søndag 24. januar 2010

Pakke i posten....



Håper dere har hatt en fin helg så langt......vil bare vise dere hva som ventet på meg da jeg kom hjem fra jobb i går kveld.



Disse to vakre koppene fra Green Gate inkl.bokstaven.........var så heldig å vinne Give-away hos søte Anine bak bloggen Villa-von-Krogh. Du kjenner meg godt skjønner jeg...fargene på koppene passer perfekt inn her som du ser;o) Så tusen, tusen takk.....Tips...Anine har en utrolig spennende blogg hvor vi bla. følger omtrent hver spiker som skal på plass i hennes drømmehus.



Kjøpte også en Ranunkel til helgen....var ikke den fin? Pleier jo vanligvis å kjøpe de avskårne, men falt for denne her.




Når jeg først viser dere hva som er på sølvfatet mitt her...må jeg bare si at de to hvite kubbelysene fra Broste...er jeg kjempe fornøyd med. Ser ut som snøkrystaller når de er tent.
Da ønsker jeg dere alle en fortsatt fin søndag;o)

43 kommentarer:

Magdalena sa...

heisann.. så heldig du var da!! så nydelig premie..!
og så flotte bilder fra stua di..!
nå har eg kastet meg på utfordringen om såpedispenser...

ha en fin-fin dag videre..
klem,magny

Hege sa...

Så heldig du er da!! Og flott premie !
Stilig bomst også, har sett den noen ganger nå, og liker dem bedre og bedre :)
Ha en fin søndag!
Klem Hege

lisje astrid's husblogg sa...

Såååå lekkert!
Så gøy med slik overraskelse etter jobb da:)Kjempe fin:)
Å blomsten var nydeleg!
Ønsker deg ein kos søndag;)
Klem frå Astrid:)

(eddas) sa...

Hei igjen......
grattis...de koppene er jo bare kjempeflotte......
kosklem

Hulda sa...

Så skjønn den rosa ranunkelen var. Passet jo så godt i den krukka også. Nydelige ting du vant.

Klokka hos meg er ikke gammel, men laget etter en gammel modell. ;) Jeg kjøpte den hos Frk. Doris.

Anonym sa...

Gratulerer, så heldig med den lekre premien:-)
OG nydelig hjemme hos deg!
Ha en koselig søndag M, klem Hege.

Prinsesse Elin sa...

En utrolig koselig presang. Jeg digger de koppene og har gått til anskaffelse av en Green gate kanne dog i knallrødt ( det er jo snart sommer) men beige voks duk med prikker på. Den gleder jeg meg stort til å få i hus. Gleder meg som en unge jeg.
Men det spørs om ikke jeg skulle hatt meg noen passende beige krus i tillegg slik at de matcher duken min. Det hadde blitt kjempefint.
Ranunkler på rot har jeg enda ikke funnet dette året men når jeg finner det skal de få bli med hjem:) Ha en herlig dag skjønne du. Klem fra Elin:)

Minka sa...

Grattis med flott premie i posten...Og ranunkler er bare så lekre...

beate sa...

wow, for en nydelig premie. Heldig du!

blomsten er vakker!!!

ønsker deg en herlig søndag

klem Beate

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis vännen, så fina koppar du fått. Jättefint mönster och färg. Och det var fin färg på din Ranunkel också, den kommer säkert blomma länge.
Ha en fin söndag
Goa kramen
AnnaMaria
Ps, snart kommer det ett paket till...

Marianne With Nor sa...

Gratulerer -så heldig du var! De koppene er nydelige. Blomsten likeså.
Vakre og stemningsfulle bilder!

Ha en fin søndag!

Klem Marianne

M sa...

Å så heldig du er!!
Det nye heading bildet ditt er bare nydelig, har du tatt det på H&C, eller er har du den disken hjemme hos deg?
Jeg våknet i morges og var sikker på at jeg hadde malt kjøpmannsdisken min hvit (den er svart..)
Jeg går utifra det er blogglandia som sniker seg inn i underbevistheten....
Ha en fin søndag, klem,M

Christine C sa...

Snakk om vinnerlykke - de koppene var lekre (og alt som står rundt likeså)!

Ha en fortsatt fin vintersøndag :)

Simones Country Home sa...

Hallo.

Så heldig du er da, det var jo kjempefint det du fikk. ;o) Å den ranukelen var fin.

Klem Simone

Datt sa...

Ah, heldiggris, knallpremie! :D Ranunkel var så fin da!! Jeg er veldig ny i blomsterverden og driver å dreper det meste, men deg har ikke tenkt å slutte å prøve!! :D

Ruths datter sa...

Så flott premie da.Gratulerer.
Klem

Fru Luna sa...

Fine kopper det der! De er min favoritt siden de er så nøytrale i designet :)
Ha en fin søndagskveld!
Klem

Synnøve sa...

Så heldig du er som fikk en så fin premie.
Nydelige bilder av stua di
Ranukler er bare nydelig
Klem

Et lite tips: Ninas lille gale verden har laget et innlegg om hvordan en fjerner ordbekreftelsen.

My home is my Castle sa...

Så heldig du var :)
De koppene er bare så nydelige :)
Flotte bilder og herlig ranukel :)

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

Hei. Så heldig du var med den fine gevinsten. Nydelige bilder også.
Er du på plass i butikken på torsdag og fredag?
ha en fin kveld.
Klem fra Harriet

Agnes Maria sa...

