torsdag 9. desember 2010

Juletrepynt på vent i en gammel kasse.



Nesten "ille" å ikke se mer av juletrepynten enn akkurat de dagene de henger på treet. Så derfor tok jeg frem noen som passer fint inn i denne gamle kassen jeg har fått av min gode bloggvenn Gjenbruksdronninga;o)
Blir en fin dekorasjon i seg selv synes nå jeg da.



Fluesopper i alle størrelser skal på treet. Disse fant jeg på Home & Cottage. Ellers vil jeg takke for hyggelige tilbakemeldinger i forrige innlegg; "Jul i vårt hus" . DERE ER BEST!



En "smørblid" kakemann, mens "min" mann har reist på juleturnè med Oslo Gospel Choir i nord-Norge. Kanskje akkurat du skal dit, da må du hilse han fra meg;o)
For min del, venter jobbehelg...så derfor avslutter jeg dette innlegget med å ønske dere alle en fin 3.advents-helg!

35 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja der var jaggu kassen på blogg:)
koselig med disse soppene..har en del av de mindre gamle:)
god arbeidshelg...mamma kommer i morgen tidlig klokken 7 med kofferten full av godsaker:):)Så skal symaskinen opp på bordet og:)
klem klem til deg snupp....

Anonym sa...

så søt kasse. koselig med litt stæsj oppi der:)
Masse fine bilder og inspirasjon her på bloggen din, må følge med her skjønner jeg:)
klem Lotte

sylvia sa...

hei.
åå så smart og nydelig dette er,en kjempevakker ide for julepynten, ja den kan absolutt stå fremme mye lenger å vises frem.
ønsker deg en god jobbe helg,
så hyggelig de som hører på koret der din mann synger får det,
ingenting er mer koselig enn det.
klem fra sylvia

Alfa sa...

Så stilig det var med julepynten i kassen, jeg ville hat den der jeg:).hehe.
Ha en super dag.
Klem Alfa

liven sa...

Så koselig med denne kassen....og passet så fint med pynten i :o)

ha en fin helg Maliva :o)

Nina Kristin sa...

Så koselig en kasse!

Visste ikke at mannen din synger i mitt favorittkor!
Jeg kjenner ei jente i Rørvik som skal på konserten der i kveld faktisk, trur koret hennes skal synge sammen med OGC.

Sjøl skal jeg på den første konserten i Oslo Konserthus neste fredag, og gleder meg veldig! Har aldri hørt de live før, så det blir nok en fantastisk kveld!

Maliva`s verden sa...

Hei Nina Kristin
Han er den som skal åpne konserten i regi av www.makepossible.no;o)

Elisabeths Borg sa...

Var veldig dekorativt, liten førjuls titt:-)

All Seasons sa...

This is nice, the little gingerbread. I love it!
I send you warm greatings from Holland ☼
Hugs,
Patricia

Martilie sa...

Nydelig - en lekker måte å vise frem og nyte synet av pynten lenge.. Jeg har litt fremme i glasskrukke og på fat..

Ha en skjønn ettermiddag!

Klem fra Tove

Martilie sa...

Nydelig - en lekker måte å vise frem og nyte synet av pynten lenge.. Jeg har litt fremme i glasskrukke og på fat..

Ha en skjønn ettermiddag!

Klem fra Tove

Unknown sa...

Så fin det var!! Kjempe sjarmerende med den gamle kassen :)
Også så lur idè ;)


Klem Ellen

Magdalena sa...

nydelig julepynt i lekker kasse...

snippen sa...

For en fantastisk god ide! :))

Anonym sa...

Så lurt det var og riktig så dekorativt i den kassa

God adventstid videre til deg

Mitt hvite hus sa...

Kjempefin kasse...og pynten du ghar inni da.. nydelig ..soppene er nydleig...

fikk nesten lyst på sånne jeg ogs...men en kan ikke kjøpe alt e får lyst på...hihi..

kos deg =))

klemmer

Jennys fire vegger sa...

Så flott kasse. Likte veldig godt det rådyret. :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

h.espe sa...

