lørdag 14. april 2012

En perfekt fransk aften hos våre nye naboer.

I går kveld ble vi invitert til en nydelige apèritif ute på en av balkongene til våre nye naboer. Huset vi bor i kan dere se taket på bak hekken deres.

Her var baguetten påsmurt med forskjellige tapenader og laks med aioli....som smakte fortreffelig med et glass champagne til. Ettersom min kjære også hadde bursdag, ble det både sang og kake på han;o) Skulle gjerne tatt mange bilder av både huset og hagen deres, men det er ikke akkurat det første jeg spør om kan du si...hi-hi. Ønsker dere alle en fortsatt fin helg! 

9 kommentarer:

Anonym sa...

ååååååååhhhh.... for en himmelsk levemåte:) takk for inspirasjonen :) jeg lengter..... når jeg ser bildene dine og leser deres historie:)
lev lykkelig:)
klem Yvonne!

-Sanna- sa...

Helt herlig å følge med på livet i Frankrike. Og jeg er en smule misunnelig, da vett'u !
Jeg har nettopp vært en uke i Berlin og feiret stor dag, men fysj så kaldt.
Og her i Hardanger snør det i dag...
Vær du glad for at du har det godt og varmt, - hele nordeuropa er visst kald og våt !

MODERN COUNTRY sa...

Det der ser jo herlig ut Maliva !
og så flott dere bor !! Med utsikt utover sjøen og St. Tropez bare en båttur unna. Alt innenfor rekkevidde med andre ord. Ja skal det være Flytting til Frankrike får det jammen være skikkelig bra også ;)

Kos dere i sola ~ Aina

Anonym sa...

Hei!

For en fantastisk måte å leve på:) skjønner at dere koser dere:) ser bare helt nydelig ut:)
Blir spennende å se mer fra deg:)
Ha en strålende helg:)

Klem Merete

Alice Frantzen ★ sa...

Då så fantastisk ut :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såg i förra inlägget vilken fin utsikt ni har, och en alldeles egen palm. Så roligt och bli bjudna till grannarna, så gott det ser ut det hon bjöd på.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Så flott det ser ut, er det i Les Issambres dere bor? Synes jeg kjenner meg igjen der, var der for 2 år siden, og i år går turen dit igjen. Nydelig sted. Elise

Maliva`s verden sa...

Hei Elise... Så gøy å høre fra flere som har falt for stedet vi bor. Stemmer at det er i Les Issambres vi holder til ja;o)

Anonym sa...

Så gøy, da gleder jeg meg til å se flere bilder derfra i løpet av våren, det blir en fin oppladning til ferien. elise