torsdag 19. november 2009

Her har jeg tatt helt av med juletekst og adventstall.


I går kom det pakke på døren med juletekst og adventstall fra nettbutikken
Skriften på veggen (trykk på navnet og du kommer til butikken deres)
Gøy å komme over slike nettbutikker som selger slikt ferdig, og ikke minst enkelt å montere på div.ting.

Her har jeg malt et gammelt blomter bord jeg har funnet på loppis. Nå til jul skal jeg samle alle juleblader/bøker i den nederste hyllen, på den øverste hyllen har jeg klistret på en tekst, synes den passet fint her...blir som et slags serveringsbrett/bord.

....og til dere som skal lage pakkekalender til barna deres, må disse tallene jeg har festet på pakkene være perfekte.

Hadde også noen treskilt liggene, og vips ble det jul på de også:o) Det som er fint her, er at de lett kan fjernes igjen.
Til helgen skal jeg lage advents dekorasjon....da skal jeg bruke tallene på lysa.
Dette var gøy, nå har de også tilbud på tallene, så vær rask:o)

30 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott det bordet var. Smart å leggge juleblader og bøker der. Fint med tekstene også. Kanskje du kan ta de av igjen, etter jul..

Tonje sa...

Stilig bord! Den nettbutikken var ikkje dum :o)
Lykke til med kalendarlaginga.
Helsing Tonje

H elle K sa...

Herlig ble det. kos deg videre med tall og bokstaver, mosehjerter produseres også ser jeg. ha en fin dag.
Klem kristin

(eddas) sa...

Det bordet var jo riktig hendig og fint:)
Og så gøy at du har tatt helt av:):)
Ja....du er i julemodus.....jeg henger litt etter...men hadde ribbe i går...og skal ha lutefisk i dag...så vet ikke helt hva jeg driver med:)
ha en koselig før juls dag:)
klemmer edda

Christine C sa...

Så fint bordet ditt ble...ordentlig julete :) Veldig greit å ha julebøker og blader samlet på ett sted. Lykke til med adventspynting!

Huset på terrassen sa...

Kjempefint julebord du har fått deg!! Og fine bokstaver til adventskalender! Jeg har kommet over noen sinktall fra Walter & Co som ble solgt ut til halv pris...litt styr å feste alle til 24...pakker, men er igang og skal få lagt inn bilde på bloggen når "prosjektet" hehe er ferdig :)PS Gleder meg til å se advents dekorasjonen din !! Ha en super torsdag.) Klem Linda

Sissel sa...

Guri malla så dyrt! Går man rett til en som printer ut på folie så koster det kanskje en 50-lapp..... :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ditt julbord är jättefint, så bra och ha alla julböcker och tidningar samlade.
Ha en fin dag vännen
Goa kramen
AnnaMaria

miss marple sa...

..ikke alle som har sitt eget lille julebord..hehe...kjempefint,var det!"heldigvis" har ungene bestilt "vanlig" sjokoladekalender i år,så jeg slipper å fly rundt å lete etter smarte kalendergaver..skal love deg at det har blitt vanskeligere for hvert år som går...og når unga foreslo det helt selv,ja da heiv jeg meg på;)
Ha en fin torsdag!

Ikke A-Lene sa...

Så fint det ble...
Klem fra Lene Christin

Magdalena sa...

heisann..
dette var knallbra..! du er så flink og kreativ, takk for at du viser oss i bloggen hva du holder på med,~~~~we like..!!

lurt å bestille ferdig teks, det må visst eg gjøre- vil ha et stort veggord på gardinbrettet i stua...nå er det hvitmalt og passer perfekt...
får vente litt,- må ha noe å gjøre i januar også...
klem og fin dag!

Mitt hvite hus sa...

Så fint bordet ble.. Likte så godt at skriften var i rødt jeg... I år blir dete n rød jul hos meg... Liker rødt veldig godt..

Skjønne små poser du har pyntet... i mange år har jeg pakket advendtspakker til den store gullmedaljen..Med fire barn blir det noen pakker det.. Men i år øsnket de seg faktisk flax kalender..Jippi ropte mor..=)

Sender deg en mail senere i dag..*klemmer Kerstin

Elin | Draumesidene sa...

Hei Maliva! :) Takk for raskt svar ang.hønsenettingen! Eg har av gamlesorten eg også; har fått brukt av ein nabo. Men eg hadde lyst å lage nokre mindre ting, og då vert han litt grov. Veeeldig fint bord du har der! Eg har planer om å byggje eit serveringsbrett i dag, og dette inspirerte då veit du! :)

Ha ein flott novemberdag!

Klem frå Elin :)

Thelma Louise sa...

Så koselig.:-) deilig å få det ferdig ja, jeg har sittet og laget sjablonger til tekst selv...skjært ut, møkka jobb.:-) eller tålmodighetsjobb...Jeg har så smått begynt å tenke på advendtsstaken jeg også. Må ut å plukke mose, godt jeg ikke bor på samme sted som deg, der er det vel ikke så mye igjen :))))) Ha en strålende dag.:-)

ingvild sa...

Kjempe fint ble det :D
Ha en fin kveld

M sa...

Så koselig det bordet var, morsomt med tekst! Håper du ellers har det bra? Er det mye julefint på H&C? klem,M

Roses & Angels sa...

Hej åååå så fin ditt bord är! WOW underbart fin. Varsågod du vännen.Hiih Ja jag tror ju mera på ett blombord en brickbord. tack tack snälla. Ja tofflorna är bra värmande hihi! Ha det bra vi hörs kram kram

Huset på terrassen sa...

Innom igjen jeg :) Har en utfordring til deg på bloggen min ! Ha en super kveld :) Klem Linda

lovefriidrott sa...

Hej

oj så fint bordet blev:)
Man kan göra så mycket kul m dessa texter:)
Ha en trevlig helg
Kramen på dig
Sari

liven sa...

Så fint det ble da!!
skal kikke innom denne siden her....liker det som er enkelt:o)
Ha en fin fredag :o)

Jannicke sa...

:o) Kommer Carola med ny juleplate i år?
Jeg har sett at Sissel og Odd er ute med plate, den ønsker jeg meg til min dag...
Takk for koselig hilsen på morgenkvisten! Herlige julebilder du viser ;o)
Julen er absolutt kommet til Bloggeland,haha!!
Ha en kjempefin dag!!
Klem J.

Jannicke sa...

Takk... ;o)
Da har jeg to plater på ønskelisten min :o)
J.

Katta sa...

Vilket snyggt brickställ! Snyggt att sätta den texten på där och den röda färgen är fin den. Tycker mossan på bänken i förra inlägget ser jättefint ut där den ligger dekorativt. Önskar dej en skön helg, kram Katta

Silje sa...

Så utrolig herlig og smart med det julebordet! :) Og tusen takk for tips om nettbutikk og salg! Skal løpe inn der og titte med en gang! :)

Klem fra meg

Brit Strikkenerd sa...

Likte veldig godt bordet du hadde funnet på loppemarked og fikset opp med maling. Flott julebord ble det med god jul på:)

Missfryd sa...

Skjønner du er i full gang med jule-pyntinga:-) Flott med skrift, det liker vi!!:-)
Ønsker deg og dine en herlig helg.
Klem Ingrid

Min Still By Maia sa...

Så koselig bordet ditt ble Maliva! En veldig god idè :)

En god helg til deg og dine :)

MAIAklemmer

Thelma Louise sa...

Hei :-) Tips om en liten utfordring hos meg til deg.:-)

http://thelma-louise-oslo.blogspot.com/2009/11/interirjulegave-under-100-lappen.html


Klem Gry

Anonym sa...

Hei
Likte God Jul skriften kjempe god, så jeg gikk rett inn på linken, men her finner jeg ikke den noe sted. Har du noe artikkelnr ? Søker, men ingen treff :(
Kjempefin blogg.
Hilsen Christine

Maliva`s verden sa...

Hei
Trykk på linken, så kommer du til nettbutikken til Skriften på veggen...henv.til bloggen min...så finner de nok ut av det;o) Lykke til!
Mvh May-Liss