søndag 19. desember 2010

En kalendergave til meg fra NIB, som jeg setter utrolig stor pris på;o)



Av 24 luker i den kreative julekalenderen til NIB, ble min blogg plukket ut i en av lukene. En oppmerksomhet som jeg setter utrolig stor pris på. Det er ikke i tvil om at dette bildet som de har stylet, beskriver min blogg. Kan du se det også? Min lidenskap er jo akkurat den franske landstilen blandt annet;o) Så igjen tusen, tusen takk jenter. Dette var gøy!

("Hver dag i advent viser vi et bilde vi føler beskriver en spesielt utvalgt blogger. Det kan være at bildene på ulik måte sier noe om bloggerne, men fellesnevneren er at vi her på NIB har tenkt på hver enkelt blogger når vi har stylet og fikset, hatt det veldig gøy og tatt bilder! Trykk her for å se nærmere på de andre flotte lukene".)

Her er den "kjente" tavlen min også pyntet til jul, og som dere ser ut av vinduene har juleønsket til alle her i huset blitt oppfylt;
DET BLIR HVIT JUL!
Ho-ho-ho;o)

16 kommentarer:

Sologbolig sa...

Gratulerer. Kjekt å bli plukka ut. Ha fine førjulsdager nå, kos deg og ro ned. Klem fra Sigfrid

Anonym sa...

Ikke rart de plukket ut noe fra din blogg for den er jo så herlig
Grattis

Elin | Draumesidene sa...

Gratulerer med luka, ingen tvil om kven denne tilhøyrde! :) Nydelege bilder på bloggen din den siste tida!

Nyt søndagen!
Klem E :)

Lene sa...

Gratulerer. Det hat du fortjent:-). Ha en fin søndag,

Tovepia sa...

Gratulerer!! Skikkelig artig:)
Ha en flott søndag!

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse... vel fortjent og så moro..

ikke vanskelig å gjette heller..

nyt adventssøndagen O=)

klememr

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det var roligt att din blogg var med i en lucka. Bilden är väldigt mycket du, vi vet ju att du brinner för Frankrike. Jättefin tavla också.
Kram i advent
AnnaMaria

Två systrar sa...

åh vad mysigt det blev med ljusslingan på tavlan! Små detaljer gör så stor skillnad! Nu ska jag också ta fram lite mer julpynt! Kram kram / C

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, en väldigt passande kalendergave! :-)

Så kjekt å höra att du har bruk för hjärtarna "mina". Och så hoppas jag att du har haft en riktigt fin fjärde advent. Må gott!

Datt sa...

Gratulerer så mye, virkelig fin kalender hos nib i år :)

Fossestua sa...

Gratulere så mye :)
Kjempefin den tavlen din!
Klem fra Lise

Hege sa...

Gratulerer så mye Mayliss - og veldig fortjent:-)
Tusen takk for koselig kontakt i året som har gått,
- og en riktig god jule til deg og dine!
Klem, Hege.

Annveig - Det lille Rom sa...

Heisann! Så nydelig Blog du har;) Legger meg til som følger og ønsker deg i samme slengen en riktig så god jul;) Du har det bare så utrolig vakkert og inspirerende!

Klemmer Annveig

Hos Farmor sa...

Gratulerer med luka ;)Alltid koselig å bli satt pris på...
Ha en riktig god jul!!
Klem Martemora

Monica sa...

hej !!
Grattis !!
Helt underbar bild !!
den andra bilden är också jättefin,ser såååå mysigt ut med alla juliga detaljer och så snö utanför fönstren !!
Kram på dig !!
Monica

Emmas Verden sa...

så stas da..grattis :)) bildet passet godt på deg ja ;))
..ja her er det også hvit jul..og det er det beste jeg veit ;))
kos dere masse i jula..
god juleklem fra meg til deg..
Anne♥