torsdag 14. januar 2010

SMEG in Pink.....me like;o)



Det er bare noen interiørbilder jeg ikke kan se meg mett på. Her kunne jeg flyttet rett inn, helt i min smak. Husker jeg så mitt første rosa Smeg kjøleskap i "Hjemme hos"repotasjen til svenske Living...hos Magdalena Graff, og siden den gang, har jeg ikke klart å få det ut av hodet....blir ikke lettere da disse bildene dukket opp igjen heller..."Smelt", sier nå jeg da...



Er det ikke fine kjøkken? Liker alle detaljene også jeg da.....Takker for lånet av bildene til en av Trondheim`s flotteste livstilsbutikker Cornelias Hus, som også har en spennende nettbutikk, og ikke minst forhandler av SMEG. (Prisen ligger fra 19.900-og oppover). Det var dagens reklame fra meg....



(Er selv fornøyd med vårt innebygde kjøleskap.....bare så det er sagt, men jeg har lov til å drømme, ikke sant;o)

Ps! Utrolig gøy å se hvor mange som har tatt utfordringen min allerede.....derfor legger jeg ut en til om ikke så lenge. Nå tar jeg snart helgen, "Bono"skal med fly nordover, og jeg skal gjøre noe helt annet koselig i helgen.
God helg!

44 kommentarer:

Anonym sa...

kjempe deilig kjøkken.. jeg går enda og drømmer om mitt,men dt blir noen år til enda.. kjempe søtt med kjøleskapet..:) det er jeg heeelt enig i..:) ha en fin dag,og ei deilig helg.. unne deg noe koz..:)

klem Camilla..:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei igjen. :)

Ja, det stemmer at det er glassplater. Vi ville ikke skjule panelen. ;)

Du kan ha plexiglass om det ikke er bak stekeplater. Skal du ha der MÅ det være herdet glass. Spruter det fett på plexiglass vil du trolig få brune flekker. Og det vil man jo ikke...? ;)

Bolettes hus sa...

Å å å å å så fint! Skulle ønske det var mitt!!!!
God dag til deg!

Klem

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

Hei. Me like too !!
Så nydelige bilder, men blir jo helt betatt.
Jeg skal ta din utfordring ang. Te /kaffe oppbevaring.Legger det ut i kveld.
ha en riktig fin torsdag.
Klem

Jannicke sa...

Skikkelig girly-girly ;o)
Smeg er bare lekkert!!!!

Ha en fin dag, jeg har sett utfordringen din, kanskje jeg tar den en av dagene ;o)

Klem J.

Kjeruben sa...

Mmmmm... dette drømmer eg om også... som så maaaange andre ;-) hi hi Men i drømmen er mitt babyblått :D
Men 20.000 på eit kjøleskap? Vel, tar vel litt tid før DET kjem høgt opp på prioriteringslista ;-)

PS. lørdag skal eg på H&C og sjå etter fuglebur ;-) Håpar det ikkje er utsolgt? *grøsser i skrekk!*

Fro (Idyll på landet...) sa...

Vakre bilder og mange fine detaljer. Rommene i seg selv er fine også, med blejkene i taket og tregulvet.

Klem

Skogmusa sa...

Kjempe lekkert:)
Drømme, drømme:)

Thelma Louise sa...

Lekkert .:-) og helt deg.:-)

FIOLINESBLOG sa...

mmmm deilig kjøkken,men det ville nok ikke vært helt i HANS smak her:) ville nok bli for sart og romantisk,må nok inn i litt "strammere" kjøkken her hos oss.
til inspirasjon:)
ha en fin dag derute.
fioline.

Marit sa...

Kjempelekkert kjøkken, kunne (som deg), flyttet rett inn! Har alltid synes at SMEG kjøleskapene er lekre, men prisen da...?
Spent på den nye utfordringen...
Klem Marit :o)

Renate sa...

tar gjerne ett slikt kjøkken jeg også ja .takk takk .
Utrolig lekkert og stilfult ,ikke rart vi sikkler over tastaturet :)

Grip dagen sa...

Jeg kunne svært gjerne hatt et slikt kjøleskap hos meg!
Synes de er rålekre!

Som liten hadde vi faktisk et som lignet utrolig mye - men det var oransj... Måtte jo stå i stil til øvrige interiørdetlaljer... (skrekk og gru...)

