torsdag 30. april 2009

Gave levert på døra,og noen loppis funn fra gårdsdagens tur...

For en overraskelse som ventet meg,da jeg kom hjem idag......Snakk om en smak av Provence,når jeg så på forsiden av kortet...(denne personen her,kjenner nok min lengsel dit)..og så nydelig skrevet...Har lyst til å dele noe av hva hun skrev....
Til Maliva,
Tusen takk for drahjelp ut i min nye bloggtilværelse-du la meg til på siden din,du kommentere osv.:O)........... "Vennskap er livets vin"..................

....å se på det vakre korset jeg fikk,med to gamle kakeformer m/lys til....Jeg er rørt her jeg sitter,så tusen,tusen takk http://nannisverden.blogspot.com/ Hun står bak en nydelig blogg både i tekst og bilder...så jeg anbefaler dere å besøke henne også...

Boken korset ligger på,er en gammel"räknebok for folkskolan -1912"..Den pluss nok et vaskebrett,fant jeg igår på vår utflukt....


Det samme med denne gamle stolen,den måtte jeg bare ta med meg..og summen totalt for de 3 tingene? 80,-n.kr.....Så det er billig å være nordmann i Sverige...



.....Er faktisk et artig skilt bakpå også......Håper ikke naboene begynner å synes synd på meg som kommer med slike stygg/fine ting jeg pynter opp uteplassen med...oj,jeg glemte en ting til jeg...


.....fikk med denne gamle trappen også...falt for grønnfargen,også er den jo "kjekk å ha"....

Ps!"Bono"og kameraten har sendt meg noen bilder av seg selv på syklene der nede,men tror ikke de helt har skjønt at jeg prøver så godt jeg kan å være anonym her på bloggen..enn så lenge....For både "Bono"og jeg har større planer når det gjelder å opprette en blogg til...så følg med,følge med...


16 kommentarer:

M sa...

Så heldig du var med disse tingene, du er virkelig flink å finne ting må jeg si....
Ha en fin dag!

Mitt hvite hus sa...

Wow så snill hun er..for en gave ... Skjønner godt du ble glad for den..
Og for noen funn da.. stolen og stigen var nydelig...

Kos deg denne siste april dagen ...klemmer =)

h.espe sa...

For en fin gave og for noen herlige funn...!! Stolen kunne jeg ha tenkt meg, så om du blir lei den, så er det bare å gi beskjed.. :o)

Ha en fin 1. mai og herlig helg!

Klemmer fra meg

liven sa...

Så fin gave du fikk!!
litt av en overraskelse:o)
Flotte funn du har gjort....og billig!!
denne trappen er jo både til nytte og pynt!!

Ha en fin helg :o)

A home far away sa...

Så fina detaljfoton du visar!

Ha en härligt fin helg

Kram Gunilla i Singapore

Besta sa...

For en flott gave du fikk. Og kjempefine loppekupp. Skal si du var heldig.
Ha en flott helg.
Klem fra Marilyn

Camillas Romantiske hjem sa...

Så flotte ting du har kjøpt! Ha en fin-fin langhelg:-)

Camilla

Missfryd sa...

Så hyggelig av henne å gi deg en gave. Søt var den også:-)

Så fine ting du fant i Sverige da, den stolen var kul, syns jeg. Ingen grunn til å bekymre seg for hva naboen sier... (Og fikk dere plass i bilen???)

Ønsker deg en herlig helg. Du får kanskje mannen hjem? Så snakkes vi til uka, kjære deg.
Stor klem fra meg:-)

Agnes Maria sa...

Men så roligt och fint att få en sådan present !!
Men det är ju du självklart värd min goa bloggvän !
Så fina bilder med härliga saker.
Klem från mig.
Åsa

Anonym sa...

For en nydelig gave!!! herlig å få slike ting:o))

Og loppene .. sukk .. lurer på hvem som får seg til å kassere slikt?? skjønner de ikke hvilke skatter dette er`` :o))
Vel, så er det godt for oss som skjønner det da..

Anonym sa...

Nå kom altså gubben og forstyrret før jeg var ferdig.. skulle si ;
er spent på den andre bloggen!!

Klem fra Bea

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Inte dåligt med sådana gåvor och vänner! Stolen ser ut som en stol vi hade på skolan i klassrummet.
Härligt med gamla böcker också. Mycket nostalgi i allt detta!
I Sverige är det valborgsmässoafton med eldar/brasor ikväll och sång, oftast av manskörer.
Ha det så gott där borta på andra sidan gränsen.
Carin

Unknown sa...

Kjære venn,
det var bare så kos å stikke innom deg med den lille pakken (og kjempekos å treffe på designerspiren ;o)... Jeg har lært masse om blogging via deg og det er gull verd! Som en mentor.. :o)
Gaven var bare en liten sette-pris-på <3
Kaffe tar jeg gjerne en annen gang :o)

Flotte loppisfunn på deg også, ser jeg, visst er det moro!

Nyt langhelgen!
God Nanniklem!

Huset på toppen sa...

Så koselig at gave du fikk som takk for hjelpen, ja det er kjekt å hjelpe andre iblandt!! Og hagestolen din var fin:)
Ønsker deg en riktig fin 1 mai og god helg!
Klem Linda

Hulda sa...

Skikkelig flotte ting! Så leker den stolen var da! :)

Magdalena sa...

nyyydleige bilder...
herligt innlegg...
god klem og
skjønn helg,
magny