mandag 30. november 2009

Trekning og bursdag:o)


(Foto;ukjent)
Go`morgen!
I dag har jeg bursdag og Ja det er gøy å få gaver, men jeg liker best å gi bort gaver jeg da, og derfor var dette en fin anledning til å dele ut premiene i min konkurranse.
Jeg er overveldet over responsen, over 200 har meldt seg på, og er fra bl.a. Australia, Filipinene, Italia, Nederland, Polen, Russland, Danmark, Sverige og Norge. Gøy at også så mange anonyme har vært med.
Skulle gjerne gitt dere alle en rose fra denne kurven.....men nå er det altså slik at jeg har 5 premier som skal deles ut, og ettersom vi er 5 i familien her....har alle fått i oppgave å si et tall
fra 1-219

1) Premie; er denne jumbo koppen m/godsaker......som går til Guttemamma


Så er det 4 av dere som vinner et julehjerte inkl.duftkonvolutt og det er;
-Anonym-Monica H. som la inn kommentar den 31.10.kl.2230
-Nyanser av vitt fra Sverige
Gratulerer så mye, send meg navn og adr.deres til may-liss@maliva.no så sender jeg pakken i posten.
Nå venter jobb....også skal jeg ut og feire bursdagen min i Oslo-by......juhuuuuuu:o)

42 kommentarer:

Sologbolig sa...

GRATULERER MED DAGEN !! Kos deg og ha ein fin dag ! Klem.....

liven sa...

Grattis med dagen!!!!!
Håper du får en flott feiring:o)

yesheimen sa...

Gratulerer med dagen til deg, og gratulerer til de heldige vinnerne.
Ha en fin dag.
Klem Ann<3

Lykkeliten sa...

Stor gratulasjonsklem til deg på dagen din.
Gratulerer også til vinnerene hos deg.
Ha en fin mandag!

Klem Lykkeliten

My home is my Castle sa...

Gratulerer med dagen kjære May-Liss :))) Hipp hurra for deg ..
Håpert du får en fiiin dag, med både gaver og kaker :)

Bursdagsklem fra Kari

miss marple sa...

Hurra for deg som fyller ditt år...Håper du får en kjempefin dag!!..og gratulerer til alle som vant de fine premiene!

Anonym sa...

Ett stort grattis på födelsedagen!
Hoppas att du får en fin dag idag.
Grattis till de som vann fina priser hos dig.
Kram

Elin | Draumesidene sa...

Gratulerer med dagen! Og hurra for at eg vann! :) :) :) Eg som aldri vinn noko som helst... Slutta med x-tra og lotto i 2004... Spørs om eg må levere inn ein kupong i dag? ;)

Håper du får ein kjempefin dag! Og så er du ein super bloggar!

Ha ein fiiin desember!

Klem frå ei kjempeglad Elin :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

GRATTIS! Maliva, hoppas du får en fin födelsedag. Och Grattis till dina lyckliga vinnare, det var jättefin utlottning du hade.
Ha det nu så gott vännen, njut av din dag.
Goa kramen
AnnaMaria

Mitt hvite hus sa...

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN VENNEN...

gartulerer til alle heldige vinnerne hos deg...

Håper du får en super kosleig brursdag i dag...

varm klem Kerstin. ( som venter spent på postmannen hver dag )

the Folding chair sa...

Ønsker deg en flott bursdag :)

Anette Willemine sa...

Gratulerer så masse med dagen! Ønsker deg en super dag!
Klem fra Anette Willemine

Loccitane sa...

God morgen, vennen!

Grattulerer sååååå masse med dagen.
Ønsker deg en strålende dag med masse pakker og minnerike opplevelser.

Klem fra Line

Kerstin sa...

Gratulerer med dagen. Kos deg masse :)
Klem

prinsesselinn sa...

Gratulerer med dagen,

Måtte den bli fyllt med
glitter og stas.

Gro sa...

Gratulerer så masse med dagen, vennen! Klem fra meg!

(eddas) sa...

