fredag 10. april 2009

Du er en vakker perle......


Nå er påskehøytiden her........og jeg vil i den anledningen dele noen vakre ord med dere.....(denne teksten står i en nydelig bok jeg fikk av en venninne,som dessverre døde av kreft for et par år siden)La det være ord til oppmuntring.....dere er alle vakre perler......
Perlen
Du er elsket og verdifull,en perle i Min hånd,sier Herren.La Min kjærlighet fylle ditt hjerte,så alt det som hender deg til slutt kan tjene deg til det gode.Du er den du er fordi Jeg bruker deg slik du er.
Jeg gir deg alt hva du trenger til.Er du god mot andre,da gleder du Meg.Jeg har vandret foran og lagt ferdig oppgaver til deg.
Se dette:At den største visdommen er å kjenne Meg.Jeg har gitt dine evner-spesielt til deg.Ikke sammenligne deg med andre.Ikke se på deg selv som mindre verd enn andre.Jeg elsker deg av hele Mitt hjerte.Jeg er her nå for å vandre med deg og styrke deg til din dag.
Og frykt ikke,Min perle,du som Jeg bærer med slik glede,for den hånden som leder deg,er naglemerket.....
Kjære bloggvenner,jeg ønsker dere alle en fredfull påskehøytid,og alt godt for tiden som ligger foran.

Påskeklem fra Maliva

30 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Men så vacker text !!! ja, den fick mig och gråta, får jag skriva av den ?? den vill jag ha och jag vill att den skall vara skriven på norska som jag tycker är världens vackraste språk.
Mycket fina bilder du visar oxå.
Klem Åsa

Anonym sa...

Så vakker tekst... den vil jeg gjerne ta med meg....

Ha en fortsatt deilig påske...
Håper SPA turen var vellykket:o))


Klem fra mæ..

Mitt hvite hus sa...

Det var en nydelig tekst..og så utrolig viktig å huske på i dagens samfunn der mye er preget av å lykkes og mestres... Tusen takk for at delte den med oss.


Du er også en meget verdifull og unik Perle Maliva:O=)

Varme påske klemmer O=)

LIVS LYST sa...

Tusen takk for fine ord!
Ha en kjempe fin påskedag!

Hilsen Ljo

My home is my Castle sa...

vakker tekst......
Ble nesten satt litt ut her.

Og bildene dine er bare så nydelige.. For noen påskeegg !!! Utrolig vakre de og.. har du laget dem selv ???

God påske videre til deg og :)

Klem,Kari

Besta sa...

Nydelig ord å ta med seg i påsken, og ellers også.
God påske til deg og dine.
klem fra Marilyn

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Oh så vackra påskbilder du har! Glad påsk från norra Sverige. Såg din blogg via Åsa. Det är ju så skoj när man hittar nya bloggar på detta sätt.
Skall kolla mer hos dig senare! Nu drar jag till ön och firar påsk i snön. Får jag lägga upp dig på min blogglista?
Hälsningar från
Carin

Unknown sa...

Vakre ord!

Ha en flott påskehelg:)

Påskeklem

små og store drømmer sa...

Så utrolig koselig bildet du har til bloggen din :)
Koselig blogg.
Ha en fortsatt god påske :)

Sologbolig sa...

Vakre ord og fortsatt god påske.

K@ri sa...

Gode ord her også!
La oss nyte livet. Det er nå :0)

Klem fra Kari*

Silje Mari sa...

Takk for koselig hilsen:) Nydelige påskeegg du har pyntet med og mange søte blomster for anledningen..linker til deg jeg for hit vil jeg innom igjen:) God påske til deg:)

Jenny Oak Fae sa...

Så otroligt vackert vännen, både texten & bilderna..!

: )

GLAD PÅSK & STOR kram från Jenny!

<3 <3 <3

ChatrinesLiving sa...

Vakre bilder og vakre ord!

Ønsker deg en fortsatt fin Påske!
klem fra Chatrine:)

Guttemamma sa...

Dette var vakkert, verken mer eller mindre!! Takk...
klem så lenge

My Lovely Things sa...

hej!!
underbar text..vilken kärlek vår Herre ser på oss..

Ha en fin påsk kram anna

Malin sa...

Såå hyggelig du stakk innom hos meg med hyggelig kommentar:)
Tusen takk!

Vi har barn omtrent på samme alder:)

Untatt din eldste som jeg må bytte ut med min yngste:)
7-13-16 år jente på hver side, og gutt i midten:)

Ha en deilig fredag!

Go klem til deg fra Malin

mi-rachel sa...

så fint innlegg.
ønsker deg fortsatt god påske.

Anonym sa...

Vakkre ord...

Ha en fin påske helg:)

Klem Anita

Fjordheim sa...

Flott :)
Både ord og bilder.
En fortsatt god påske til deg :)

Carpe Diem sa...

Nydelege ord å ta med seg.
Flotte bileter og, av påskepynt;)

Ha ei flott påkehelg.

GundaM sa...

Vakkert og tankevekkende.

takk for at du delte ;) Klem fra meg

Anne sa...

Å så vakre vårbilder.
Her finner an massevis av inspirasjon og glede ja!!

Påskeklem herfra

Monica sa...

nydelige ord:) de vil jeg gjerne ta med meg videre! Ønsker deg en flott påskeaften:) Monica

Mia, New Room Interior sa...

Hei! Det var en nydelig tekst! Takk! :-) Håper du har en fantastisk påske! Klem-Mia

LOPPISLIV sa...

Så vacker text och fina bilder du visar. Önskar dig en underbar påskdag. Här lyser solen så nu ska jag ut och njuta lite av den. Ha det gott. Kraaam Paula

Loccitane sa...

Såååå nydelige bilder. Du er virkelig flink, eggene er jo bare helt vidunderlige.
fortsatt god påske.
Klem

Unknown sa...

Åh ~ dette var bare vakkert! Så fint med slikt påfyll her i Bloglandia ~ nydelig...

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej! Jag heter Maud och är syster till Åsa (Ett hus fyllt av drömmar). Jag hoppas att du inte misstycker men jag har lånat den vackra texten och gjort en bild till henne. Jag har länkat till din sida och det kan du se om du besöker min blogg.
Texten är helt underbar.
Vilka fina bilder du har - kul att hälsa på :o)
Vänliga hälsningar från Maud i Umeå

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej! Jag heter Maud och är syster till Åsa (Ett hus fyllt av drömmar). Jag hoppas att du inte misstycker men jag har lånat den vackra texten och gjort en bild till henne. Jag har länkat till din sida och det kan du se om du besöker min blogg.
Texten är helt underbar.
Vilka fina bilder du har - kul att hälsa på :o)
Vänliga hälsningar från Maud i Umeå