tirsdag 21. desember 2010

Da er treet pyntet og vi kan snart ønske julehøytiden velkommen.



Som jeg også nevnte i fjor, er jeg veldig glad for at jeg har klart å overlate juletrekjøp til "Bono" og barna. I år var det vår "fjortis" som gikk rett bort til dette treet, og plukket det ut. Jeg må nok innrømme at jeg var redd det ble litt vel stort/bredt, men nærmere et Donald Duck tre kunne hun vel ikke komme;o)



Pynten står også mine døtre for, og her henger alt som vi har samlet på gjennom hele deres oppvekst...så det er jo koselig da. Bambiene vil stadig bli fotografert som dere ser, og den minste stakkar er fortsatt stivfrossen. Tror han trives best inne jeg.
Får dessverre ikke tid til å besøke alle bloggene jeg ønsker. Men kommer en tur innom før jeg tar fri noen dager. Neste innlegg, beskriver hva julen betyr for meg.
A bientôt!

26 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

et vakkert juletre du har fått deg... flinke barn du har..

flott pyntet..

og jeg som sto med bambi i hånda om dagen ..men skulle liksom være flink å ikke snope mer..

men angrer jo nå så klart..

kos deg og nyt dagene mot jul

klemmer )=))

(eddas) sa...

Ja..det viktigste er jo at barna er glade:)
Bambiene er jo bare skjønne:)
ha en fortreffelig kveld..
klem klem

♥ Netta ♥ sa...

Et nostalgisk og vakkert tre dere har. Vi kommer ikke unna julepynten som ungene har brukt lang tid på å lage bare til oss så dette må selvfølgelig opp! Her skal juletreet i hus i morgen, i år blir det sølv/hvitt tema med noen røde innslag regner jeg med :-)

Zinkpottene er nå hentet og de var helt nydelige så takk nok en gang for at jeg ble den heldige vinneren i din store giveaway!

Ønsker deg en fredelig jul.

Klem
Netta

Villa von Krogh sa...

Så koselig! GOD JUL!!!
Kos deg mase. Klem fra meg.

meaningmoon sa...

Kjempe fint tre♥ Og du så søte små Bambier♥ Ønsker deg en fredfull Jul♥
Klem!

Tovepia sa...

Her er julestemninga god og trivelig!
Ønsker deg og dine ei riktig god jul! Kos deg masse!
Juleklem fra meg;)

Thelma Louise sa...

koselig..og minner litt om mitt donald duck tre.:-))

En riktig god jul til deg og dine.:-)
om jeg ikke rekker innom.:-)

Klem

Anonym sa...

så koz...:) kjempe søtt med bambiene foran ..:)
idag henta vi tre, så imorgen blir det pynting av treet her.. ungene gleder seg stort..:)

ha en kjempe fin jul...:) kose dere masse.. hils alle sammen..

klem fra sauda..:)

Vit som snö sa...

Åhh vilken Disneykänsla över granen, nästan overkligt vacker!
Och så minns jag när du visade dina Bambi innan du köpte dom, dom blev alltså dina:) Helt rätt, dom är uuuursöta!!! Och extra fina under er fina julgran!
Jag vill önska dej en riktigt mysig, underbar och God Jul!
Kram Cilla

Datt sa...

Fineste bambiene som passer på et nydelig juletre! <3

Anonym sa...

De bambiene er jo bare helskjønne da!
Koselig juletre dere har fått dere. De har vært flinke til å både plukke ut og pynte det:)
Håper dere får en trivelig jul.
Nisseklem fra meg!

Landcharm sa...

Takk for at du trofast følger med på min blogg. Flott juletre, og fine førjulsbilder du viser i dine innlegg.

Ruths datter sa...

Så herlig å være kommet så langt da. Ferdig pyntet juletre. Ønsker deg og dine en flott jul.
Klem

liven sa...

Så fint pyntet tre Maliva :o)
Ønsker deg noen fine dager frem mot jul :o)

Sologbolig sa...

Nydelig tre!
Er innom for å ønske deg ei riktig fin og trivelig jul. Juleklem fra Sigfrid

Fro (Idyll på landet...) sa...

Nydelig juletre! :)

Titter innom for å ønske deg og dine ei riktig god jul! :)
Klem

Junk De Lux sa...

Nydelig juletre og passe stort synes jeg....du har jo plass;)
Stikker også innom for å ønske deg riktig god jul og håper du får en deilig feiring med familie og venner!

Ps! Så kult å ha treet på en skinnfell! Kan hende jeg stjeler den;)

Klem...

Anonym sa...

Så deilig å være kommet så langt, her blir det vel pynting av treet i morra
Begynner jo å bli tida nå..

Klemmer fra Marianne

Linecas have sa...

Heisann!
Treet ditt ble nydelig. Å finne tre er slett ikke enkelt, og i hvertfall ikke hvis det er bitende kaldt slik det var for oss i går. 17 speik og blåfrosne folk på granjakt.Huttetu!
Her og ble treet pyntet i går. Det er som du sier,når det har skjedd så kan jule snart komme ja. :)
Ønsker deg en riktig god jul!
Line-Cathrin
Pst! Det er give away inne hos meg.

Unknown sa...

Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

tante fiolett sa...

Et kjempelekkert Donald-tre!!!
Goood Jul:)
Mange klemmer fra Jeanette

Anonym sa...

Å så vakkert tre, vi skal pynte idag og jeg gleder meg. Venter nå bare på at mannen min skal komme hjem og ta inn juletreet. Han har vært i skogen og hugget treet for noen dager siden, og da han fikk det hjem så så vi hvor stort det var - jeg lurte på om vi måtte bygge ut ;) Vi får bare stusse det litt på alle kanter, så blir det nok bra.
Ønsker deg en flott jul og et riktig godt nytt år :)
Klem, Mette

Besta sa...

Jeg syntes juletreet ditt var nydelig:)
Og jeg er så lei meg for at jeg aldri kom meg til H&C i Kr.sand for å se om de hadde bambi. De er så skjønne.
Klem fra marilyn

Interiør 63º N sa...

Så herlig å se at noen er vel i rute til jul :O)
Synes juletreet var stilig jeg, det skal gjerne være litt i ulage og ikke helt perfekt ;O)
Selv har jeg tilbrakt de siste dagene på sofaen, ikke for å late meg akkurat, men for å pleie en influensa, er på bedringens vei nå, men jula får visst bli som den blir i år tror jeg :O)
Ønsker deg i hvert fall EN RIKTIG GOD JUL OG ETT GODT NYTT ÅR!

Klem Kirsti

Kreoline sa...

Treet var nydelig, mine barn er så store nå at jeg får bestemme, litt trist det synes jeg. Ønsker deg og dine en god og koselig jul, klem fra Mona.

Gry sa...

Vakkert! Elsker stemningen hos deg ♥♥♥

Tusen takk for alle gode ord og hilsner, setter stor pris på det. Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul, nyt dagene til fulle ♥♥♥ Varme klemmer fra meg ;)