Hu hei, her er jeg....
Ja her suser dagene unna og jeg storkoser meg virkelig i førjulstiden. Går en hektisk helg imøte, med julebord på jobben i morgen, og venninnejulebord på lørdag. Puh, tenker jeg er "vaskefille" på søndag ...;o)

Så herlig kasse du har fått av 'Edda', og flott du har pyntet den! Nydelig også det forrige innlegget ditt også, og et flott bidrag til NIB's utfordring :o) Jeg deltar med bilde av søte bambien min - for ja, jeg har postet innlegg med det flotte dådyret fra H&C, bare litt lenger nede på bloggen enn du tittet...;o)

Fortsatt fin kveld, og strålende flott helg til deg vennnen - nyt dagene!

Stor klem fra Hildegunn

Datt sa...

Så skjønn julepynt! Og så fint det ble i den rustikke kassen! :)

Elin | Draumesidene sa...

Hallo blondie! :) Lekker Eddakasse og skattar inni! Her er også pynten framme i ei gamal skuff. Så sant som du seier; det blir jo lite dagslys på desse tinga i løpet av året, og eg har juletre i kun ei veke? Så då er det fint og lufte all stasen i heile desember! :) Skulle gjerne vore på konsert! DET blir ein i alle fall i julestemning av!

Ha ein nydeleg kveld kjære du!
God klem!
E.

Behindabluedoor sa...

Her var det flott julepynt, tenker treet ditt blir vakkert ;)
Ha en fin helg 2morrow!!!

Klemmer

Missfryd sa...

Koselig julepynt i en koselig kasse! Lekkert du har pyntet bodet i innlegget under også. Vet å skape en herlig stemning du:-)
Håper du fikk bursdagshilsenen min på sms og at du hadde en koselig dag.
Klem Ingrid

Missfryd sa...

Koselig julepynt i en koselig kasse! Lekkert du har pyntet bodet i innlegget under også. Vet å skape en herlig stemning du:-)
Håper du fikk bursdagshilsenen min på sms og at du hadde en koselig dag.
Klem Ingrid

Monique sa...

I love your decorations!
Monica

Just a Little Vintage sa...

Det er så koselig med slike kasser, jeg har kasse-dilla...hihihi!!! Stemningsfulle bilder!

Ha en fin, fin arbeidshelg!
Klemmer!

Ragnhild S sa...

Elsker slike gamle kasser! Veldig tøff! -Og genial til å ha julepynten i:)

Ha en god kveld, du skjønne!

Loppeklem

Katta sa...

Vad fint! Älskar såna flugesopper :) Önskar dej en fin jobbarhelg, kram Katta

Solveig sa...

Du har en kjempekoselig blogg! Altofr lenge siden jeg har vært innom deg nå. Her må jeg kose meg en stund, ser jeg;o)
Så søt julepynt. Helt enig, den må frem i lyset!
Ønsker deg en flott førjulshelg.
Klem fra Solveig

lovefriidrott sa...

Hej Vännen o tack för titten hos mig:) Det var så länge sen jag var in hos dig, ja hos alla har inte haft tid att besöka nån nu.

Måste säga att du som vanligt har sååå fint här på sidan,,,och juligt:)

Hoppas ni också får en fantastisk advent.

Ha d bäst

Kram Sari

Stines Landstil sa...

Så utrolig fin blogg du har. La meg til som følger jeg, og jeg gleder meg allerede til i kveld. Da skal jeg legge veslesnuppa og sitte i fred og ro og kikke på alle de koselige innleggene dine.

Kjempelekkert med julepynten i den gamle trekassa :)

Klem Stine

Guttemamma sa...

Kolla!!
Kjempefine julebilder hos deg:-) Blomsten min lever fortsatt den også,utrolig men sant...
klem og GOD helg,M.L!!♥♥♥

mi-rachel sa...

å ...så koselig!

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Koselig med litt julepynt i den kassen ja! :)

Anonym sa...

kjempe koselig..:) det er så koz med denne tiden vi har framover nå.. kose dere masse..

klem camilla

Thelma Louise sa...

så koselig julekasse.:-)

kos deg med pinnene.:-)