen er på vei inn i Malivas verden.

Naturen er tydeligvis på vei inn i Malivas verden.Se bare så fint dette gamle vinduet m/speil gjør seg her på veggen.Der får dere også en titt inn på kjøkkenet vårt ser jeg:o)

Kom også over dette gamle barberspeilet på loppis.Om det skal være i natur farge?Oh nei,her tenker jeg hvit maling og shabby chic.Jeg er fortsatt veldig glad i det helt lyse/hvite.Men når høsten melder seg,kommer flere og flere mørke og lune kontraster på plass.Forts.følger..


Nå reiser vi til sjøen noen dager,får se om jeg klarer og koble meg til internett der nede.Lenge siden jeg har fått vært rundt å besøkt dere.Men jeg kommer sterkere tilbake.
God uke til dere alle.

18 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Tre er stilig det blandet med hvitt og lyst :))

Flott med litt kontraster! Og det speilet var kjempelekkert hos deg !!!

Ha en fin tur på stranda og kose deg masse.

Klem Hilde :o)

Mitt hvite hus sa...

Nydelig speil du har fått tak i og vinduet ditt som også er et speil sant?? kjempestilig....så skimter vi et koselig kjøkken....

God tur og kos dere masse...
Klem Kerstin

Anita fra hjerterommet sa...

skikkelig flotte de vinduene med speil, jeg har veldig lyst på et slikt...

Trist å høre om lynnedslag i nabolaget ditt... men godt ingen kom til skade tross alt.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin fönster-spegel. Jättefint med ljushållarna på kanten. Och en smygtitt i köket, ser ut och vara jättemysigt hos dig. Rakspegeln kommer bli ljuvlig vit. Ha det gott nu när du är ledig.
Kramar AnnaMaria

Datt sa...

Håhåååi, det vinduet med speil var superlekkert!!! :D

h.espe sa...

Hei på deg!
Ja, nå som høsten ligger litt og lurer, er det nok flere en du som tar inn litt farger og kontraster i interiøret. Det gamle vinduet ditt var knallfint, og like så barberspeilet!

Ha deilige dager ved sjøen!

Klem fra Hildegunn

miss marple sa...

Vakkert speil,og tydeligvis et vakkert kjøkken som skimtes i bakgrunnen;)
Kos deg ved sjøen!

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men va fint de blev med fönstret när man ser in i köket.. jättefint många kramar sussie

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig speil, og et koselig kjøkken!

Det barberspeilet var jo sjarmerende, da :)

God tur på sjøen!

Hilsen Margrethe

Jannicke sa...

Flott speil ;o)!

Klem J.

Anonym sa...

Hey, I like your blog. Watch your photos and translate your text with Google.
(Hei, jeg liker bloggen din. Sjekk bilder og oversette teksten med Google.)
(N)elke

Therese Dorthea sa...

Tusen takk for fin kommentar på bloggen min! Det set eg pris på!
Du har ein nydelig blogg! Eg likar stilen din :-) Her komme eg nok til å kikka innom med jevne mellomrom!
Ha ei god veke :-)

Therese

Loccitane sa...

Lekre speil begge to. lunt og koselig.
jeg klør alltid i fingrene etter å male alle ting hvite, men de3t bør være litt kontraster også, helt klart. Ha en strålende tur til sjøen. Vi gjør det samme imorgen.
Klem fra Line

GundaM sa...

Nydelig og la vær å mal det da ;)

Kos deg der du er!!!

Birgitte sa...

Godmorgen Maliva,

Det er bare super flot dit spejlvindue.!

Jeg er også glad for mikset af det hvide og det lidt mere varme som fyrretræet. Det giver et super samspil. Mit problem er dog bare, at der ofte ikke går ret længe før penslen har været i gang og så bliver det også hvidt. ;-)

Ha´en fin uge
Klem Birgitte.

Linda o´holy sweet! sa...

vilket otroligt vackert hem du har!!!

lovefriidrott sa...

Hej
Guuud så fint med spegeln:)
Kram Sari

Anonym sa...

hmmm...det speilet var utrolig fint..:) ble rett og slett forelska tvers gjennom..:)

Camilla..