mandag 11. januar 2010

Hva slags kaffe/teboks har du? Tar du utfordringen?



I denne kulda vi har nå...er det godt å varme seg med en kopp god te eller kaffe.....Derfor kommer en liten utfordring til deg fra meg;
Hva slags boks har du til teen/kaffen? Gøy hvis flere også tar utfordringen og lager et innlegg om det;o)


Gamle zinkbokser har jeg spart på i mange år...og denne her har jeg kaffebønnene i.


Te boksen fra Kusmi, står alltid fremme...liker så godt fargen på boksen. Teen er brukt opp forlengst, derfor fyller jeg på med annen te i løsvekt;o) Nå venter jeg spent på å se hva dere har stående på kjøkkenbenken.
Go`ukestart til deg som titter innom!

55 kommentarer:

Anka sa...

Hei. Min nykvernet kaffe oppbevarer jeg i Norgesglass. Kan man noen gang få nok av disse? Gleder meg til loppis sesongen for da skal jeg hamstre til meg ennå fler;)

Klem fra meg.

pensjonat frua sa...

Min kaffi er i elgeboksen jeg hadde innlegg om i forrige uke og så har jeg kakao digg i engleboksen! Veldig fine de boksene du har : ) Kverner du kaffien selv?

Maliva`s verden sa...

Hei...ja jeg har en kaffekvern som jeg er veldig fornøyd med..Den har jeg kjøpt på Jernia..enkel og grei;o)

Monica sa...

Hej !!!
hoppas allt är väl med dig !!!!
jag antar utmaningen och visar i nästa inlägg !!
fina bilder och kul grej.....som vanligt är din blogg bland de mysigaste jag vet !!!!!
Kraaaaam,
Monica

Missis sa...

Ja...skal vel ta den utfordringen.....skifter kaffe og te bokser støtt:)skal lage et innlegg om det snaaart:)
Jeg vant gavekort på home&cottage hos den koselige bloggen Loppe Leah....så da svinger jeg innom en gang i fremtiden og bruker det hos deg:)
fin de zinkboksene.....
kos deg
goeKlemmer fra meg

atinybitofheaven sa...

Spennende:-) Kanskje kommer det innlegg og mine kaffebokser i løpet av uka :-) Dine var vakre!

Ha en flott kveld videre:-)

Marianne sa...

Hei hei!! Her er kaffen i et norgesglass!!! Deilig- lukten av kaffe, mmmm! Ha en finfin kveld =)
M

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ANETTESHUS.COM sa...

Så sjarmerende bokser!! Morsom utfordring!! Jeg skal ta utfordringen når jeg får tid;)

Ha en fortsatt fin mandagskveld, Maliva!

Klem
Anette:)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Hei.

Jeg syns dette var en gøy utfordring, - og tar den. :)

Jeg syns jo at du hadde noen flotte bokser da! Mine er ikke mye å skryte av til sammenligning: helt enkle og sorte... (he-he)

Ha en flott kveld videre.
:)

Fånga dagen sa...

Hej där!
Den utmaningen har jag redan fått och det är inte utan att jag skämdes lite när jag måste erkänna att jag har mitt te som oftast i påsarna jag köpt dem i, med en gummisnodd runt om instoppade i skåpet. Jag la allt in en bild på det i ett inlägg också.
Kaffet förvarar jag i en glasburk inte mycket att se. Men dina burkar var fina.
Kramar Lena

Christine C sa...

Hei hei. Kaffen min har jeg i en oransje og hvit boks fra Ikea - veldig enkel og grei.
Likte veldig godt teboksen din, herlig farge :)

aase sa...

Jeg skal ta den utfordringen ja, da tenker jeg den gir meg kick nok bak til å få tak i en ny kaffeboks. Vel...jeg skal blogge den gamle så dere får se altså!! Det blir imorgen, nå er det kvelden her.

Jeg kan love at min boks ikke tilfredstiller kravene til en interiørblogger!! Jeg stryker glatt....

Du har jo bare det lekre bildet også da!!

Datt sa...

Så søte bokser! Jeg tar utfordringen jeg vettu, skal se hva jeg rekker i morgen! :)

Mitt hvite hus sa...

Så morsom utfordring da... den skal jeg se om jeg ikke får tatt en dag..

flotte bokser du hadde kaffebønnene dine i... du maler altså kaffen selv du..:jeg drikker ikke kaffe , men lager gjerne kaffe til besøk som ønsker det...


Klem KERSTIN

Den hvite drømmen sa...

Jeg tar utfordingen. Kommer imorgen tenker jeg :)

Ha en fin fin kveld.

Min Still By Maia sa...

