onsdag 15. desember 2010

Håper nissen leser dette innlegget;o)



Kjenner jeg fryser ekstra på føttene når jeg ser disse kule støvlene her. De kan garantert holde føttene varme, selv uten sokker. Så herved er mitt ønske sendt til nissen der ute;o) Lyslykten fra Mille Moi...jo takk begge deler.



2 dager til, så er det skoleferie, og da satser vi på litt uteliv også, selvom det ikke er like lett å få med ungdommen på skiturer mer. Kanskje kjelken kan friste i stede;o)
I dag skal døtrene mine ta med meg på shoppingtur, ballkjoler og annet stæsj står på handlelisten deres, hjelp sier nå jeg. Men veldig koselig at de vil fortsatt ha med meg da;o)



I kveld venter julebord med Kreativ Aften-jentene, og denne gangen skal mennene våre være med.....spørs bare om de kommer til ordet når vi først setter i gang...hi-hi;o) Kanskje det blir et par blogginnlegg til før julaften, men så tar jeg bloggpause!
Ha en fin dag!

19 kommentarer:

H elle K sa...

Lekre støvler, ha en kjempe fin dag. Klem Kristin

h.espe sa...

Har på følelsen at julenissen fikk med seg dette May-Liss.. ;o)

Ha et koselig julebord i kveld - selv skal jeg forberede (pynte og stæsje) til lutefiskmiddag i morgen!

Goklem fra Hildegunn

Anitas Interiør verden sa...

Flotte støvler skjønner at du ønsker deg de, får håpe nissen leser bloggen din da......

koselig med mor/datter shopping, håper dere finner det dere er på jakt etter

ha en fin dag og kos dere på julebord

klem Anita

Anita fra hjerterommet sa...

De så virkelig god og varme ut,-- men viktigst at de var døds kule:)) Hvor får man kjøpt slike da?

Nyt førjulstiden videre:)

Emmas Verden sa...

ååå..så lekre støvler May-Liss..hadde passet godt på mine føtter også i denne kalde tida ;))
ha en fiiin dag!!
klem Anne♥

Maliva`s verden sa...

Hei Anita
Alt jeg viser i dette innlegget kan man kjøpe i en av butikkene til Home&Cottage;o)

Jennys fire vegger sa...

Tenker nissen er anonym følger av bloggen din for lenge siden! :o) Lekre bilder!

Kos dere masse på julebord!

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Ragnhild S sa...

Det håper jeg også:) Alle snille piker bør få det de ønsker seg til jul, synes du ikke? Jeg er på godfot med nissen etter vi besøkte ham i Rovaniemi i sommer, så skal legge inn et ord for deg jeg;)

God onsdag til deg, skjønne du!

Loppeklem

Tovepia sa...

Flotte støvler!

Håper nissene leser bloggen din;D Kos deg i kveld og klem fra meg;)

Lappeline ♥ sa...

Nydelige fine støvler og håper nissen ser ønskelisten din....
Kjelken var også veldig fin

Ønsker deg en fin kveld
klem

Behindabluedoor sa...

Hei..
Det var jo jaggu noen unike og kule "støvler". Hadde nok følt meg tøff med slike på beina .)
Nyt Aften kjære deg ;)
Klem

Anonym sa...

Så artige støvler, de ser skikkelig varme ut.
Jeg har kjøpt støvletter til meg selv fra mine foreldre, men jeg må pent vente til etter julaften med å bruke dem. Ellers er det ikke skolefri her før den 22., og det er ingen av barna serlig fornøyd med ;(
Kos deg i kveld, og så håper jeg dere får noen koselige dager før jul :)

Klem, Mette

Mitt hvite hus sa...

Kjempestilige støvletter da.... og nissen leser helt sikkert dette ..Hihi..

råstilig kjelke også ...

klemmer 0)

mimmi-leone sa...

Så flotte støvletter,skjønner godt at du ønsker deg dem.

En fortsatt fin uke til deg!


Hilsen fra Mimmi-Leone

Ruths datter sa...

Ja det skal jo være bare å ønske seg da. Håper noe går i oppfyllelse for deg. Man må prate litt med nissen vet du hi hi.
Klem

Min Still By Maia sa...

Jeg er sikker på at julenissen leser bloggen din ;)
Sånne vil jeg også ha!

Kos deg på julebordet.

Klemmer i natten

Simones Country Home sa...

Bonsoir berta. ;o))

Knallfine boots ja, du får smiske med gubben. hihi

Alt bra?

Klem Simone :o)

Maliva`s verden sa...

Hei Simone
Alt bra her, bare litt vel mye om dagen, så blogging blir nedprioritert nå før jul kan du si. Men jeg skal stikke innom deg i kveld;o)

Yvonne sa...

så lekre bilder!