På kjøkkenøya mi står en svær, rosa Kitchen Aid.
Alle besøkende kommenterer den. Jeg er så fornøyd med den selv. Den er jo så rå og se på.

Ha en fin-fin dag videre.
Klem Marit

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Smelt smelt smelt:)
Får de heller ikke utav hodet. Har så lyst å ha et på hytta. Men hallo!! Hytta liksom. Da blir det garantert det dyreste den rommer:O)
Ha en herlig helg
Klem:)

Agnes Maria sa...

Åh, vilka underbara inspirationsbilder!!!!
Vill ha!!!
Ha det gott.
Klem Åsa

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så fint det var.. jeg hadde også kunne flyttet rett inn der... liker veldig godt Smeg kjøleskapene ... kunne nok tenkt meg det hvitt jeg da..


ha en fin dag videre.


Klem Kerstin

Kjeruben sa...

Å det hadde vert kjempekos! Eller no er eg kanskje for seint ute? :-S

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket kylskåp! har inte sett det i rosa förut. Som en smällkaramell i köket, helt otroligt fint. Passar fint till vitt och borstat stål också. Jag syr gardiner idag, har en liten rast nu.
Ha det gott
Stor kram
AnnaMaria

Feminista sa...

Jeg er også en Smeg-fan. Jeg ønsker meg veldig et rosa evt. kremfarget til sommehuskjøkkenet mitt. De er rett og slett lekre! <3
Bloggen din er veldig fin, jeg er også glad i gjenbruk og resirkulering og fikk mye inspirasjon her.

(eddas) sa...

Ja...de der er jo bare helt smashings...men tror hadde valgt beige....men det er vel ikke noe og tenke på for øyeblikket:):(
Var inne og så på de i går og.....:)
Jahaja...hva spennende skal du da....kan ikke bare si A og ikke B...det lærte jeg som liten:):)
kos deg
goKlemmer

huset på øya sa...

SMEG kjøleskepet er et herlig drops i mine øyne! Jeg liker rosafargen og jeg da... Så lenge man er flink med resten av interiør og fargevalg kan det bli skikkelig vakkert som på bildet. Har ikke SMEG hjemme men skulle gjerne hatt.

Har tatt utfordringen under! klem Vibeke

huset på øya sa...

Jeg må starte dagen med en kopp earl grey og da må jeg ha litt rismelk i. Rismelk får du i veldig mange matbutikker nå. Den er jo både kolestrolfri og fri for melkefett - friskt, delig og sundt :o)

Det er to merker som er vanligst å få tak i. En som heter NATURLI' (helt grei) og så er det RICE DREAM (min favoritt). Sistnevnte fåes ofte på Meny, Ultra, ICA, SMART og div helsekost.

Fånga dagen sa...

Jag håller med dig, vilket kök alltså, skulle passa mig också bra.
Ibland måste man bara få drömma sig bort och fantisera om sånt man skulle vilja ha.
Ha en bra kväll
Kram Lena

Landcharm sa...

Ja, skapet var delikat og fint, og bildereportasjen også. Ser at mange har tatt din utfordring på te og kaffe rundt omkring.
ha en fin kveld.

Elin | Draumesidene sa...

Hei du! :) Meir som snop heile kjøleskåpa spør du meg! Både design og farge smeltar på tunga... Ha ei flott helg, vi er halvvegs i januar! :)

God klem feå Elin!

(vurderar å setje kaffien på benken i lekker boks?) ;)

Drøm sa...

Skulle gjerne hatt et rosa Smeg kjøleskap på mitt kjøkken..sukk...Bare det med den prisen som var kanskje litt dyr for lommeboken..
God tur!
Klem Julie

miss marple sa...

Hærlig inspirasjon!!
Elsket aaaallllee bildene,jeg...
Riktig god helg,gleder meg til ny utfordring...;-)

Lenemora sa...

Åhh nei!
Jeg har aldri sett et slikt nydelig lyserosa kjøleskap - o jeg som trenger et nytt kjøleskap snart.... hjeeeelp, hvis rosa fargen kommunuserer med rosa fargen på Kitchen Aid'en min er jeg solgt!

Vel vet ikke om jeg skal takke eller hva jeg skal gjøre, nå har jeg fått dette skapet på hjernen også....

Lenemora

Datt sa...

Næææh, så kult!!

