mandag 9. november 2009

Nå er det jul.....


Ikke vær redd, jeg har ikke begynt å pynte til jul her hjemme enda, men derimot i butikken H&C hvor jeg jobber. Her har jeg fylt opp kjøpmansdisken med masse fine ting, og hyllen har jeg lagt div.gråtoner, i vente på det lilla jeg skal få inn denne uken.




Her ser dere en praktisk kurv som både kan brukes inne og ute. Så nå har jeg faktisk kommet litt i førjulstemning, enten jeg vil det eller ikke.Er dere nysjerrig på hva vi ellers har av juleting, ta en tur da vel:o)

38 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Ja nå begynner det virkleig å b ugne av julen alle steder.. så fint du har gjort det... må være hyggelig å få bruke denne delen av seg selv.. me like.....

Ønsker deg en fin uke...Klem Kerstin

Migdalowa sa...

WOW!Its nice!!!!:)

(eddas) sa...

Ja...nå går tiden utrolig fort....skal rekke og ta turen innom deg før jul:)
ha en fin dag
klemmer edda

h.espe sa...

Åhhh, May-Liss, jeg kommer snart ilende - såååå mye flott!!! Nå er jo jeg "litt sånn i overkant" da, når det gjelder jul - får ikke nok....

Ha en herlig uke!

klem fra Hildegunn

liven sa...

Flotte bilder fra butikken!!
Heldige deg som jobber der :o)

Ha en fin uke Maliva :o)

Katta sa...

Åh så mysigt det ser ut i butiken! verkligen fint, väntar med spänning på att få se det lila ni ska få in.Jättefint mosshjärta du gjort med, var ute och plockade mossa med i går ska försöka mej på att göra ett hjärta med.Har lyssnat på ditt tips på my space nu, super duper bra ju!! riktigt roligt att höra. Ni gillar kanske samma musik med? Min man gillar mest bara (håll i dej nu) teckno! så han får ha lurar på sig då han lyssnar på det när jag och barnen är hemma för vi hatar det. Men barnen går i sin mors musiksmaks-spår :) Ha en bra vecka, kram Katta

Crinoline sa...

Hei,May-Liss.Så nydelig du har stylet.Her var det mange fristelser."Din" butikk ligger nok litt langt unna,men det er jo en som ligger litt nærmere.Klem

Synnøve sa...

Så fin t du har stasjet butikken.

Har jeg vært i nærheten har jeg tatt meg en tur inn på butikken:)
Ha en fin mandag

Klem

*sne* sa...

Å så mye lekkert! Jeg må nok innom H&C i løpet av kort tid. Elsker å gå rundt i butikken og drømme meg bort... og ikke minst shoppe litt :) Ha en god uke! Klem Christine

Nina i Paradiset sa...

Sitter her og skal protestere på dine førjulsbilder, og fortelle at nå har jo høsten omsider kommet (etter regntiden...) -så jeg vil ikke ha jul enda, men på tv'n sendte de akkurat reklame for julemusikk! Tror jeg er nedstemt,-julen kommer uansett! ;)

Ha en flott dag!!

Anette sa...

Så mye flott!!
EN farlig butikk å jobbe i vil jeg tro..hehe.. hadde nok knapt blitt lønning på meg da tror jeg:)
Men må jo være en utrolig flott jobb å ha når man er intresert i
interiør!

Ha en fin mandag og start på den nye uken!

Anette

Pysselpalatset sa...

Aha.. så dejligt du har dekorert. Og så gillar jag din nya header... skön mosskudde... kram Jeanette

Marit sa...

Favorittbutikken min! Jeg var innom i Bogstadveien på fredag for å sjekke julestemningen, men der var det stablet kasser overalt, så dere har kommet lenger! Jeg MÅ inn en tur til før jul. Så mye vakkert. Jeg dåner...
Ønsker deg en god arbeidsdag!
Klem Marit :o)

ingvild sa...

Fine inspirerende bilder :D

My home is my Castle sa...

Såå mye fint...
Kan du hviske de i øret om at Kristiansand trenger denne butikken ???

Ha en fin dag :)
Klem,Kari

Ingun sa...

Så mye fint, gleder meg. Kommer innom;-))

Lotta sa...

Ån så mye fint!Så heldig du er som jobber der!Det må være drømmejobben!!!Tror jeg så deg sist jeg var der;) Ha en herlig uke kjære du!
Klem fra
Lotta:)

Crinoline sa...

Hei,igjen. Jeg skal sjekke ang.julemarked.Gir deg tilbakemelding.Klem

Magdalena sa...

h&c er en flott butikk, vi har fått den ett kvarter unna oss,- gjett om eg må ta en tur,- nyyydleige bilder du viser,- det kribler i hender og føtter,- mååå bare se...
klem, og fin dag!

HusmorDronninga sa...

