onsdag 29. desember 2010

Maliva`s årskavalkade.


Hei, håper dere har hatt en fin julefeiring så langt? Det har vi også hatt, og som dere veit har vi besøk fra Frankrike så da blir det lite tid til blogging for min del. Men en årskavalkade av bloggen min, skal dere få;o) Januar startet med en give-away premie som var bl.a disse søte krusa fra Green Gate.

Februar ble jeg ferdig med nok et hekleteppe;o)

Mars og veldig klar for våren.

April og påske, hvor vi dro på shoppingtur til Gøteborg.

Mai, kom vår uteplass/paviljong på finaleplass hos NIB`s utfordring. Det var stas;o)

Juni/ juli på ferie i mitt andre hjemland, Frankrike.

Juli og rett hjem til premièrefesten i Fredrikstad på The Karate kid. VELDIG stas å håndhilse på Will Smith og familien hans kan du si;o)
August,går vår årlige tur til våre venners koselige torp i Sverige.

September begynner loftstuen å ta form, og det gamle grønne bordet har fått en aldri så liten makeover.

Oktober, romantisk tur til Paris, hvor vi feiret vår 24 bryllupsdag.

November, og en kakeoppskrift som bare må prøves;o)

Desember, og det er jul i heimen, og nok et spennende år står for døren. Jeg gleder meg til å fortsette å blogge om min lille verden. Utgangspunktet er jo dette en interiørblogg, men jeg har jo så mye mer jeg vil dele...derfor forblir denne bloggen en slags "scrapbook" hvor jeg klipper og limer inn bilder som jeg har lyst til å dele med dere. Håper dere fortsatt henger med, og finner inspirasjon her inne hos meg.
Fortsatt god romjul, og et spennende og godt nytt år ønskes dere alle.
Romjulsklem fra Maliva

42 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
så hyggelig å vakkert et innlegg,
koselig å mimre sammen med deg,
vakre bilder,
å elsker at det er blanding av litt av hvert, interiør,reisetips, oppskrifter osv på din blogg, det blir som et interiørblad for oss lesere.
ønsker deg og gjester en riktig god romjul, å en nydelig vakker nyttårs feiring,
varm klem fra sylvia

♥ Pia... sa...

För en sån vacker kavalkad.. mycket att se här.. ha de gött och snart GOTT NYTT ÅR..kram..Pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin årskrönika du gjort, roligt och sammanfatta året så. Och roligt att du har besök från Frankrike, gissar att du längtar dit snart nu. Om vi inte hörs mer före fredag önskar jag dig ett riktigt Gott Nytt År. Ser fram emot och småprata via bloggen nästa år.
Varm kram till dig goa bloggvän.
AnnaMaria

Thelma Louise sa...

gøy å se..et flott år du har lagt bak deg.:-) kos deg med dine franske gjester .:-)

Takk for det gamle..jeg kommer innom i det nye så klart.:-)

Stor klem:-)

Hulda sa...

Så mye fint å se i din årskalvalkade. Liker så godt bordet du har pynta til jul. Virkelig kjempefint!

Anonym sa...

Herlige tilbakeblikk fra året som snart er godt
Gleder meg til å følge deg og din herlige blogg videre
Klem
Marianne

Monica sa...

Hej !!
Härlig årsresa !!
Det ska bli kul och spännande att följa dig in i det nya året !!
Kram,Monica

Monica sa...

så utrolig koselig kavalkade, masse fine bilder og opplevelser du deler med oss og jeg husker mye av det. ønsker deg en videre fin dag. klem Monica

H elle K sa...

Så vakkert innlegg. Ha en fortsatt fin rom jul og kos deg. Takk for all koselig blogging i året som har gått!! Jeg har hatt mange fine stunder med bloggen din.
Sees kansje i året som kommer..
Klem Kristin

Siren sa...

Wow så mye spennende du har opplevd dette året da, morsom lesning og flotte bilder! :) Jeg ønsker deg et godt nyttår, og fortsatt fin romjul! :)

Fru Glitters Hus sa...

Så utrolig flotte bilder, gøy å se. Ønsker deg og dine et godt Nyttår.

Klem fra Ine

Hjertedamas blogg sa...

Godt nytt år til deg også.DDD Jeg følger med videre inn i det nye åretDDD klemz Hjertedama/ Grethe

Emmas Verden sa...

..et flott år med mange fine innlegg her hos deg :)
..gleder meg til å følge deg det neste året :)
sender en god nyttårsklem fra meg til deg..kos deg..
Anne♥

Kjersti sa...

Så morsom idè å lage en oppsummering av året. Artig å se tilbake gjennom året :O)
Godt nytt år ønskes deg og dine.
Klem

Elin | Draumesidene sa...

Takk for herleg tur i året som gjekk! Eg satt også og laga min kavalkade i natt. Både lo og gråt av bilda eg såg. Både godt og vondt å gjere opp rekneskap for 2010. Håper dagane dine inn i eit nytt år blir fine!

Lykke til ML med alt du setter deg som mål! Eg skal ta ein pause frå blogginga, og konsentrere meg om andre ting. Har ei laaang liste oppe i hovudet! :)

Eg er så takknemleg for venskapet vårt, og at eg får ta del i din verden her inne!

Godt nyttår til deg og dine!

STOR klem frå Elin :)

Jannicke sa...

en flott oppsummering av året... klart jeg vil følge med deg videre!!
God klem fra J.

(eddas) sa...

En flott årskavalkade du viser her....
Håper du koser deg masse..her har mamma kommet..så er bare kos...
klemklem til deg...

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Veldig vakker årskavalkade! :)
Gleder meg masse til å følge deg i det nye året også!

