søndag 23. august 2009

Flere gamle flasker i min samling.

Må bare vise dere disse gamle flaskene jeg fikk av min venninne i helgen.De har hun kjøpt på loppis i Sverige.Tusen,tusen takk U.Her passer de fint inn ser du!

Herlig grønnfarge på de,og med søt porselens kork.Nå har også Mårbacka fått plass ute i dette herlige været,utrolig hvor mange blomster som dukker opp på de...Er det forresten noen som vet hvor lenge de blomstrer utover høsten?.....

....og fugleburet kjenner dere igjen fra Paris-turen i våres.Har et par stk.som jeg har tenkt å henge på en vegg inne,men så var det dette med plassmangel da..hm?

17 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Nydelige flasker :)
Mine pelliser er nesten avblomstret. Vet ikke hva som har skjedd. Dine var jo helt nydelige :)

Klem,Kari

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken snäll väninna du har. Jag har en sån flaska, dom börjar bli väldigt populära. Så dom ska du vara rädd om. Och din bur är så fin, extra kul att den är från Paris. Ha en fin söndag.
Goa kramen
AnnaMaria

Ragnhild S sa...

Så flotte flasker Maliva! Og herlige bilder!
Ønsker deg en fortsatt god helg!
Klem

Missfryd sa...

Så heldig du er da som har venninner som shopper for deg:-) Likte flaskene veldig godt.
Hvordan ser uka di ut? Tekte meg innom A og skulle gjerne ha snakket med deg først.
Fortsatt fin søndag. Klem

Pink lady sa...

Fantastisk flotte blomster og utrolig fine flasker. Heldige du:) Pink Lady

Randi sa...

Heisann på du!!
Bra du har komt deg vel ned frå fjellet,og at dokker har hatt det kjekt!!:))
Årre,du var no heldig da som fekk desse super fine flasken,så snill venninde du har da!!
HmHm...eg kan dessverre ikkje hjelpe deg med svaret på kor lenge den blomstrar,eg har langt frå grøne fingrer;))Men blomstrane dine er ivertfall fine!!
Men du,om du vil selge eit av dine fulglebur så er det berre å gi eit pip?,eg har plass!!:-))Det du viser her er no knall tøfft da!!
Ellers så så håper eg at kvardagen din blir litt annaleis snart!;))
Ha ein fortsatt fin søndag!
Klem frå meg,Randi

Kjeruben sa...

Så skjønne flasker! Dei gjorde seg godt der ute på bordet :-D

Siren sa...

Så herlige flasker, og for et flott fuglebur! Ønsker deg en fin søndag! Siren :)

Hanna sa...

Vackra flaskor och fina blommor.
Hanna

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Fina flaskor och från Sverige;-)
Måste ha varit besvärligt att ta fågelburen från Paris men det verkade ha gått bra!
Hälsningar från mig!
Carin

Balke gård sa...

Flotte flasker sammen med flotte blomster,e r så nydelig den rosafargen mot det grønne! Klem,M

lottens vita och gröna sa...

ohhh så fina, och bilderna då, jisse underbara!!! hmm den där buren är helt fantastisk!

varmkram lotten

Margrethes hus og hage sa...

Kjempefine flasker :) Så snill venninne du har, som har tatt med seg disse hjem fra Sverige!

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Verandasol sa...

Så heldig du har vært da, fantastisk farge på de flaskene!

liven sa...

Så heldig du var som fikk disse fine flaskene da....det var en snill venninne:o)

ha en fin kveld...og ny uke:o)

Ellemeller sa...

Fine flasker! Og det fugleburet var bærre lækkert!

Anita

Gro sa...

Lekkert fuglebur du kjøpte i Paris, da! Plassmangel, sier du? Kan jo alltisd selge det til meg - hehe...! Sees i morgen! Klem