onsdag 1. desember 2010

Trekningen i min Give-away er klar, og vinnerne er;



Takker til alle som har deltatt i min give-away....og ikke minst for gode ord. Ekstra hyggelig er det også at mange uten blogg har meldt seg på denne gangen.
Da har jeg igjen fått god hjelp av min "fjortis" til trekningen og her er vinnerne;

1. Premie går til Nina E.
2. Premie går til Helena i Paris
3. Premie går til Bodil Alexandra
4. Premie går til bloggen The swenglish home (UK.)
5. Premie går til bloggen Mors værelse
6. Premie går til bloggen Nett og netta
7. Premie går til bloggen Magny`s lille-krinkelkrok

GRATULERER!
Trykk her hvis dere vil se hva dere har vunnet. Send meg navn og adr. på mail, så går pakkene i posten over helgen.

Ps! Tusen takk for alle gratulasjonshilsninger på dagen min også, gøy å se at dere også setter pris på litt oppskrifter. I morgen kommer et reiseinnlegg igjen. Liker variasjon her på bloggen jeg;o)
God 1.kalenderkveld;o)

15 kommentarer:

Ineke Original sa...

Just love this!
greeting from Holland,
Ineke

Som mine dager er sa...

Gratulerer til vinnerne. Heldiggriser!!!

Og grattis med vel overstått bursdag, kjære du. Det er litt typisk meg å komme slengende sånn litt i etterkant, jeg får det liksom aldri med meg når det skjer!!!

Klem Marit

(eddas) sa...

Ja..da er det bare og gratulerer de heldige:)
klem klem

Unknown sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne! Heldiggriser alle sammen:)

Magdalena sa...

åååhh dååån... nå ble eg glaaaad...! føler meg utrolig heldig!! tusen takk, og gratulerer så mye til de seks andre vinnerne..
klem, fra magny

Alfa sa...

Heldige dere:0)
Klem Alfa

♥ Netta ♥ sa...

HURRA for meg som vant 6. premie i din giveaway - og for deg som hadde bursdag i går på samme dag som min lille gutt :-) Nå ble jeg skikkelig glad, jeg hadde ikke trodd jeg skulle vinne noen av de flotte premiene hos deg, men jammen vant jeg ikke to kjempefine zinkpotter!

Tusen takk for hyggelig hilsen, så håper jeg du hadde en super dag i går.

Klem
Netta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis till alla lyckliga vinnare. Och tack till dig vännen för en superfin tävling.
Varm kram
AnnaMaria

Anonym sa...

Tusen, tusen takk! Heldig, jeg;-) Bokstavene vil passe utmerket på et bruktfunn av et skrivebord. Ha en fin kveld!
Helena i Paris

Mitt hvite hus sa...

En stor grattis til alle lykkelige vinnere...

Så flotte premier...

Håper du hadde en fin dag i går..

Ønsker deg en fin adventsuke videre.,


Klemmer =))

Beth sa...

Gratulerer til de heldige!
Den puta der er bare såå lekker? Jeg liker så godt sånt med trykk på. Kan jeg spørre hvor den er å få tak i?

Gry sa...

Gratulerer med vel overstått feiring! OG gratulerer til de heldige vinnerne ;)

Nyt dagene kjære du ♥♥ Klem Gry

Maliva`s verden sa...

Hei Beth...puten er fra Kremmerhuset;o)

heavenandearth sa...

Tack för en fin tävling med jättefina priser!
Grattis till de lyckliga vinnarna!!

Och GRATTIS till Dig i efterskott!
Hoppas du fick en toppendag!

Önskar dig en fin adventshelg!
PS: Jag har tävling hos mig om du har lust!

Kram! Iréne

Mors værelse sa...

Jeg har i alle år sagt at jeg ikke vinner noe,så det er ikke vits i å kjøpe lodd...men så begynte jeg å kjøpe og gjett hvem som vinner...?!og HER også...takkogtakk..:))

Klem fra Mariann