mandag 18. januar 2010

Er du klar for en ny utfordring? Hvordan ser din såpedispenser-såpeskål ut?


Utrolig gøy at så mange tok utfordringen ang.kaffe/teboksen........og flinke er dere også til å lage flotte tablåer ut av et par bokser,hi-hi.
Dette var gøy og ga meg mersmak til nok en utfordring.

Her er vår favoritt såpe på badet, dufter nyyyydelig lavendel og kan etterfylles m/refilflaske fra Durance. Franske detaljer er det også her, med både små duftlys fra Côtè Bastide og duftpose fra Le Blanc. Nærmere Frankrike kommer jeg ikke, enn så lenge, derfor nyter jeg duftene her på badet.

Så nå kommer utfordringen....Hvordan ser din såpedispenser-såpeskål ut?
Når jeg først er her på badet.......skal jeg nyte et velduftende skumbad, før håret mitt skal få en
real makeover hos frisøren;o)

Ha det på badet....................

(Ps! Frk. Snøhatt ble mitt bidrag til konkurransen hos Moseplassen...trykk dere inn øverst til høyre...å ta en titt på alle de flotte bildene som deltar...og igjen takk til deg Anne som legger ned masse arbeid i slike kreative konkurranser)

34 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Så gøy med enda en utfordring;) Får se om jeg får tid til å ta denne også! Ha en super dag!!!

Klem
Anette:)

liven sa...

Heisann Maliva
Artig med disse utfordringene dine :o)
Selv om jeg aldri kom meg så langt at jeg fikk vist min kaffeboks....hihi
Men denne skal jeg ta!!!
Nydelige saker du har på badet!!
Durance lukter så godt enten det skal brukes til det ene eller det andre!!

Ha en fin dag....og hadet på badet!!

(eddas) sa...

Nei...may-liss...skal du se mere nå får du se og komme hjem til meg:):)nei...foresten ikke ennu...må flytte først:)
Ja skal vise frem...men må nok style litt først he he he
ha en kos dag........
klem klem klem

Monica sa...

Hej !!!!!
Kul,kul....ja,du får igång bloggisarna tror jag !!!!!
Tack för alla dina gulliga kommentarer hos mig....det blir mer mat o recept , så småningom !!!
Ja,jag har varit i St.Maxime,men bara på genom-resa........
Jag antar utmaningen,såklart !!!!
Den kommer framöver på bloggen.Ha en underbar måndag !!!
Kram,Monica

Villa von Krogh sa...

Hei vakre M1

jeg har ikke fått sendt avgårde presangen din enda. Hadde jo tenkt til å komme innom deg på jobben jeg da. Men har ikke rukket.

Sender den så snart jeg har tid!

Fine bilder. Jeg får bli med på utfordringene dine når jeg kommer meg i hus jeg. :)

Ønsker deg en flott uke!
Klem fra A

Kjeruben sa...

God morgon! :D
Så skjønne bilder! Og denne utfordringa passar jo til NIB's baderomsutfordring :D
Blir spennande å sjå kva folk legger ut... skulle hatt ny dispenser så kanskje eg får eit par tips?
Ønsker deg ein strålande dag!

:o)
PS. Når det blir litt lysare skal eg ta bilder av buret og legge ut i dag :D

Thelma Louise sa...

God morgen.:-) Min ser ut som din.:-) bare at den er nesten tom.:-) Og jeg har fått så mange "klager" på den her..:-) De liker den rett og slet ikke.:-) for vondt lukt, for tyntflytende og for uberegnelig sprut.:-))
Men jeg har flere.:-) Vi får se.:-) KLem Gry

Missfryd sa...

Har samme såpe som deg på badet:-) Den er herlig!
Så spennende med ny hårsveis. Blir det drastisk forandring? Har SÅ lyst til å gjøre noe med sveisen min, men det er litt skummelt.....
Klem fra meg

Renate sa...

Så morsomt .
En liten utfordring :)
skal se hva jeg får til her ja .
La deg til så jeg kan følge bloggen din :)
Nydelige bilder du har tatt .Durance er en stpr Favoritt ja

Thelma Louise sa...

Ja har prøvd meg jeg også, si det er durance..:-) men neida...ikke fått noe gehør for det, annet enn dumme blikk, DURANCE ???? og hva er det ? Jeg har sluppet "unna" så jeg har ikke helt skjønt hva de har klaget på, men i går var det min tur..sprutet ned hele nye tunikaen min.:-) f..........D.....S.......
tjhii....jaja pytt pytt..det er i alle fall noe som skummer ekstra i vaskemaskinen, hadde bare lyst til å ha den på meg mer enn en halvtime.:-) Vi får se hva jeg finner av dispensere.:-) Men klart den er dekorativ...det er jo hele poenget..men ikke alle som har skjønt det bare..:-) Men vi har.:-)

MissMette sa...

Hei Maliva :)
Herlig med en ny utfording, skal se om ikke jeg får gjort det
i løpet av uka som kommer...
Nydelige bilder du viser og Durance lukter bare himmelsk!!!
Ønsker deg en fortsatt strålende mandag, klem fra Mette

Datt sa...