Hallo

Skjønne bilder og en morsom utfordring. Kommer et innlegg fra meg om ikke så lenge.
Den hvite kurven din ble knallfin!!!

Ha en fin ukestart.

KLEM

miss marple sa...

..artig innlegg,og en utfordring kan man vel ikke si nei takk til..kanskje imorgen??
Dine bokser var veldig søte,Kusmi-te har jeg ennå tilgode å smake,men den er tydeligvis veeldig populær.Får visst kjøpe meg litt snart;-)
Nattaklem herfra!

Fågel Blå sa...

Åh vilka underbara burkar!!!
Så fina!
Kram Kathrine

Elin | Draumesidene sa...

Hei gode Maliva! :) Eg drikk ikkje te eller kaffi! KRISE!!! Så Mc.Dreamy har ein blank plasboks med kvitt lokk i skapet som er framme av og til. Han drikk kaffe på jobb... Dette var sikkert kjedeleg lesnad... ;) Hi-hi! Det verste er når eg kjem til folk som ikkje kjenner meg så godt. Vil du ha kaffe? Te? Jammen; ka du drikk då??? Vatn, svarer eg, og ser kjernesunn ut! Men eg GLEDER meg til å sjå kva folk rundt om brukar!

Dine boksar var verkeleg fine! Delikate!

NB! Eg har prøvd å like varm drikke, men eg får det ikkje til...

God klem frå meg!
Elin :)

liven sa...

En atrig utfordring!!
Fine saker du oppbevarer te og kaffe i !!
Så fin denne kurvkassen ble da...hvordan gjør du det med bokstaver???
Har sprayet en del kurvmøbler!!
Bruker både malekost og sprayboks.....sprayen for å komme til innimellom alle steder!!
Lykke til :o)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jodå, den utmaningen tar jag..här kommer det och handla om thé snart. Så fina burkar du har, och tavlan bakom med fågeln är jättefin. Idag har jag ledig fm. börjar jobba 13:00, då hinner jag blogga lite.
Ha en fin dag vännen
Kramar
AnnaMaria

LIVS LYST sa...

Jeg har vel egentlig skrevet om teskapet mitt før, men kanskje jeg skulle ta utfordringen igjen. Det var jo litt artig det da. Selv om jeg ikke drikker kaffe og heller ikke mye te. Hihi...

Koselig uansett!
Hilsen Liv som ønsker deg en fin dag! ;O)

Jes/Vita villa vila sa...

Alltid lika mysigt att kika in här på din ljuvliga blogg!

Kram Jes

Thelma Louise sa...

Hej.:-) Min er smæssing stygg.:-) Det er handymanns om drikker kaffe her i huset, og han vet hvordan boksen skal være så kaffen holder seg god...Det betyr ikke at den er pen å se på...Men den står i skapet, så helt greit...Teen posene mine oppholder seg i en skål når jeg har gjester, ellers i skuffen sin i orginalembalasjen...som også teen i løsvekt gjør også til gjestene.:-) men vi får se...i går tok jeg bilder av mitt komplette kaos..som man aldri viser...på bloggen, så jeg kan jo begynne med en stygg kaffeboks.:-) Gry

Mia, New Room Interior sa...

Fine bokser!! Jeg tar utfordringen, kommer et innlegg ikveld eller morgen.. Ha en fin dag og uke! Klem

Monika sa...

Härligt med gott the i vinterkylan.
Vackra bilder!

Mys och må så gott!

Monika

Kristine sa...

Hei :)

Boksene dine er kjempefine! :) Jeg tar nok utfordringen og lager et innlegg om mine bokser jeg også ;)

Ha en fin dag! :)

Thelma Louise sa...

Ja den jakken ønsker jeg meg også..ikke sett noe pris noe sted enda. men kan vel neppe forvente annet enn dyrt.:-) så strikke er smart...:-) Morsomt med inspirasjon er det jo.:-)
Ønsker meg noe mere også jeg, men vi får se.:-) hva man får fatt på..-)

Maliva`s verden sa...

Hei Liven....jeg har brukt et sjablong skilt jeg har kjøpt hos Linneas hage som jeg har sprayet kurven med;o)

Maliva`s verden sa...

Til Mari...vet ikke helt hva jeg kan anbefale deg ang.blad... Jeg for min del får masse inspirasjon gjennom både Elle-interiørmagasin, Isaballas-fra Danmark, Lantliv-fra Sverige, og for ikke å glemme Vakre Hjem. M-L

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Heisann :)
Fine boksar du har, likte den lilla Kusmi boksen :)
Eg har nettopp tatt utfordringa di :)

Klem M :)

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så morsomt med en utfordring da. Bare synd jeg ikke har noe og vise fram. Jeg drikker verken te eller kaffe. :o( Så gjestene mine får bare pulverkaffe(ikke bra). hehe

Men kanskje jeg rett og slett skal dra å kjøpe meg noe sånnt.

