torsdag 20. desember 2012

Xmas-party`s.

Som jeg har nevnt tidligere, er vi med i en internasjonal husgruppe. Det er en herlig blandet gjeng fra bl.a Australia, England og Frankrike. Så i kveld hadde vi Xmas-party hvor vi også kunne ta med andre venner, så her ble huset fullt kan du si.

Og jeg fikk som jeg ønsket, servert hjemmelagd gløgg foran peisen. Tror jeg har fått peis på hjernen her nede jeg;o) Men det er jo bare så utrolig koselig å besøke hjem som har peis. Det ser ut som vår yngste datter synes også. God mat, drikke og ikke minst bli kjent med nye folk....J`aime!

I går var det stor fest her hos oss, og dette ventet gjestene da de ankom. Så med andre ord, her kjeder vi oss ikke.....og nå går dagene fort til julaften. Titter nok innom en gang til i løpet av helgen. Så jeg venter med å ønske dere god jul;o)

6 kommentarer:

Marianne Leonora sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Altid gøy å oppdage nye fine blogger slik som din. Utrolig deilig å bo i Frankrike da ;-) Eia var jeg der... :-)
Desemberhilsen fra Marianneleonora.blogspot.com

Landcharm sa...

Spennende med jul i nye omgivelser. Ser ut som dere har det hyggelig. Kos deg videre!

Anonym sa...

Blir spennende med JUL i nytt hjem og land:)
Ser ut som dere virkelig koser dere:)
Så kjempe koselig velkomst dere har gjort i stand:)
Ønsker deg en riktig god jul:)
klem Merete

EVAS HJEM sa...

Høres utrolig koselig ut. Fine bilder. Whish I was there ;)

Riktig god jul!

Jeanette sa...

Hei snuppa!

Har dere flyttet til Frankerike?

Tusen takk for hyggelig kommentar, vi har flyttet og jul i nyere hus er spennende! tar litt tid å bo seg inn og stadig forandringer vet du!

God jul til deg & dine!

klem klem

perler på en snor sa...

Så gøy å se hvordan dere har det i Frankrike :)
Koselig med internasjonal husgruppe, her treffer dere vel mange spennende mennesker:)
Riktig god jul til deg :)