tirsdag 25. desember 2012

"Le Creuset" in our house....

Da håper jeg dere hadde en fin julaften i går, og fikk det dere ønsket dere. Her i huset er alle fornøyde, og nå er vi nok engang mette etter en lang lunsj, hvor bl.a siste rester av gårsdagens pinnekjøtt forsvant.

For meg er gleden med julehøytiden å gi gaver, og ikke minst stelle i stand til fest. Men jeg må nok innrømme at jeg synes det fortsatt er hyggelig å få gaver selv også. Denne gryten fra Le Creuset har jeg ønsket meg i mange år, men aldri funnet den rette fargen som jeg liker. Men derimot i år pakket jeg ut en i den perfekte gråfargen. Så nå gleder jeg meg til å teste den ut, med alle mine nye franske oppskrifter. Tre nye bøker kommer godt med, lesehest som jeg er..har jeg allerede rukket og lest ut den nye boka til Alex Rosèn. Anbefales!

Nye støvletter fikk jeg også, topp kvalitet fra italienske Airstep, som blir bare finere og mykere i skinnet etter bruk (der får dere også et glimt av årets nye julekjole som jeg har brukt masse i adventstiden). Så det er ingen tvil om at jeg er kjempe fornøyd med gavene, ekstra overraskelse var det at våre franske venner kom med den største pakken. Det var en Raclette-grill som jeg tror vil bli i bruk allerede nå i romjulen. Men først venter julelunsj hos våre norske venner i Antibes i morgen. Gleder meg! Da ønsker jeg dere alle en fortsatt fin romjul!

6 kommentarer:

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Flotte gaver !
En herlig romjul ønskes fra Norge der snøen daler lett :)
klem

H. sa...

God jul !!

Enig,det er veldig koselig å få gaver på julaften, dog man har blitt voksen...hehe

Flott gryte du fikk, og kule de støvlene.

Godt nytt år - nedtelling på meg nå, 3 dager til avreise...Italia her kommer jeg.

Unknown sa...

Heisan Maliva:)
Tusen takk for hyggelig hilsen:) Det var koselig skrevet:)

For noen flotte gaver du har fått!! Ekstra koselig å få noe man har hatt lyst på i lang tid:)

Ha noen flotte romjulsdager på de sydlige breddegrader:)

Klem Linda

My home is my Castle sa...

Heldig du er :)
De støvlettene falt jeg for !! Superlekre...
Gryta var flott, jeg har samme bare i en kraftig blå farge ;)

Kos deg videre i romjulen <3

Klem,Kari

Monique sa...


✫¸.•°*"*°•. ✫
★✫★
★✫✫✫★
★★✫✫✫★★
★✫★✫✫✫★✫★
❤❤❤JOYEUX❤❤❤
★NOEL★MONIQUE❤
★❤★

♥ Netta ♥ sa...

Dette var virkelig noen flotte julegaver helt i min stil. Støvlettene så superdeilige ut, kul farge og akkurat passe hæl. Jeg må innrømme at det så herlig ut med julefeiring i varmere strøk også. Vi feiret julen med min bror og hans familie i år og det var veldig koselig :-) Hele 12 stykker var samlet på en gammel støl i Vågå, så da ble det masse sosialt og mye herlig fjelluft!

Med ønsker om en sprudlende og herlig nyttårsfeiring!

Klem
Netta