Lekkert! Det var en større utfordring for meg, har et falleferdig rotete bad og starter oppussing hvert øyeblikk nå! :P MEN jeg skal ta den allikevel jeg!! :)

Anonym sa...

Så gøy med enda en utfordring! den kan jeg ta i morra! :-)

KLem Kristine

Anonym sa...

Heisann!
Så fine bilder:-)
- får se om jeg ikke skal bli med på denne utfordringen her..!
Du er flink å komme på
gode ideer:-)
ha en fin dag, klem Hege.

Mette sa...

Hei! Takk for at du ga meg et puff slik at jeg fikk vasket badet ;o) - for dette er en utfordring jeg gjerne vil henge meg på!

Kommer snart på en blogg nær deg...
*ler*

Klem fra Mette/LandligEleganse

Elin | Draumesidene sa...

Eg brukar ikkje såpe... ;) Jauda! DET gjer eg veit du! Skal sjå om det ikkje blir eit dispenserbilde ut i veka!

Ha ein flott måndag!
Klem Elin :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Artig :)
Eg har tatt utfordringa di eg :)

Klem M :)

Huset på toppen sa...

Så artig det er med disse utfordringene dine, :o)
Selv om jeg aldri kom meg så langt at jeg fikk vist min kaffeboks/teboks..,men mulig jeg ta denne:)
Liker også durance....
ha en fin mandag og uke:)
Klem Linda

Anne (Moseplassen) sa...

så kjekt utfordring da, dukker vel opp mange såpedispensere på bloggrunden min fremover :) Her er det nok kjemisk fritt for sånne fancy greier, ja, om du ikke regner lanos skommer med da ;)


Og apropo konkurransen. Takk for fine ord :) Nå har jeg fått ferdig presentasjonen til Frøken Frost 2010, hele 43 flotte kandidater ble det, takk for at du er med :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

TACK snälla Maliva, idag var det paket i lådan. Redan innan jag kom in kände jag lavendeldoften, det var som om våren kom upp ur postlådan. Ska bli så kul och smaka på detta thé, och det passar extra bra. Idag har jag börjat få ont i halsen, då dricker jag mängder av thé. Så fort jag är hemma och det är ljust ska jag ta foto till din förra utmaning. Vilken härlig tvål du har, har bodylotion i den serien. Just nu har vi Ikeas jultvål här! den kan jag ju inte ta foto på..fniss.
Tack igen goa du, du anar inte så glad jag blev.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Fånga dagen sa...

Gokväll i stugan!
Din tvålpump är ju jättefin så jag visar inte min eftersom jag alltid gör det enkelt för mig och köper en i plast varje gång den andra är slut. Det enda jag gör som är lite positivt är att jag köper en som passar i färg till badrummet.
Hoppas du har det bra annars.
Kram Lena

Mette sa...

Nå har jeg lagt ut bilder!
Mette/LandligEleganse

Thelma Louise sa...

Og ja..Puter på gang.:-)

Mitt hvite hus sa...

vakkert Maliva... skal ta begge to jeg.. har ikke rukket den forrige utfordingen enda.. men det kommer...


klem Kerstin

Nooria sa...

Gi meg litt tid så skal jeg ta bilde av såpedispenseren min... og så skal du få oppskrift på tapasretter ;-).

Ønsker deg en fortsatt god uke! PS! Durance er helt vidunderlig!

Thelma Louise sa...

Da er det noe hos meg til deg.:-)

Unknown sa...

Så morsomt med utfordring!
Det er nesten så jeg kan kjenne duften av lavendel gjennom bloggen her! Ser nydelig ut:)

Ha en fin uke:)

Klem Linda

Anonym sa...

Så flotte produkter på badet ditt,
Durance er jo bare fantastisk. Har det jeg også, men i Vipp sepe kopper så ikke så dekorativt som hos deg..
Du er så flink og kreativ

ha en herlig dag

Marianne

Lille Frøken Jensen sa...

Jeg tar utfordringen!!
Ønsker deg en fin kveld
Kos&Klem

h.espe sa...

Hei på deg!
Dagene raser avsted, og dere produserer innlegg "så det griner etter".. Klarer ikke å henge med jeg, og iallfall ikke få kommentert på alle. Med andre ord jeg ligger litt etter, og først i dag har jeg fått tatt utfordringen om "kaffeboksen" min, som kanskje ikke akkurat kan kalles kaffiboks...;o)

Ønsker deg en flott uke videre - torsdag alt i morgen, og plutselig er det helg!

Goklem fra Hildegunn

Simones Country Home sa...

Hallo du.

Ja men så moro med enda en utfordring da. Jeg slenger meg nok med ja. ;o)

Klemmer Simone

Elin | Draumesidene sa...

Eg har lagt ut bilder av såpedispenseren min! :)

Klem E :)

Simones Country Home sa...

Heia.

Da har jeg også lagt ut bilder. ;o)

Klem Simone

by camilla jin sa...

Hei! For en herlig blogg du har! Og morsom utfordring! Har lagt ut bilder av den fineste dispenseren jeg noen gang har hatt. Er bare såå fornøyd med den! :)

klem, camilla jin