tirsdag 24. april 2012

Peace & inspiration.

"Peace & inspiration"....det symboliserer min nye hverdag. Typisk antrekk om dagen er dongerishorts i forskjellige varianter, og fargerike overdeler. Denne shortsen kommer fra Line of Oslo.

Espresso-koppen er kjøpt i butikken Merci i Paris. Vil du lese mer fra mitt besøk der, kan du trykke HER! Ellers er min inspirasjonsbok (som var en av avskjedgavene jeg fikk av ei venninne) full av notater allerede. Til slutt vil jeg ønske alle nye følgere av bloggen min velkommen, og igjen takk for hyggelig mail og kommentarer dere sender meg!

5 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Herlig inspirasjon!
Og for en fantastisk kul kopp!!!
Ønsker deg en NydeligFlott kveld!

Anonym sa...

Hei!

Dette liv ser godt ut:) må være herlig å våkne til dette hver dag:)
Shortsen var stilig, tar nok litt tid før vi her i Norge kan kle oss i sånt!
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

♥ Netta ♥ sa...

Åh, så deilig å kunne hoppe i en liten shorts og ta på seg en lett skjorte. Jeg var forresten på lagersalg for Line of Oslo i dag, der var det jammen MYE fint :-)

Ha en fin tirsdag!

Klem
Netta

Anonym sa...

å så deilig:) Her er det og blå himmel idag, men ikke den store sommervarmen.. Gleder meg til den , og håper den kommer til Norge og snart..:)

Klem Camilla:)

Katta sa...

Peace och inspiration det är bra ord att styra upp sin dag efter, ska jag med göra. Må så gott, kram Katta