Så koselig!
Her såg det jammen meg ut til at det var mye fint for et hvert hjem.
Gleder meg bare sånn til å begynne å pynte til jul her nå..MEN.. jeg får nok vente til kalenderen sier desember ja..

Thelma Louise sa...

så mye fint.:-) Tenker du koser deg der.:-) Falt spesielt for de lyktene ? i forskjellig str med stjerner .:-) Hvor er butikken ?
Klem Gry

mali-mo sa...

Åååå, så masse flott og julete ;) Er ikke kommet igang med forberedeler her hjemme ennå, men når eksamen er unnnagjort så blir det masse julepuslerier ;)

Datt sa...

Ah, jeg hadde nok ikke klart å unngå julestemning der jeg heller! Heller ikke klart å unngå å svi av det meste av lønna :P

Unknown sa...

Hejsan
så vackert vackert..
nu längtar man till jul vilken stämning.
allt gott till dig/Catthie

Sologbolig sa...

Så mange flotte og fristende ting i butikken. Nydelig hjerte i headeren din. Ha ein fin dag.

Besta sa...

Ja her var det mye fristende til jul :)) skal snart en tur til oslo igjen og planlegger en tur innom butikken i Bogstadvn.
Flere har spurt etter oppskriften så jeg skal legge den ut i morgen.
Ha en fortsatt fin kveld.

Lotta sa...

Hei igjen! Har bare sett deg på bilde her inne så var litt usikker;) Jeg er sånn at jeg aldri glemmer et ansikt..ganske slitsomt egentlig. -så en mann på rema 1000 her for en tid tilbake...gikk i flere dager og lurte på hvor jeg hadde sett han?Så kom jeg på at jeg hadde møtt han på et kurs med jobben 8 år tilbake eller noe...hehe..

Fredrikstad/Gamlebyen er koselig vet du. Lenge siden jeg bodde der nå.. Nå bor vi i go`byen Drøbak:) Herlig her også! Har du vært på frimarkedet i Gamlebyen før da?

Klem til deg fra meg:)

Guttemamma sa...

Helt herlig,og til alle som synes at vi begynner for tidlig..det er faktisk snart midten av november!!!
klem

Roses & Angels sa...

HEEEJ! Det var länge sen!Hihi ja du hahah tack så hjärligt! Välkommen på middag du hihi. Hoppas allt är bra med dig? Ja du Monica har gjort ett sån fint inlägg om mina bakverk så man blir alldeles tårögd! Åh vad mycket fint du visar!! Mycket fin till jul! Hiih det börjar snöa på alla bloggar nu! Längtar vi till julen tro?? ha de så hörs vi mera klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har gjort jättemysigt i butiken, man får sån lust och köpa massor. Vilken härlig miljö du jobbar i.
Goa kramen
AnnaMaria

Lindas hus sa...

Tror, eller vet at jeg er å finne på H&C i nærmeste fremtid;)

ANETTESHUS.COM sa...

Åååå, butikken ser fantastisk ut!!! Må nok ta meg en tur snart, ja!

Klem Anette

Min Still By Maia sa...

Det så kjempefint ut May-Liss!
Nå MÅ jeg besøke deg snart.

Nettopp lagt ut mosehjertet på bloggen min :)

Mange klemmer fra Maia

Ruths datter sa...

Så mye fint her er.Gleder meg til jul jeg.
God dag til deg

Pysselpalatset sa...

Hej, så många vackra saker i affären. Tycker det är fint med uppdukningen i lådorna på köpmansdisken. Så gillar jag hjärtat ditt i mossa... men det har jag kanske redan sagt!!!!! kram jeanette

Monica sa...

Hej !!!!!
åh,vad mysigt.....!!!!!
Ja,här kommer man verkligen i julstämning !!!!!
Jag har också jul på jobbet,lite kitchigare sådan,men har redan kommit i julstämning ändå....och börjar pynta tidigare hemma i år......det går så fort ändå,den här tiden,så man kan lika gärna börja tidigt.....!!!!!!
Kram,
Monica

Anonym sa...

Tror jeg hadde pantsatt huset om jeg hadde sluppet løs der:o))

Godt jeg bor laaangt unna:o)))

Ha en strålende dag..

Huset på terrassen sa...

Heisann! Tenkte jeg måtte legge inn en liten hilsen, er stadig inne på bloggen din :) Syntes du har såå masse fine bilder og den butikken du jobber i har fantastisk! mye fint ! Jeg hadde hatt lyst til å ha med hjem ALT hadde jeg gått rundt i alt det fine hele dagen! Rimelig ny i bloggeverdenen, men syntes det er utrolig morro! lærer litt nye triks og sånn hver dag. Du lager forresten utrolig dine oppslagstavler, mulig jeg må legge inn en bestilling snart :) Klem fra Linda / Huset på Terrassen :)