Storeklemmer!!

MissMette sa...

Nydelig innlegg over din årskavalkade :) mange utrolige nydelige bilder du viser oss... Gleder meg masse til å følge deg i året som kommer også :) Ønsker deg en flott kveld videre, og så vil jeg ønske deg et riktig Godt Nytt År... Klem fra Mette

Anonym sa...

Har kost med din vakre kavalkade,nydelig. Gleder meg til å følge deg inn i 2011.
*Romjulsklem*

Datt sa...

Et vakkert år! <3

Villa von Krogh sa...

Koselig! Håper du og dine får et fint 2011 også!

Takk for året som gikk. Klem fra meg

Anitas Interiør verden sa...

Takk for en flott bilde kavalkade som du deler med oss,masse vakre bilder.
Gleder meg til å følge deg neste år også.
Ønsker deg en fortsatt god jul og et riktig godt nyttår.

Stor klem fra Anita

Katta sa...

Vilken fin liten årskavalkad du gjort för oss. Önskar dej ett riktigt trevligt nyår, kram Katta

Mitt hvite hus sa...

Heisan

ja du har hatt et fantastisk år ser jeg..og for en flott årskavalkade..

nydelige bilder og masse kjekke ting som har skjedd..

håper neste år blir like bra for deg.:

klemmer =)

Anette Willemine sa...

Mange flotte bilder fra et innholdsrikt bloggår her hos deg. :) Jeg setter stor pris på både deg og bloggen din, ML!

Takk for koselige hilsener i året som har gått! Ønsker deg et GODT NYTT ÅR! Måtte det bli akkurat slik du drømmer om!

Klem,
Anette Willemine

Ruths datter sa...

Veldig trivelig å gjense dine flotte bilder fra året som har gått. Ønsker deg en fin nyttårsfeiring.
Klem

Annveig - Det lille Rom sa...

Kjære deg..jeg sitter her på morgenen og har så smått begynnt å våkne..det er jo så herlig da å klikke seg inn på siden din og se hva du har lagt ut denne gangen..du har en nydelig blog det er en herlig ro over og vakre enkle bilder som viser det som er EKTE;)
Godt nytt år!!
klemmer Annveig

irma´s uthus sa...

Heeej, det är alltid med ett leende på läpparna jag läser din blogg. Det känns som om man är med på något sätt, en fransk doft eller en doft av nybakat:) Ha ett underbart 2011. kram IRENE

Guttemamma sa...

Herlig!! Innom for å øsnke deg et godt nytt år og takke for koselige kommentarer,inspirasjon, treff og latter i året som gikk!!
klem♥

liven sa...

Flotte bilder fra ditt bloggår...gleder meg til neste år jeg :o)
godt nyttår Maliva :o)
Klem!!

♥ Netta ♥ sa...

Kjempekoselig årskavalkade hos deg Maliva med nydelige bilder både fra inn- og utland! Jeg regner med at dere har kost dere masse med besøk fra Frankrike :-)

Jeg ønsker deg en super nyttårsfeiring og vil samtidig takke for alle de kjempekoselige kommentarene inne hos meg. Dessuten var jo jeg en av de heldige vinnerne i din siste giveaway - det var veldig stas!

Klem
Netta

My home is my Castle sa...

Vil få ønske deg et riktig Godt Nytt År !
Gleder meg til å følge deg videre :)

Klem,Kari

Just a Little Vintage sa...

Tusen takk for et nydelig tilbakeblikk=)!!! Det har vært en fryd å følge bloggen din og en glede å bli kjent med deg!!! Tusen takk for masse flott inspirasjon og jeg gleder meg til å følge deg videre=).

Ønsker deg og dine en riktig flott nyttårsfeiring og alt godt for det nye året=)!

Klemmer!

h.espe sa...

Kjempeflott kavalkade fra ett flott bloggår!!

★˛˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛

Tusen takk gode du, for all den inspirasjonen og gleden du har bragt inn i blogglandia i år - gleder meg utrolig til å følge deg videre i det nye året!!!

Ønsker deg en flott nyttårsfeiring, og så sees vi i 2011 :o)

Stor klem fra Hildegunn

Sologbolig sa...

Flott billedkavalkade. Ønsker deg eit riktig godt nytt år og gleder meg til å følge deg videre. Klem.

Hannes favoritter sa...

Riktig godt nyttår til deg og dine! Tusen takk for alle koselige kommentarer og all herlig inpirasjon i året som har vært!

Klem fra Hanne

Gry sa...

Mmmm... Så mye vakkert! En herlig årskavalkade du har laget.

Vel overstått julefeiring og et riktig godt nytt år ønsker jeg deg og dine. Tusen takk for all inspirasjon og søte kommentarer i året som har gått. Du er en stor inspirator! Vi høres snart igjen ;) Klemmer fra Gry

Lenemora sa...

Hei!
Vil bare takke for alle de inspirerende bildene/innleggene du har lagt ut i det året som har gått, takk for at du blogger!
Ønsker deg og dine et godt nytt år 2011, måtte det nye året bringe frem det beste for dere!

Klem Lenemora

ANETTESHUS.COM sa...

Takk for din vakre og inspirerende blogg, May-Liss!! Gleder meg til å følge deg videre i 2011!! Et riktig GODT NYTT ÅR ønskes deg og dine, kjære bloggvenn!!

STØRSTE klemmen
ANETTE:)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Koselig innlegg! Titter innom for å ønske et riktig godt nytt år! Gleder meg til å følge deg videre i 2011!

Klem

claire sa...

★ ┊ BONNE ANNEE 2011   ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆
Amitié de France
claire