fredag 29. januar 2010

Det ble en kort visitt på interiørmessen....






Ingen tvil om at våren var ankommet interiørmessen, og fargerik blir den også. Men jeg savnet de helt store "a-ha"opplevelsene. Så det blir nok noen loppis-besøk for meg utover våren tenker jeg.
Dagen tilbrakte jeg sammen med Missfryd. Før jeg møtte henne, rakk jeg en kjapp overblikk. Da var det kun en ting som ropte i mot meg, og det var den lekreste puten i striesekk jeg har sett......og enden på visen var at den hadde hun designet og sydd. Så dette blir spennende......hun har lagd en hel kolleksjon som blir kjent etterhvert. Forts.følger...
Takk for en super koselig dag, nå er det klesbytte og restaurantbesøk som venter.
God helg!

27 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Hej hej!

vilka härliga inspirationsbilder.. lite glada färger behöver man nu!

Visst kan du få köpa kaffekvernen.. jag har skickat till Norge förut.. mejla mig bara så!!
trevlig helg och kram
Ann-Catrin

Anonym sa...

Følger gjerne med på fortsettelsen ja. Fine bilder:)

Ingrid sa...

Hørtes spennende ut det da..
Ha en fin kveld!

Hilde sa...

Så skjønne bilder med deilige fargeklatter du viser! Kjenner at jeg må ha litt farger nå - lengter til det grønnes ute, men det er fremdeles noen uker med deilig vinter igjen!
Hilde

Ruths datter sa...

Kos deg.
klem

(eddas) sa...

Ja...det hørtes jo bra ut:)
Da kan vi stå på loppemaked og slite i hver våres ende hi hi...
Kos deg i kveld da....
goeKlemmer

Mitt hvite hus sa...

Så spennende da.... godt vi kan fortsette loppejakten...

gleder emg til sesongen starter...

ha en fin helg...

Klem Kerstin

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Er innom for å ønske deg god helg :)

Klem M ♥

Nooria sa...

Vår?? Jippii! Jeg gleder meg til våren! Masse deilige vårfarger du viser. Spesielt bildet med det blågrønne skatollet var en fryd for mine øyne.

Håper du får en deilig helg!

Bolettes hus sa...

Det hørtes spennede ut! Jeg skal følge med etterhvert!

Klem Kari

Cecilie sa...

Skulle gjerne vært på messa selv. Godt at noen kan videreformidle inntrykkene.. :)

Ha en trivelig helg!

klem, cecilie

Anonym sa...

Innom for å ønske deg en fin helg M, kos deg:-)
Klem,Hege.

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

Hej May- Liss. takk for igår. det var hyggelig å hilse på deg.
Du kan tro det ble fint med putene og duken.
Ha en fin helg.
Klem

Missfryd sa...

Tusen takk for i dag:-)
Fortsatt litt "i hundre" over alt som har skjedd, men jeg "lander" forhåpendligvis snart...:-)
Håper du har hatt en morsom kveld ute.
Klem Ingrid

Simones Country Home sa...

Heia.

Var på messa i dag. Synd vi ikke møttes da. ;o) Så mye fint der. lagt ut masse bilder på bloggen min nå.

Klem Simone

Dans på roser... sa...

Hei ML. =)

Gøy med gave og interiørmesse...men jeg tror man må lengre avsted om vi skal få nye åpenbaringer...
Det er veldig mye av det samme.
Jeg har ikke vært på messe selv på noen år.
Men vareutvalget i butikkene forteller meg at det går litt i samme tralten overalt...
Og da må man ut å reise...
Trenger ikke reise lengre enn til Danmark for å møte på andre leverandører enn den norske messen. =)

Lykke til på loppis-jakt! =)

Ønsker deg en fin helg.....
....og gjett hvem som kommer på søndags-lunsj hos oss??? Juhuuuu...endelig passet det for begge familiene =)

Klemmer.

Henriette's innfall og påfunn sa...

Loppis er tingen!! Ingen tvil over det!
Fine ispirerende bilder du har lagt til her :-)

M sa...

Hei M!!
Så fine bilder...hvem hadde sydd?
Har jeg litt dysleksi..?
Ha en fin lørdag!
klem,M

Ann sa...

Godt med litt farger om våren! :)

Jeg har en award til deg på bloggen min i dag.

Ha en fortsatt fin helg! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Monica sa...

Hej !!!!!
Läckra bilder......
Trist att det inte blev så mycket a-ha upplevelser....men kul att få följa med....
Kollektionen ska bli kul att få se...
Tyvärr tycker jag det verkar som att trender ofta följer allt eller inget-metoden,alltså antingen är allt vitt, eller beigt eller svart- vitt eller ett helt kaos av färger....Vart tog lagomheten vägen ?!
Oftast tycker jag det finaste är när man till en neutral bakgrund läger till LITE färg i form av accenter,men detta är VÄLDIGT svårt att hitta någonstans.Nu när jag letat just efter denna typ av inspiration, så hittar jag nästan ingenting, som är blandat,. utan det får jag göra själv !!
Trist,tycker jag.......
önskar dig en fin helg !!!!
kram,Monica

liven sa...

Dette høres spennende ut Maliva!!
Og nå gleder jeg meg til loppissesongen er igang!!

ha en fortsatt fin helg :o)

Tulipa sa...

Åh vad fina bilder!!!
Jag blir knäsvag! Precis vad som tilltalar mig nu...

Kanske skulle sätta lite tofsar under en pall!!! Och ett turkost skrivbort stod jag och tittade på på Formex mässan också, men frakten på enbart skrivbordet skulle gå på 1200 kr!!

Trevlig söndag!

Kram Mariette

Katta sa...

Jasså det har varit mässa där med, vad roligt! Undrar om det är ungefär samma utställare som brukar vara här i sverige på mässorna skulle nog kunna tro det. Vilka härliga vårliga bilder med fiiina färger. Maliva snart lyser solen i ansiktet igen :) Kram Katta

Anna-Malin sa...

vilken härlig inspiration du bjuder på!! älskar när det blir lite färg....

kram
anna-malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Låter spännande med kudden.
Ha en fin söndag vännen
Goa kramen
AnnaMaria

AstridVU sa...

Mon tro om den striesekkputen du så var inne på standen til Covent Garden? I så fall skjønner jeg godt hva du mener! Om ikke, så er jeg fortsatt veldig spent på hvilken pute dette var... :) Håper du har en fin helg!

Magdalena sa...

herlige bilder med spennende fargeklatter!!
nei har ikke vært der i frankrike som du nevner, men er sikker på at der er flott...
vi drar til Bandol området, de siste årene har vi tatt fly ned og leid bil, godt å komme seg rundt på egenhånd, men savner å ha full last hjem..
klem og findag videre...