Anka sa...

Det er jo bare en fantastisk lekkert kjøleskap. Åsså rosa da! Ikke bare alle pikers drøm men ogaå alle damers drøm;) God kveld.

prinsesselinn sa...

Heisann;)
ja det kjøleskapene er superfine,
På jobben har vi for tiden ett som ikke ble brukt, og selges derfor ubrukt til innkjøpspris;)
heldige de som trenger ett og bor i Bergen.
Selv kunne jeg forsåvidt tenkt meg ett, men for ett års tid siden laget jeg om kottet innefor kjøkkenet til å heller være matbod, men kjøleskap, så det er jo ikke så mye vits i å ha nydelige Smeg inne i ett skap liksom...
Hehe
HA en finfin kveld.

Myhome sa...

Herlige inspirasjonsbilder du viser her:)))
Nyte...nyte...og drømme:)) Skulle jeg ha et smeg..ja så skulle det nok være et rosa et:)
Ha en fin helg!
Klem Anita

rosenresli sa...

Hello from germany,

unfortunately I cannot understand your language but can enjoy the pictures. I have the pink smeg (my sweet husband bought it for me - he liked the cream one more but wanted to see me happy) and if you want to see you can find the pink one in my blog under the label "kitchen" and in my sidebar. I have a pink kitchen aid too, it is brighter than the smeg and I think both pink are wonderful.

Smeg has some wonderful colours and if I had a second kitchen (smile) I would want the pastel blue smeg too.

lots of best greetings,
rosenresli

Kjeruben sa...

Åååå du er ein SUPERKNUPP!
Tusen takk!
Klem
:o)

Jenta på Laug sa...

Kjempefint kjøleskap...drømmedrømme:) Skulle hatt det istede for det stygge me har...menmen:)
klem

Loccitane sa...

Hei, Snuppa.

Nydelige bilder du legger ut, skjønner godt at du har falt for det kjøleskapet, det er jo bare nyyydelig. MEN synes jeg ser ansiktet til min bedre halvdel om jeg hadde kjøpt noe sånt, hihi. Tror nok at det er litt for jentete for han ja, men det var nydelig ;)

Jeg har tatt bilder av kaffe og te beholdere, men surrehodet som jeg er,så finner jeg nå ikke kabelen som gjør at jeg kan legge over bilder fra kamera til pc...uff, den som bare kunne rydde litt her hos meg :)))

Ha en strålende helg, vennen. klemmer fra Line

Jannicke sa...

Tok utfordringen i dag ;o)

God helg, kjære bloggvenn!

Klem J.

Söta Prickar sa...

Åh vad fiiiint =) Vilka härliga inspirationsbilder! Verkligen min smak!
trevlig helg på dig
Massa kramar från Lotta

Magdalena sa...

flere bloggere har vist kjøkkenet i det siste, eg er grønn av misunnelse nå, her eg bor på et pittelite 70tallskjøkken..!!

og du takk fro koz hilsen ang tattooos,- gøyt at du også har,- ønsker meg en lerkekvist på leggen selv...
klemmer¨¨*

Stjärnor & Champagne sa...

Mmmmmm skulle gärna vilja ha en Smeg. Så snygga...

Kram Anne

Kreoline sa...

Me like too, nydelig. Nydelig på rommet til din datter også. HA enfin og koselig helg, klem fra Mona.

Min Still By Maia sa...

Ja, disse SMEG kjøleskapene har jeg drømt om i mange, mange år...

Herlige bilder.

God helg kjære deg!

Klem fra Maia

Den hvite drømmen sa...

Jeg drømmer om ett SMEG kjøleskap, og drømmene kan ingen ta i fra oss :)

Ønsker deg en riktig god helg, og jeg har noe til deg inne hos meg.

Klem Stine

(eddas) sa...

He he så det var det du skulle gjøre...være sjåfør for ungommen...unnskyld men når var det vi kom dit??:):)Næææææ tror det er noe jeg ikke har fått med meg hi hi..siste 20 åra kanskje:)
Har helt sikkert noen vintips...men ikke akkurat i hodet nå...jeg og navn...=håpløst :)
Ja,ja dumt vi sitter i hver vår stue med rødvin:):)Hadde vært hyggeligere og løst verdens problemer sammen he he he
Men uansett kos deg langt nedi flaska....
klem klem