søndag 9. desember 2012

Julegavetips fra Fransk Design!

I dag har jeg gleden av å fortelle om at min trofaste venn gjennom mange år; hvitløksrasperen har ankommet Norge.

Det er mange år siden jeg la vekk den gamle hvitløkpressen, etter jeg kjøpte en slik rasper her i Frankrike. Disse raspene gjør prosessen mye enklere, f.eks tar jeg litt vann oppi skålen etter at jeg har raspet ferdig....da får man med seg alt når hvitløken skal tilsettes i maten. Samtidig er skålene fine til å ha oliven i, eller noe annet små godt. De er i keramikk og produsert i Frankrike.

Foreløpig finnes de i disse 4 fargene (ca.16 cm i diameter), og koster 200,- pr.stk inkl.mva/porto innenfor Norge. Altså den perfekte julegave til deg selv, venninnen/venn  eller som vertinnegave. TA KONTAKT MED FRANSK-DESIGN.no FOR BESTILLING, DER FINNER DERE OGSÅ DE POPULÆRE SITRONPRESSENE! (Foto/styling; MALIVA)

5 kommentarer:

Katta sa...

Verkligen snygga vitlöks-rivare och i så snygga färger. Smart och man slipper ju pillet man får när man ska diska en vitlökspress. Julmarknaden i Nice ser alldeles under bartmysig ut. Kram Katta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken julmarknad i förra inlägget, ser fantastiskt fint och mysigt ut. Och så fina vitlöks-rivare, härliga färger.
Önskar dig en fin adventssöndag
Kramar
AnnaMaria

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Takk for tipset - det er notert! En super julegave det der!

Ønsker deg en fin 2. søndag i advent!

Klem Cathrine :-)

Monique sa...

Ils sont des beaux cadeaux!
Monique!

Anonym sa...

Disse så bare utrolig herlige og effektive ut:)
Dette er notert ned ja:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete