onsdag 18. november 2009

Fridag og moseproduksjon:o)


Deilig med en fridag midt i uka, og den skal tilbringes ute. Takker for alle som har kjøpt mosehjerter av meg i løpet av høsten, og at dere er så fornøyd også, det setter jeg pris på. Nå venter store bestillinger før jul. Derfor har jeg vært ute og plukket inn masse mose før snøen gjemmer de bort.

Her er et lite glimt av utekroken min.......fugleburet jeg kjøpte i Paris..skal også pyntes til jul. Bilder av det kommer senere...
Tror naboene begynner å lure..da det meste ute akkurat nå, er dekket med mose. Neida jeg har ikke fått mose på hjernen, de ligger bare til tørk...men kan jo se det som et kunstverk også da..hi-hi. Se nøye på bildet, kan dere se et hjerte øverst til venstre?
Så til dere som vil kjøpe et hjerte enten til å ha inne, ute på døren eller på graven...tar jeg fortsatt i mot bestillinger noen dager til. Men så må jeg konsentrere meg å lage opp en del til en "stand"som holdes i Asker sentrum i desember. Takk for forespørselen:o)

Ved bestilling send mail til may-liss@maliva.no

21 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
Ser så koselig ut her hos deg!!
Her er nok været ikke så fint lenger og det er så grått ute!!
Kos deg på fridagen og med lagingen av de fine hjertene :o)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så koelig du skal ha det i dag... slike fridager der en kan pyssle på med ting en liker er virkleig koselig...

Kos deg masse...og hjertene er bare så nydelig..

Klem Kerstin

My home is my Castle sa...

Herlig med mose :))
Jeg må og komme meg ut å få polukket litt..
Skjønner godt at hjertene går unna :))
Jeg er kjempefornøyd med mitt ;)

Klem,kari

(eddas) sa...

Ja...det er deilig og kunne være ute og jobbe litt også:)
Ja de er skjønne de hjertene dine...skjønner at de går unna...:)
Ser hjertet i mosen godt....du burde ta et utsnitt på bildet der hjertet er.....morsomt og ha....
ha en god dag May-Liss
klemmer edda

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Jeg visste ikke at du produserte din egen mose? Hi-hi;) Masse lykke til! Du er flink!

Klem Anette:)

Anne sa...

Hei:)
Mosehjertene dine er kjempe fine!
Så stilig at det var ett hjerte i mosen som hang på tørk:)
Ha en fin produksjonsdag!

Thelma Louise sa...

Koselig bilder..Godt snøen ikke ble liggende.:-) Jeg må også ut på mosejakt snart, til advendsstaken jeg pusler med...:-) Nå tror jeg jammen solen kommer og hilser på meg i dag.:-) Ha en fin dag.:-) KLem Gry

Villa von Krogh sa...

Stand i Asker? Når da?

Det må jeg jo klare å få med meg. :)

Datt sa...

Sukk, lekkert, lekkert, LEKKERT! Kunne tenkt meg slikt hjerte jeg også, men jeg får liksom aldri taket på hønsenettingen!

Guttemamma sa...

Er det ikke herlig med fri på onsdager??? Jeg skal lage julekort:)
klem

Minka sa...

Kjekt med fridag til å produsere noe..de er kjempe fine de hjertene dine, har arbeidet endel med hønsenetting selv, men kjenner fingrene min ikke liker det helt,hehe..
Klem Kristin

Magdalena sa...

åååhhh for en deilig dag...
hendene mine trives også så utrolig godt med dette gjøremålet...
føler meg rik når eg har sanket mose...
fine hjerter du lager, har henvent til deg i blogginnlegg et par ganger, om at du selger...


ha en fiiin dag,- klemmer¨¨¨*

Jannicke sa...

..javisst ser jeg hjertet til venstre.. så skjønt!
Du er jo rene mose-tryllekunstneren!!
Ønsker deg en herlig fridag videre...
Klem J.

Anne sa...

Dei er så fine dei mosehjartene dine!
Masse lukke til med storproduksjonen:)
Klem Anne

Elin | Draumesidene sa...

Heia! For ein fin dag du må ha hatt! :) Eg var på skogstur like ved huset vårt i går, og kom over SÅ flott mose! Så her er også grønt på terrassen :) MEN: finns det hønsenetting i forskjellege dimensjoner? Med tjukkare og tynnare strengdimensjon? Reknar med at du har greie på det! :)

Ha ein flott kveld, og lukke til med produksjonen din!

Klem frå Elin :)

Min Still By Maia sa...

Så deilig med en fridag mitt i uken. Det er noe jeg også drømmer om...Lykke til med den videre produksjonen av de vakre hjertene dine.

MaiaKLEMMER

Lotta sa...

De mosehjertene er virkelig flotte! Herlig med fri ja...Klem til deg

Sologbolig sa...

Mose er flott og ja eg såg hjerta ditt! Provence ja, det er mitt favorittsted, der koser eg meg enten i Nice eller i noen av de små koselige byene rett nord for Nice. Vi tar oss nok en tur dit i slutten av sommeren. Så eg forstår godt at du gleder deg til å dra dit. Ha ein god dag !

Roses & Angels sa...

Hej! Tack! Du menar brickbordet? Ja alltså vi skrev ju bara brickbord och blombord men vi vet ju inte om det är det. Den som vi målade no 1 och no 2 på. Mera vet vi tyvärr inte om den men vi tyckte det såg ut som ett gammalt brickbord. Vad står det då att det är?? är lite nyfiken? Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dina hjärtan är så fina, och jag ser det lilla i vänstra hörnet. Ska till skogen under helgen, måste ta hem mossa innan snön kommer. Ska bli sol på lördag..
Ha det gott
Kram kram
AnnaMaria

A home far away sa...

Oj så fint du gör och härligt att julen snart är här!


Ha en fin dag!
Kram Gunilla i Singapore