torsdag 28. januar 2010

Oppskriften på Maliva`s rugbrød.



Her skal dere få oppskriften på et super godt hverdagsbrød som holder lenge. Det dere trenger er kun disse to posene; 1 pk. m/Dansk rugbrød blanding og 1 pk. nøtter/salatblanding....så følger dere oppskriften på pakken....



...og vips får dere to slike deilige brød. Ja for enklere kan det vel ikke bli, eller hur?



Dette blir lunsjen i dag.....ferskt brød m/avocado, som er noe av det beste jeg vet om på brødskiven, sundt er det også, og med litt pesto, kvernet pepper og maldonsalt;o) Bon Apetitè!
Nå venter en innholdsrik helg på meg, først interiørmessen, så restaurant besøk m/venner i morgen kveld, også skal vi ut å spise med jobben på lørdag....dette liker jeg;o)

Hei så lenge;o)

27 kommentarer:

Huset på terrassen sa...

NAM det så bare kjempegodt ut og jeg skal absolutt teste ut den brødoppskriften i helga :) Ha en super torsdag så lenge! Klem Linda

Missfryd sa...

Sundt og godt:-) Ser lekkert ut også. Det blir du og Ingers som konkurerer da...hi-hi.
Sees i morgen.
Klem

Lillan sa...

herlig inspirasjon!! jeg går på diett om dagen og maten min består av mye grønnsaker, rugbrød, knekkebrød og oljer:) så dette passet meg utmerket! tusen takk for tipset!

ha en flott dag og helg:O)

klem fra Lillan

Thelma Louise sa...

nam..det så godt ut..det skal jeg prøve meg på.:-) greit å variere litt..nå har jeg laget et nytt lass ingers grove rundstykker...bare jeg som spiser de..så beg å bli litt lei.:-)

ja nyyyyyyyyydelig ute i dag...

og neida, eple faller vel ikke så langt fra stemmen, men det rydde greiene hennes, det har hun ikke fra meg og ikke fra pappa.:-)) Hun har vel sett alt rotet vårt..og orker ikke ha det sånn..haha...Klærne i skapet hennes, det er så imponerende at jeg noen ganger bare må ta med mine gjester i smug inn å vise...tjhiii Jeg var mer typen som stappa inn....:-))

Ha en fin fin dag.:-) Klem

Jannicke sa...

Den lunsjen så både sunn og knallgod ut ;o)

Du får en aktiv og hyggelig helg ser jeg!
Kos deg!

Klem J.

Beth sa...

Mmmm...., rugbrød er jo såå godt!
Håper disse posene er å få kjøpt på Rimi eller Rema da...? :-))

ANETTESHUS.COM sa...

Mmmm ... dette så kjempe-godt ut!! Avocado på brødskiva er en favoritt hos meg også;) Super-godt!!

Ha en strålende dag!

Klem
Anette:)

(eddas) sa...

Ja...May Liss dette er mat etter min gane...elsker grovt rugbrød....og surdeigsbrød og.......det er noe og bite i:)
Må en elte mye dette brødet?
Høres ut som du skal ha en fortreffelig helg....det er så hyggelig når det skjer sosiale sammenkomster:)
Kos deg masse snuppa:)
klemmerpå

Maliva`s verden sa...

Hei! De fleste matbutikker fører dette...og ang.elting...går det av seg selv i maskinen ca.10min;o) Lykke til!

Pysselpalatset sa...

tack för lunchen... Den var verkligen god... Kram Jeanette

by camilla jin sa...

Nå ble jeg sulten! Så ut som en kjempegod lunch du har laget deg! Kos deg masse med den!!

klem, camilla jin

Bluggi buggi blogg sa...

Det så jo riktig deilig ut. Kos deg med lunsjen og ha en fortreffelig helg ;)
Trude :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken härlig lunch, gott och nyttigt. Hembakat bröd är alltid godast, och jättebra om det är enkelt. Du hade mycket kul på gång under helgen. Och antingen hade du otur så urtavlorna var slut, eller så kollar hon fraktpris till Norge.
Må så gott
Goaste kramen
AnnaMaria

Anette Willemine sa...

Ahh, deilig! Digger både pesto og avocado. Har ofte dette selv!!

Høres ut som du skal ha en fartsfylt helg med mye morsomt (og kanskje litt tråkking på G&I-messen).

Jeg skal til H&C på Alnabru å bestille sofa. Jeg forsto at du jobber der. Hadde vært gøy om jeg traff på deg når jeg kommer, men det ser ut som om du kanskje er opptatt med messen på det tidspunktet.

Ønsker deg en solfylt dag og en koselig helg!

Klem fra
Anette Willemine

Simones Country Home sa...

Mmmmm dette ser da godt ut, skal prøves! ;o)

Ha en fin dag så håper jeg vi sees på messa.

Klem Simone

MissMette sa...

Ja, dette så virkelig godt ut. Tror kanskje jeg skal prøve meg på denne oppskriften en gang... Flotte bilder også, ble veldig fristet... Ønsker deg en strålende helg. Klem fra Mette

Anette Willemine sa...

Tror nok jeg skal dit i morgen, hvis jeg rekker det. Ellers blir det lørdag. Ja, jeg så at dere hadde 20% og tenkte at det var greit å bestille den nå selv om vi ikke er helt ferdig pusset opp i musikk- og tv-rommet. Forsto det var ca 4 ukers leveringstid, så da er vi nok ferdig (får jeg virkelig håpe).

Klem
Willie

Elin | Draumesidene sa...

Jau, du kan dette med å gi meg dårleg samvet... Bakar ALDRI. Men eg er faktisk brukbar til det, viss eg berre setter i gang... Trur eg ;))) Kanskje eg skal prøve? Eg overraskar fleire enn meg sjølv, ved dei fleste anledningar...

Kos deg med alt dei neste dagane bringer!

God klem frå Elin :)

FruLisa sa...

Mmmmm - dette så snadder ut!

Avocado er skikkelig godt.-)

Ha en fin kveld!

Fånga dagen sa...

Ja det såg verkligen gott ut det där. Undrar om man kan finna den här påsen i värmland. Blir till att kolla för ibland är faktiskt det enkla godast.
Perfekt lunch
Ha en mysig helg
Kram Lena

lovefriidrott sa...

mmmmmmmmm åh så gott & smarrigt det ser ut:)

Ha nu en underbar helg

Kram Sari
http://www.lillaprovence.se

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men guu såå gott de där såg ut.. måste också göra det..massa kramar sussie

Ruths datter sa...

Så godt med nybakt brød da.Ser ut til at du skal ha en super helg.Ønsker deg alt godt.
Klem

Kjeruben sa...

Kos deg å på messa!
...eg er berre bitte litt misunnelig ;-)
:o)

Fru Fjeldhammer sa...

Jeg vet bare prisen på de to øverste bildene og det er 1799kr... tunikaene er vel ikke så langt unna i pris, men jeg gikk før de ble hengt ut i dag!

Ha en fin helg.. skal en tur på messa jeg og!

klem

Fru Fjeldhammer sa...

Skoene koster 1499kr De er fra Manas, veldig gode på! Blitt en favoritt! *S*

God helg!!
klem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Hei
Ja nå er uskiven solgt. Håper det dukker opp flere. Hadde så lyst på en selv også.
Såg godt ut det brødet ditt.
Herlig dag til deg.
Klem:)