søndag 2. desember 2012

Jul hos "Maison du Monde".

Første gang jeg besøkte interiør-kjeden Maison du Monde, var i Paris.

Heldigvis har de også Maison du Monde her vi bor, dvs. like ved St.Tropez.

Derfor går turen ofte dit, ettersom både døtrene og mannen min også synes det er en spennende butikk å besøke. Prisene er det heller ikke noe å si på.

Men i dag var det kun julepynt vi var ute etter, og som dere ser manglet det ikke på utvalget.

Vi prioriterte å ikke ta med så mye julepynt på flyttelasset.

Derfor ble en stor kurv fort fylt opp her. Skal vise bilder når all pynten har kommet på plass. Ønsker dere alle en fin 1. advent, og for en herlig tid vi har foran oss dere!

10 kommentarer:

Marit sa...

Herlighet - her hadde jeg gått amok! Misunner deg, litt...
Stor adventsklem fra Norge :o)

Anonym sa...

Åh bananas!!!!
Det er det jeg ville ha gått hvis jeg var der ... :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så många fina julsaker.
Önskar dig en fin advent
Kramar från ett snöigt och jättekallt Sverige.
AnnaMaria

Monique sa...

C'est trop beau le Noel chez la Maison du Monde!!!
Au révoir!
Monique

toves sammensurium sa...

har siklet på Maison Du Monde bilder på nettet i lengre tider, så nå ble jeg skikkelig misunnelig her.For meg virker det som om de har utrolig mye fint,spesielt møbler og lamper og sånt...og nå ser jeg det ikke er ne å si på julepyntutvalget heller ;)
heldige deg med en slik butikk i nærheten :)
Toveklem:)

Pysselpalatset sa...

Åh, jag blir alldeles sjuk av avund.... så mycket läckert... eldorado för mig som aldrig förstått meningen med less is moor... ha ah... tack för att du visade.. kram jeanette

Unknown sa...

Wow, for en flott butikk. Jeg hadde hatt store problemer med å få bestemt meg der inne ja. :-) Ønsker deg og dine en koselig adventstid. :-)

Katta sa...

Men gud så roligt att få gå där och plocka bland allt julpynt, fantastiskt. Kram Katta

Lite hi sa...

Dette var et kjempefint bidrag :)

H. sa...

Gudskjelov har jeg funnet Maison du Monde utenfor Roma, utrolig fin butikk, men da jeg bestilte noen møbler via deres nettside, var de dessverre ikke like flinke på levering, alt jeg hadde kjøpt (3 møbler) hadde alle blitt litt ødelagt under transport...lang histori kort, fikk igjen litt penger, og min mann måtte gå over med hammer, spiker, lakk, og maling..ordnet seg til slutt.

Men, fikk forbud av min kjøre til å shoppe mere møbler der, ja.....

her var det da masse, masse julepynt !! Moro å se :)