tirsdag 26. januar 2010

Ny utfordring; hvor har du smykkene dine?



Ettersom flere ønsker seg nye utfordringer fra meg...kommer denne;o)
Hvor har du smykkene dine? Det som er gøy med disse utfordringene.....er at ingen er like. Så tar du utfordringen?



Mitt smykkestativ er i zink, og selvfølgelig er det hjerter på her også. Stativet kommer fra Bastion Collection.
(De mest verdifulle smykkene ønsker jeg ikke å legge ut her.....vet jo aldri hvem som lusker i buskene). Neste innlegg handler ikke om interiør....da blir det ny matoppskrift. Fant ut at det var lenge siden sist...fort.følger;o)

42 kommentarer:

(eddas) sa...

Overalt May Liss...over alt:):) he he
Oi er klokken blitt så mye....skjønner ikke hvor hyggelig det har blitt i mitt eget selskap...
klem klem natti

Simones Country Home sa...

Hehe så bra du fortsetter med disse utfordringene da. ;o) Moro.
Jeg henger meg med, men ikke før i morgen. Skal prøve å få tatt bilder i dagslys FØR jeg skal på jobb. hehe

Klem Simone

Fånga dagen sa...

God morgon där!
Nej den utmaningen fixar jag nog inte. Sådan ordnig på mina smycken har inte jag.
Eller ordning har jag väl men de ligger i askar i en ask i garderoben, hmm. Vad gör de där tänker du men jag har inte plats för dem på annat sätt.
Ditt sätt att hänga upp dem var ju jättefint och lätt att finna vad man ska ha.
Ha en fin dag
Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Maliva. Du är så påhittig, ännu en kul utmaning. Ditt ställ är jättefint, och helt rätt man ska inte visa sånt som tjyvar vill ha. Jag har inte så mycket smycken, men ska visa det lilla jag har. Ser fram emot gott recept nu.
Goa kramen
AnnaMaria

Monica sa...

Hej !!!!
Läckert och ovanligt smyckeställ !!!!
ja,såklart tar jag utmaningen !!!
Ha en bra dag,
Kram,
Monica

Anonym sa...

hei...har mine smykker på et smykkestativ fra kremmerhuset og resten av dallet på handklekroker(krokene ligner klør-sett ovenfra)fra Ikea..ha en strålende dag..
klem fra nordlandspia fra Narvik;)

Besta sa...

Det kommer ikke et innlegg fra meg om dette, men ser frem til mange gode tips:) Mine ligger slengt rundt forbi. Likte veldig godt treet ditt, vet du om noen nett butikker som fører det merket?
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

liven sa...

En ny artig utfordring Maliva!!
Alltid gøy å se forskjellige løsninger :o)
Nydelige bilder i innlegget ditt under her også.....ranukler er skjønne!!

Ha en fin dag :o)

Huset på toppen sa...

Så gøy med enda en utfordring! den kan jeg ta i løpet av uken! :-)
Koselig smykkestativ du har!
ha en fin uke!Klem Linda

Unknown sa...

Nhydelige smykker du har! Og flott smykkestativ:o))

Gleder meg til og se alle som tar utfordringen, kunne godt tenkt meg noen orginale ideer til smykkene mine og...:o)

Klem Line

Camilla sa...

Jeg leste feil dato, dessverre ;)

Kjempe fint smykkestativ forresten!

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Morsom utfordring! :)

Jeg har allerede lagt ut et bilde av mitt smykkestativ ;)

http://aqua-lady.blogspot.com/2010/01/har-du-et-smykkestativ.html

Ha en flott dag!
:)

lottens vita och gröna sa...

sååå vackert ställ du har, och vackra smycken med!
go dag vännnen, varmkram lotten

Kristine sa...

Utfordringer er alltid gøy så jeg tar denne jeg :) Skriver et innlegg i løpet av dagen tenker jeg.

Smykkestativet ditt er flott og dekorativt! :)

Har forresten en utfordring inne hos meg også ;)

Håper du har en fin dag!

rod i hob sa...

Hei!
Kjekk utfordring.
Eg hadde ingen egne innlegg om smykkene, men bilde nr 3 gir ett fint overblikk... *Liker smykkeholderen min*

http://rodihob.blogspot.com/2009/05/utfordring-med-beste-tips.html

Men har meir smykker en vist her, dei fleste henger på to knagger på veggen.. Funksjonellt, men kansje ikkje så fint..

Øyredobbane mine har og eget stativ, kjempefint, bare sjå her:
http://rodihob.blogspot.com/2010/01/kontroll-i-heimen.html

Godt tips å dela :-)

Ha en fin dag!!!

Mitt hvite hus sa...

Herlig..smykkene mine er litt overalt.. er faktisk ikke noe smykke menneske.. så denne hopper jeg over..Men det blir spenennde å se hva som kommer..

klem Kerstin

Victorias Inspirasjon sa...

Hei (",)

Jeg tar utfordringen!
Legger ut bildet av min smykke"vegg" etterhvert.

Mvh
Victoria

Behindabluedoor sa...

God Morgen. Fint smykkestativ du har, skjønner godt du viser det fram =)) Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Du er ein reser på utfordringar ☻ Men det er bere kjekt!!

Eg skal ta utfordringa di litt seinare idag ☻

Klem M ♥

Datt sa...

Herlige, herlige zink blir et nydelig, nydelig smykkestativ!! :D

Thelma Louise sa...

Det var jo bare riktig så lekkert.:-) har ikke orden på smykkene mine heller jeg da..eller...jo faktisk til bunaden..de har jeg jo glemt..husker bare de 17 mai, og de ligger så godt pakket bort...

Har jo endelig fått rotet meg til bilder av såpen jeg, så kommer det noe nytt...

skal finne en utfordring jeg også..eks. vis meg din symaskin..tjhiiii

Fro (Idyll på landet...) sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Det setter jeg pris på!

Fint smykkestativ du har! Mine smykker befinner seg litt her og litt der, og så har jeg det meste i et smykkeskrin godt nedpakket i en eske som står bortgjemt ett eller annet sted... Har ikke plukket det fram siden vi flyttet enda pga plassmangel.

Ha en fortsatt fin dag!
Klem

Missfryd sa...

Dette var en utfordring som passer meg:-) Den skal jeg ta!
Jeg tenker dra torsdag eller fredag. Skal du med jobben eller...? Kanskje vi kunne få kombinert med en kaffeprat?
Klem fra ho Ingrid

Sologbolig sa...

Kjempefint smykkestativ. denne utfordringen tar eg ! Ha ein fin kveld.

Fru Luna sa...

Dette var et flott og praktisk smykkestativ, med god plass! Jeg hat forresten tatt utfordringen din :)

Synnøve sa...

Kjempefint smykkestativ.
Tror jeg skal ta den utfordringen i løpet av uken her.
Klem

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Da kan du se på siden min. ;o))

Klem Simone, å ha en fantastisk kveld da. ;o)

Simones Country Home sa...

Ja synes den er like fin uten smykker jeg. ;o)

Veldig fin den du har også, men den er vel finest med smykker på? ;o)

Skal du på messa eller? Har du forresten vært i noen interiørbutikker i Jessheim i det siste? Tenkte meg opp dit en dag, men greit å vite om det er noe spennende i butikkene der da.

Klem

Min Still By Maia sa...

Så flink du er til disse utfordringene. Smart! Jeg tenker hver gang at jeg skal væe med men tiden strekker ikke helt til om dagen.

Du hart et nyyydelig smykkestativ.

NattaKLEM

ANETTESHUS.COM sa...

Så gøy med enda en utfodring;) Skal se om jeg får tid til å ta den ... Mine smykker ligger vel egentlig litt overalt, men *smiler* Ditt smykkestativ var kjempe-flott!!!

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem
Anette:)

Simones Country Home sa...

Hmm, da kan det nok hende jeg tar meg en rundtur en dag ja. ;o) Har vært på Linneas hage i Nittedal en del ganger, å de har mye fint.
Men eksisterer ikke Manesjen interiør på Jesshiem lengre? Det lille gule huset. Der har de alltid hatt så mye fint.
Jeg skal på messa på fredag så da kan vi jo hilse på da. ;o)

Simones Country Home sa...

Det hadde vært koselig om vi kunne møtes da.

Ha en fortsatt fin kveld/natt. :o)

Klem fra meg

Loccitane sa...

Hei, vennen.
Trodde jeg hadde sendt deg et svar, men jeg finner det ikke noe stedså jeg har vel kanskje drømt...hmmm..

Vi skal på Brasserie Blanche. Tror vi klarer å være der til hslv ni. Da skal vi spise 5 retters middag, så vi blir nok der en stund.
Etter deg har vi ingen planer, ennå.
Hvor er restaurant Christiania?
Skal du ut etter middagen?
Jeg blir hentet etterhvert, må ringe. Er sååå bortskjemt med snill mann som henter meg når jeg er ute. Mulig han ikke hadde vært så snill om jeg var ute ofte, hihi..

Har veldig lyst til å treffes, det må vi da få til.
vi får tekstes utover kvelden.
Jeg sender deg en mail med nr mitt, ok?

h.espe sa...

Oi, nok en utfordring fra deg, og jer er ikke kommet til såpekoppen enda... ;o)

Nydelig smykkestativ - har lyst på et slikt jeg også! Mine smykker henger på en liten "smykkebyste". Siden jeg er et "smykkemenneske" er den litt "overlesset", så må nok få meg et sånt stativ ja....

Ønsker deg en strålende flott dag!

Klem fra Hildegunn

Home No.1 sa...

hej maliva!
Vilken vacker blogg så härlig tack för att du hittade till mig så jag hittade till dig =)))
Smyckesstativ kommer i vår hos mig har beställt från Bloomingville, ditt var oerhört vackert!
Nu ska jag kika lite till i din fina blogg!
Önskar dig en toppendag, snöiga kramar Annica.

Anna-Malin sa...

hej.

tack för din fina hälsning hos mig.
här inne har du det så härligt, mycket fint....
nu ska jag fortsätta kika runt på allt det fina ;)

kram
anna-malin

Elzie sa...

Ja, inte har jag dom så fint upphängda som du, hihi. Mina ligger i ett smyckeskrin jag köpte för ett antal år sedan. Rött och fint. Och i en salig röra!!
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Home By Virginia sa...

Gøy med utfordringer... :)

Den er herved tatt... Velkommen inn til meg å se... :D

*Ha en god natt*

Klemmer fra Malin Virginia

solihjertet sa...

Utfordringer er gøy, så denne tar jeg gjerne :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

http://mammashus.blogspot.com/2010/01/fargekoordinert-smykkeoppbevaring.html

Ikke så pent, men praktisk ;)

Ha en god dag!!

Vibeke :)

Mailen sa...

Artig utfordring så denne er jeg med på;)

Marthe sa...

Nå har jeg tatt utfordringen din, og i dagens innlegg viser jeg fram smykkeskrinet mitt!

Veldig artig med utfordringene dine!

God helg!