Hipp Hipp Hurra for deg...og gratulerer så masse med dagen:)
Da håper jeg du får masse pent du ønsker deg...og en koselig feiring i Oslo by:)
Og JIPPI til meg som vant slik julehjerte fra deg.....har ønsket meg et slik etter og sett de her inne:)
Mange klemmer fra meg...

Christine C sa...

Gratulerer så mye med dagen og gratulerer også til de heldige vinnerne. Håper du får en herlig bursdag!

aase sa...

Gratulerer med dagen kjære du!! Kos deg i byen ikeld!!

Å gratulerer til alle de heldige vinneren!!

På landet sa...

Gratulerer med dagen =D

Ha en flott dag

Anonym sa...

Gratulerer sååå mye med dagen:-)
Og gratulerer til vinnerne av konkurransen din!
- ha en fin uke, klem Hege.

♥ Stines hverdag sa...

Rakk ikke konkurransen din, men uansett; Gratulerer så mye med dagen!
Ønsker deg en strålende dag!

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

Gratulerer med dagen.Utrolig fin blogg du har.
Nyt dagen din.
Mvh Harriet

Guttemamma sa...

Sitter på jobb, men HURRA!!!!! Nei,så glad jeg ble nå,du aner ikke!! Tusen takk og stor klem til deg også!! Mailer deg senere!!
Stor klem

Thelma Louise sa...

HIPP HIPP HURRA FOR DEG SOM FYLLER ÅR I DAG.:-)) Gratulerer så mye med dagen, kos deg masse.:-) Morro at så mange fra såpass mange forskjellige land har meldt seg på.:-) Bursdagsklem.:-) gRY

Nyanser av vitt sa...

Stort GRATTIS till dig på din dag.

Jippi vad kul. Tack snälla för en fin utlottning. Jag mailar min adress till dig.
tack tack tack tack
Kram Agneta

Kathrine H sa...

Gratulerer så mye med dagen!

&

Gratulerer til de heldige vinnerene!

Ønsker deg en riktig fin feiring av fødselsdagen i dag og ha en flott første adventsuke. :o)

Anonym sa...

GRATULERE MED DAGEN.... kose deg masse og nyte dagen i Oslo by..:)

klem camilla..:)

Anita sa...

Gratulerer til dei kjempeheldige vinnarane, og gratulerer med dagen din!!! :D

MariMaja sa...

Gratulerer med dagen, kose deg masse!
Grattis til vinneren;)

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Gratulerer med dagen, søte Maliva!
Stor klem fra Hanna

Monica sa...

Grattis !!!!!
Ha en underbar dag.....!!!!!
Önskar dig allt väl....
Grattis också till vinnarna.....!!!!
kraaaam,
Monica

Camilla sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Kos deg masse ikveld.

=)

Lotta sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!!!!! Og hurra for deg:)Kos deg masse!!!Klem klem

HusmorDronninga sa...

Gratulerer med dagen! Og gratulerer til alle vinnerne:)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Gratulerer med dagen!
Och så vacker adventsljusstake du gjort, vilken härlig idé att ha ljusen inne i en fågelbur.

Ha det fint!

2ne sa...

Gratulerer med dagen. Ønsker deg en fin adventstid :-)

Stubbetufsa sa...

Gratulerer med dagen, Maliva! Håper det blir fin feiring!
Gratulasjoner til vinnerne!

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen, litt sent men...
Håper du har hatt en koselig dag :)

Klem, Mette

Katta sa...

GRATTIS Maliva!!! en dag i efterskott. Hoppas du hade en riktigt bra bursdag :) Och grattis till dina vinnare med.Vilken respons på tävlingen då verkligen roligt. Kram Katta

Fånga dagen sa...

Jag hoppas verkligen att du fick en fin födelsedag. Vilka fina priser du delade ut. Ha en bra dag kram Lena

Monicas verden sa...

Jeg henger en dag etter, men GRATULERER med dagen. HURRA jeg vant. Det er jo helt utrolig, jeg som aldri vinner noenting. (Har hell i kjærlighet da hehe)

Mail er sendt deg.

Hilsen
Monica H.