Klem Simone

Akkurat passe Frø sa...

Artig utfordring! Denne måtte eg berre vere med på...
Kva slag fotoapparat har du?
Ha ei fin-fin veke!!
:O) FrueFrøet :O)

Maliva`s verden sa...

Hei FrueFrøet..Hyggelig at du vil ta utfordringen. Kameraet jeg bruker, er mitt nye fra Casio..kom på 2.plass på Vg`s testliste-09
M-L

Livet i Fattighuset sa...

Hei!
Jeg skrev om tekanna og kaffeboksen min i september :-)
Jeg legger en lenke til den på forsiden min ...

http://turl.no/7be

Morsom utfordring!

Hilsen Marie

Tee of Vinnord Cottage sa...

Jeg skal definitivt ta utfordringen... men har akkurat laget et annet innlegg, så får vel vente en dag eller to :)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fin boks du har kaffebønnene i! Jeg har ingen spesielt fine bokser hverken til kaffe eller te, men jeg har sett noen på Black design som står høyt på ønskelista! :)

Klem

MissMette sa...

Hei Malvia…
Så artig utfordring!! Jeg har tatt utfordringen din…. :o) som du sikkert så.
Det var meningen å legge igjen en hilsen til deg i går, men tror jeg glemte
helt å legge igjen kommentaren ;o)
Jeg elsker den zinkboksen din, stilig!!! Ønsker deg en strålende uke,
klem fra Mette

Anonym sa...

Morsom utfordring! Jeg tar den.
Nyt dagene frem mot helga!

Klem Igi

Bolettes hus sa...

Ja, gøy med utfordringen. du hadde kjempefine bilder!

Rosemary and thyme sa...

Takk for koselig kommentar hos meg!
Setter pris på det.
Har lagt meg som følger, så blir jeg oppdatert!
Fine bilder hos deg!
Klem Tove

Kreoline sa...

Hei Maliva, skjønne bilder og bokser. Kurven i innlegget under, wow, for en forandring, nyyydelig. Klem fra Mona.

Stine sa...

Så lekker oppbevaring du har da :) En greengate-boks gjør te-jobben her, men det er ikke stort å vise fram!

Ha en finfin uke!

Stine

Små hjertedømmer ♥ sa...

Så koselige bokser du har. For første gang har jeg "kastet" meg på en utfordring.
Jeg er ganske ny i blogg "verden".

Ha en fin dag, Klem Ina

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelige bokser du hadde!! Dette er den første utfordringen som jeg er med på! Kjempe fin utfordring!
Ha en fin Onsdag!
Klem Solveig

Camilla sa...

Så mye fint jeg fant fra dette innleget. Jeg har en håndlaget keramikk ku (hehe) som jeg putter all te oppi. Den er morsomt og meget personlig, passer aldeles ikke inn med noenting og jeg er veldig glad i den. Skal se om jeg får knipset et bilde av den senere. :)

Kaoskontroll sa...

Da har jeg tatt utfordringen og lagt min kaffe- boks til beskuelse. Artig med en utfordring om det man vanligvis ikke tenker på å blogge om, fordi det er så dagligdags. :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

http://mammashus.blogspot.com/2010/01/jeg-drikker-te.html

Utfordring tatt. :)

Ha en flott dag!


Vibeek :)

huset på øya sa...

Heisan,
Lagde et innlegg om teboksen vår i dag. Link her:

http://thehouseontheisland.blogspot.com/2010/01/svar-pa-utfordring-her-er-min-teboks.html

Fortsatt god dag/uke til deg fra meg. klem Vibeke

Tee of Vinnord Cottage sa...

Måtte jo ta utfordringen jeg også :)

Silje Mari sa...

Så koslige bilder du legger ut:) Jeg tar utfordringen og legger ut bilde i neste innlegg:)
Ha en flott helg og fortsett å skrive fine innlegg.

AstridVU sa...

Og da hadde jammen jeg tatt utfordringen (og skrevet litt om deg) på min blogg også... :) Morsomt dette her! God helg ønskes deg og dine kjære!

Anettes drøm sa...

Jeg tar utfordringen :-) Her i huset drikkes det kun te, men gjester får kaffe fra presskanne hvis behovet melder seg ;-) Av te har vi et stort utvalg, men favoritten, Rooibos karamell, har fast plass i en boks fra Dixie. Se bilde på bloggen min.

Flott blogg du har.
Ha en kjempe fin helg!

Klem Anette

Hanne sa...

Jeg har tatt utfordringen i dag - seint men godt :-)
Ønsker deg en flott onsdag!

Pludrehanneklem