lørdag 14. november 2009

Søt vertinnegave....



Det kunne ikke passet meg bedre med en vertinne gave som dette vakre lyset med de skjønne englene på. Nå har jeg gitt streng beskjed om at ingen får lov til å tenne det, her det har fått sin hedersplass sammens med kronen, fattigmansølv og hjertene på snor....Fin kombinasjon med andre ord:o)Så tusen takk S.for gavene og ikke minst en hyggelig kveld.

Nå skal min designerspire og jeg på jobb......det blir nok en hektisk dag, for vi ser at julehandelen er i full gang. Det så vi også på vår Harrytur....og til dere som har tenkt dere en tur over grensa før jul, kan jeg virkelig anbefale dere det nye Norbysenteret. Masse fine butikker, og mye billigere enn her hjemme.
Skal bli deilig å komme hjem i kveld og gjøre som denne engelen over her..bare sette seg ned m/taco og stirre bedagelig inn i tv-skjermen.
God lørdag, og tenkt nå er det kun 2 uker til 1.advent...og da er det jul her i huset også, ho-ho:o)

11 kommentarer:

Anita sa...

Åhh! Det er sååå masse fint på H&C nå, var innom der igår og nøt synet og skal innom der idag og handle litt også :0)) Ha en flott dag!

(eddas) sa...

He he må le når jeg leser innlegget ditt...ho ho....:)
Er jo ikke så rart du kommer i julestemning som står med julen rundt ørene hver dag.:)
Ja..tenk det er bare 14dager til 1 søndag i advent...helt utrolig...
Det er bare og komme seg til Nordby sentret når en får lønn...og handle julegaver..
Ha en fott helg
klemmer fra meg

liven sa...

En kjempesøt gave!!!

Ha en fin dag i travelheten :o)

Guttemamma sa...

Nydelig lys,pass på så ingen tar seg til rett ja. God svenskehandel og kjør pent!!
klem

Villa von Krogh sa...

God lørdag Maliva! Klem A

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var ett jättefint ljus du fick.
Ha nu en riktigt bra lördag
Goa kramen
AnnaMaria

Thelma Louise sa...

Hei du.:-) Aha...nå gikk det opp et lys for meg, det er der du jobber ja.:-) At jeg liker den butikken er bare fornavnet, jeg elsker den butikken, tror jeg kunne innredet hele huset mitt med ting fra dere.:-)De sier på Alna at de får inn duken i slutten av neste uke kanksje ? Ventet lenge på den nå, så jeg håper den kommer inn, de hadde grå men jeg skal ha hvit.:-) En god lørdag til deg også, håper ikke du blakket deg helt på Nordby:)
Klem Gry

Datt sa...

Ååååh, supersøtt lys! :D

Vår lille hage sa...

Hei ! Gleder oss til jul her også ! Her pynter jeg til jul i begynnelsen av desember, må jo nyte hele desember måneden i pyntet hus, det går jo så fort !

Det lille ekstra sa...

Hei på deg.

Takk for mange kjempe fine tips.
Liker bloggen din kjempe godt :o)
Stolene var D... lekkere.
Å butikken ser kjempe spennende ut.
Kos deg med førjuls forberedelsene.

Vennlig hilsen
Lisa

Ikke A-Lene sa...

Dette var en fin blogg, denne må jeg følge..
Klem fra Lene Christin