torsdag 26. november 2009

Et besøk på kokosbollefabrikken:o)


Da er den første julebaksten lagt i frysern. Dvs.kjøpt vel og merke...men disse er av ekte vare, kjøpt på selveste kokosbollefabrikken på Grùnerløkka. Sjekk nettsiden deres her
Ps! viste du at 8 kokosboller har like mange kalorier som et wienerbrød?
Så da er det bare å spise en, to, tre, fire...gisp...tror det holder med en jeg.
Resten av baksten står nok jentene mine og jeg for. Men 7 slag er historie her i huset.....I morgen skal jeg vise en ny variant av mine adventslys...Kan dere gjette hva? et lite hint pip-pip..og denne gangen handler det ikke om hønsenetting...hi-hi:o)

22 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Kokosboller er et MUST her også! ;O)

Hilsen Liv

Akkurat passe Frø sa...

Kva du skal lage klarer eg ikkje å gjette, men kokosboller skal inn på mi julebakstliste! ...mulig det må ein tur til Oslo for å få ordna det... Reknar med å gå frå Frue til "DrømmeDame" i Snekkeren sine auge om eg ordnar EKTE kokosboller til jul!!
Ha ein STRÅLANDE dag!
:O) FrueFrøet

Murmels mamma sa...

Ååå de kokosbollene er KJEMPEgode!

My home is my Castle sa...

Jeg elsker kokosboller, nam...
Visste at de var en kaloribombe, men ikke at det var SÅÅ mange i dem :((
Ja, ja. Til jul er alt lov hehe..

Klem,Kari

Anette Willemine sa...

Alle i huset digger kokosboller! De der er kjempegode!
Ønkser deg en deilig dag!
klem fra Anette Willemine

ninabakke sa...

Så godt med kokkosboller :D

Elin | Draumesidene sa...

:) 4 er nok skulle ein tru... Min kjære kjøper slike til meg, når han skal smiske... ;)

Spent på adventslysa dine? Uten hønsenetting?

Torsdagsklem frå Elin! :)

Thelma Louise sa...

å jeg elsker kokkosboller...De fra kokkosbollefabrikken har jeg faktisk ikke smakt..:-) Så gode ut. Og ja det med kalorier viste jeg.:-) sånn ca like mange kalorier i en kokkosbolle som i et lite glass vin:-) De pakkene de selger på Nordbysenteret er heller ikke å forakte.:-)Veldig lyst til å prøve å lage selv jeg.:-) Vi får se om tiden strekker til...er jo fare for at det blir totalt miss..:-) Kos deg.:-)

MissMette sa...

Nam... kokosboller er veldig godt ja. Ønsker deg en fortsatt fin dag. klem fra Mette

Sologbolig sa...

Mmmmm....så godt. Tror egentlig at det er veldig bra at eg ikkje bor i nærheten av den kokusbollefabrikken, da hadde eg sikkert forspist meg !!!! Hehe! Ha ein fin kveld.

Lenemora sa...

Åhhh nå ble jeg fristet, fikk bare såååå lyst på kokosbolle, da!

Klem Lenemora

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kokosbollar är jättegott, och chokladbollar också. Bra att det inte är så mycket kalorier, man kan unna sig en. Jag kan inte gissa vad du hittat på med ljusstaken, ska bli kul och se.
Goa kramen
AnnaMaria

Loccitane sa...

Hmmm my favourite
Dit må jeg komme meg før jul.

Jeg har jobbet idag og skal jobbe imorgen.har fri på lørdag, men da rekker jeg ikke innom deg, skal ha gjester på kvelden og da må jeg rydde vaske og lage mat på dagen.
Noen gode middagstips?

Neste uke vet jeg bare at jeg skal jobbe mandag og på tirsdag skal jeg bake pepperkaker med niesene mine på 3 og 5, får se hvordan resten av uken blir..for oss begge.

visste du forresten at Alna og vinterbro hadde julebord sammen ifjor, på druen?
Kanskje det blir noe opplegg i januar...? det hadde vært knall da :)

Ha en strålende kveld.

Klem Liningsen

Fånga dagen sa...

Mums, vad gott det såg ut med kokosbollar och vilka fina bilder.
Kram och ha det gott.
Lena

Anonym sa...

ok, men jeg er altså mer glad i wienerbrød jeg da:))

Har vært inne her to gang i dag og kikket rundt.. de hjertene med klokke er bare skjønn.. og den cafe au laitskålen du har bilde av... mmmmm... sier jeg bare..

Ha en trivelig kveld..

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ kokosbollene så deilig ut...

Gjett om jeg gleder meg til advendtslysene dine...

Klemmer Kerstin

Datt sa...

Næh, det visste jeg ikke! Nå ble jeg glad, de er mye bedre enn wienerbrød! :D
*Sikler*

(eddas) sa...

Ja...han har en på Bjølsen og...det er faktisk ikke mer enn jeg tror det er ca 80 kalorier i en.....og det er akseptabelt hvis en er søtsugen:)
Lykke til med 7 slag da :):)
klemmer

(eddas) sa...

He he måtte bare erte litt:)
Her blir det ihvertfall ett slag...har kjøpt ferdig pepperkakedeig på Ikea...og har samlet så mange brukte pepperkakerformer jeg må prøve:)
klem

Ruths datter sa...

Jeg elsker kokosboller. bruker å kjøpe de på Ikea. Synes de er best.
mmmm

h.espe sa...

Mmmm, har smakt disse, og de er bare sååååå gode!!!! At de ikke har så mange kalorier, er jo også bra :o)

Fredag i morgen kjære venn - kooos deg masse!

Goklem fra Hildegunn

Anonym sa...

mmmm..de kokosbollene så gode ut.. her i huset blir det nok heller ikke 7 sorter i år.. tenkte jeg får ta det etter hvert i år og se hvor langt jeg kommer..:)

klem Camilla..:)