Hej min vän!

Vilka ljuvliga muggar, och Ranunkeln såååå fin.
ha en alldeles underbar kväll.
Kram Åsa

Margrethes hus og hage sa...

Så heldig du er som har fått så fine ting :)
Nydelige ranukler! Skikkelig vårlige og vakre.

Ønsker deg en fin søndagskveld. Hilsen Margrethe

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer med den flotte premien! :) Blomsten er kjempefin, jeg har bare sett de avskårne før.

Klem

Sologbolig sa...

Nydelig premie du har fått. Og ranukelen var kjempefin ..... så vårlig og fin. Ha ein fin søndagskveld.

Guttemamma sa...

For en premie....og så innmari fint med ranukler i potte,det tror jeg ikke jeg har sett før. Lurer på hvor lenge den står??
søndagsklem

ANETTESHUS.COM sa...

For en vakker gave!!! Og så flott header du har nå?! Ny? Kjempe-fin!!

Ha en fortsatt fin søndagskveld!!

Klem
Anette:)

Lindas hus sa...

Så heldig du har vært! Kjempe fine premier! Og kubbelysene var virkelig vakre. Ellers så ønsker jeg deg en strålende uke. Klem fra Linda

Maya sa...

Så lekker premie og herlige blomster!

Mitt hvite hus sa...

Så koselig å få pakke i posten..og når gaven er akkurat i din smak ja da blir man glad...



Ønsker deg en fin uke...

klem Kerstin

Fånga dagen sa...

Stort grattis till vinsten, verkligen fina muggar som skulle passa hos mig också i färger.
Ja hela bordet var vackert med den fina blomman som liknade en stor ranunkel men det var det inte va?
Ha en fin måndag
Kram Lena

Pysselpalatset sa...

Grattis, vilken ljuvligt vacker bricka du dukat upp... Kan nästan känna doften av nylagat kaffe/the... ända hit. Ja ranuncklerna är fantastiska... Så romantisk.. kram Jeanette

(eddas) sa...

Heisann:)
Ta en titt inn til meg i dag....du er nevnt i siste innlegg:):)
Kos deg
klemmer fra hufsetufsa he he he

Missfryd sa...

Halloen:-)
Vinnerlykken er der fortsatt, ser jeg. Grattis:-)
Skal du på messe i slutten av uka?
Klem fra meg

lottens vita och gröna sa...

oh så fint du har det vännen, vackra muggar...jag har en med, blink! och ranunkeln får jag ståpäls av sååååååå vackert!
varmkram lotten

pepperkverna sa...

EN stund siden jeg har vært innom hos deg. Glemmer hvor fint det er "hos deg! Hege

Thelma Louise sa...

Heldige deg..så fine bilder..:-) og lysene er på plass..tjhiii veldig fornøyd med de jeg også.:-)

Egentlig rart at du har angst for symaskiner, du som ga deg skrekken.:-) Lyst og tålmodighet, kurerer angsten.:-)

Klem

Anitashems sa...

Hei.
Så heldig du var da, kjempefin gave. Flotte bilder du viser.
Hyggelig å titte innom bloggen din.
Ha en fin uke.
Anita:-)

Kjeruben sa...

Heldige du! Og så omtenksomt tilpassa gaven var :D
Ja den bloggen kjenner vi godt, morsomt å følge med, og gledar meg som ein unge til innreding skal begynne ;-)
Skjønnar godt at du tok med blommen heim, så SKJØNN! Aldri sett den i potte før.
Ønsker deg ei strålande veke.
:o)

Anonym sa...

kjempe koselig...) godt å komme inn igjen på bloggen til deg nå,, har jobbet i ett de siste ukene,men nå fikk jeg fri til å sette meg litt ned...)

klem camilla..:)

Monica sa...

Hej !!!!!
grattis !!!!
vad fina,de var!
Och åh,vad fint det är med rosa och grått !!!!!
ha en trevlig vecka,kram,Monica

Besta sa...

Nydelig gevinst, gratulerer. Og ranunkler, de elsker jeg:)
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

Jannicke sa...

God kveld :o)

Klart du kan spørre ;o)
Gå inn på denne linken :

http://www.parcourrier.se/website1/1.0.1.0/23/1/?group=prod_prod_grp-s1/95

Det finner du koppene.
De er kjøpt hos par Courrier. En dyr opplevelse å handle med Sverige, pga tollen.

Gratulerer med flott gevinst!!

Klem J.

Elin | Draumesidene sa...

Bonjour Madame... Je suis tres fransk i dag ja. Har gått djupt inn i meg sjølv, og prøvd meg på franske ting. hi-hi :) Kvar eg har smykka mine? I bankhvelvet. Veit du; eg har nesten ikkje smykker eller ringar. Eg er berre ei litt rar dame. Det har eg funne ut ved hjelp av deg faktisk. Ingen kaffe eller te, ingen smykker. Men eg brukar såpe i alle fall! Eg har smykka mine på ein ledig knagg på badet. Gifteringen la eg av meg i fjor. Ingenting dramatisk over det! Kanskje eg skal gå og sjå om han er der??? :)

Ha ei god natt,
og ein flott onsdag!

Setter stor pris på deg!
Klem Elin :)