torsdag 23. april 2009

Noen bilder tatt på jobb idag......




Flott stor kiste fra 1886...selges høyestbydende over 2500,-
Se så søte skuffer det var oppi...Hm..skulle gjerne vist historien bak denne...som mye annet jeg finner av gamle skatter her.......

Her har vi siste produksjon av solide kasser m/hamphåndtak til kun kr 299,-
(Lengde 53cm-bredde 35cm-høyde 26cm) Selges kun hos Askeladden Gjenbruksbutikk i Sandvika.....Tlf.nr.45299955

Dette vaskebrettet har fått seg en omgang med krittmaling....Perfekt på kjøkkenveggen,eller i gangen.........

Flere gamle ting har kommet inn i det siste...så ta gjerne en titt innom...Vi har fortsatt salg på div. møbler også........

Nå er dagen snart over på jobb,og jeg skal suse videre til Kreativ Aften...Der skal vi planlegge en liten tur neste helg....Da blir det uten mann og barn...Apropo mannen....ja da er han i Frankrike..Så noe må jeg finne på også....Hi-hi....

15 kommentarer:

Lotta sa...

Hei:)Det var mange fine skatter.Hvor kan jeg kjøpe en sånnhvit kasse?Har lett lenge etter en slik.Har du sånn ca mål?Er det du som selger de? Det var mange spm.Ha en fortsatt fin dag. Hilsen fra Lotta:)

Frk. T sa...

Åå, de kassene likte jeg! Kjempefine!!: )

KOs deg på kreativ aften, hørtes jo spennende ut, og ha en fin kveld!

Klem fra meg: )

Nina i Paradiset sa...

Kjempeflotte kasser!! :)
Likte de kjempegodt!

Klem fra Nina som er innmari lat i dag....

My home is my Castle sa...

For en herlig arbeidsplass du har :))Heldige deg...

De kassene var skikkelig flotte :)

Klem,Kari

Agnes Maria sa...

Men så fina saker !!
Och dom vita målade lådorna.... underbara !
Må så gott.
Klem Åsa

Unknown sa...

De kassene var kjempefine!

Det ligger en liten utmerkelse til deg på min blogg:)

Ha en fin kveld!
Klem Linda

h.espe sa...

Åh, så masse fint - likte spesielt godt de kassene jeg! Må visst ta en tur til Askeladden - jobber du forresten der??

Ha en fin kveld videre og herlig kommende helg!

Klemmer :o)

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Vilka härliga gamla möbler - mycket historia finns säkert bakom alla dessa!
Carin

Unknown sa...

En slik hvit kasse kunne jeg tenkt meg...stiiilig!
Og du ~ det ligger en liten utmerkelse til deg fra meg ~ hos meg...
Klem til deg!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

hehe, og jeg hadde mere enn gjerne flyttet nærmere din butikk også-så masse flott!

Ha en superduper helg , klem!

Birgitte sa...

Hej min ven,
Sikke nogle fine ting du viser. Jeg kunne nemt fristes. ;o) Jeg ville bare forbi og ønske dig en god helg inden butikken åbner.
Kram Birgitte

Anonym sa...

heeii,,.de hvite kassene var midt i blinken...nå jeg skulle bodd nærmere,,de var kjempe stilige..kjekt å komme innom deg å se inne i mellom.ikke blitt så masse tid i det siste,men det er alltid like spennende..fikk ikke signert sist da..glemte det jeg,men men..ha en fin dag videre.. klem camilla..

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med så flotte gamle ting. God helg fra Siv

Ragnhild S sa...

Heisann maliva!
Takk for hyggelig hilsen på siden min! Så kjekt at du er så fornøyd med posen din! Artig at du får positive tilbakemeldinger også!
Har jeg husket å fortelle deg hvor flott jeg synes skapet for noen innlegg tilbake ble? Du har virkelig stått for en forvandling! Det ble rett og slett utrolig flott!
Du, siden du jobber med slikt: hva ville du tenkt ang pris på sofaen jeg viser i mitt siste innlegg? den er italiensk og håndlaget, 40-50 år gammel. Tenker å legge den ut for salg nemlig.
Ønsker deg og dine en strålende helg!
Loppeklem

Linn sa...

Takk for koselig hilsen på siden min. De kassene her var utrolig lekker! Kommer til å drømme om dem i natt....