torsdag 9. april 2009

Juhuuu,jeg er på Spa.....


Gøy å ta ting på sparket.....Etter at overnattingsgjestene som har vært her i 5 dager dro...fant "Bono"ut at et døgn på vårt faste Spa-hotell i Strømstad...hadde vært godt for både han og meg,men selvfölgelig også for C,som elsker å bade og kose seg i badeanlegget....Ekstra gøy var det at vi fikk overtalt et vennepar m/barna til å bli med....


Så da ble det altså to turer til Strømstad på meg...på under en uke..ikke dårlig...Blir garantert ikke noe loppistur denne gang...Har altfor mange prosjekter som venter hjemme....


Det blir ikke noe bilder fra hotellet denne gangen,da jeg har vist et innlegg herfra tidligere/des...Men noen påske-bilder istede,skal dere få......Go`påske til dere alle...... og imorgen kommer jeg med en liten oppmuntringshilsen til dere:O)
Ps!Alle eggene har jeg lagd,bortsett fra de to på nederste bilder,som er kjøpt hos http://idemakeriet.blogspot.com/ Ellers er jeg litt nysjerrig på hvor de egg-glassene(øverste bilde) jeg har kjøpt på Askeladden kommer fra....Er det noen som kjenner til de?

19 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Åhh så heldig du er :)) Høres deilig ut...

Nydelige påskebilder du viser :))

Kos deg og nyyt dagen.
Klem,Kari

Frk. T sa...

Ååå, herlig.. Ble passe misunnelig nå ja, finnes ikke noe bedre enn å unne seg litt luksus!!: ) Regner med du/dere er på spa-hotellet på Nötholmen?! Har ikke vært der selv, men sett bilder.. Det ser lekkert ut!

Kos deg videre Maliva!: )

Klem fra Frk T

PS: Kjempefine og inspirerende påskebilder du viser!

Agnes Maria sa...

Hej !

Vilka helt fantastiska ägg du visar, har du gjort dom själv ?
Önskar dig en underbar påsk !
Tittar in igen i morgon.
Klem Åsa

Heidi-anitha sa...

åHH,SÅ NYDELIG... Var der på spa når jeg var høygravid med 1.mann.. Det ar godt - men det var så og si håpløst med behandlinger da jeg skulle ligge på magen..:0)

Nydelige egg du har! Ønsker deg en god Påske - nyt alle dagene, de går så fort!

Stor klem Heidi-anitha
White vintage

Anonym sa...

Det hørtes bare lekkert ut å dra på spa! Må vel ta meg en tur på spa til sommeren jeg og.. Er alt for godt å være på spa =) Men man må jo skjemme seg bort litt..
Ha en fin påske!

Anonym sa...

Hej!
Tack för besök och fin kommentar, blev glad!!

Trevlig och vacker blogg du har också...

Glad och mysig Påsk!

Kram Annelie

Sologbolig sa...

Tenker at det var deilig med ein tur på spa-hotell. Så fint du har pynta også da. Ser du har like eggeglass som meg (øverste bilde). Fortsatt god påske.

Sologbolig sa...

Hei igjen. Eg kjøpte mine eggeglass i Danmark i fjor sommer. Vi kjørte sørover til Kroatia og stoppet et sted og spiste (husker ikkje kva det heitte) og der lå ein liten butikk som hadde mye fint både nytt og gammalt. Eg kjøpte mine to eggeglass i den tro at de var gamle, men man veit jo aldri. Iallfall så like eg de kjempegodt !!

Anonym sa...

Aller først.. takk for hilsen:o))
Neste.. vanvittig fine egg du har laget!!! jeg klarer ikke sånne gule påskeegg men disse hadde jeg glatt pyntet med!!!

Herlig på SPA???? det håper jeg virkelig.... kos dokker, alle sammen.. og fortsatt GOD PÅSKE:O)))

God klem fra mæ...

Unknown sa...

Vill önska dig en riktigt mysig och skön PÅSK!

Stor kram
Malin :)

Mine-puslerier sa...

så koselig m komentar fra deg, tusen takk:) skikkelig artige de påskegga dine, likte dem:) Håper du har en fin kveld, god påske!!

Balke gård sa...

Så flotte egg!!! Kan jeg spørre hva det kostet i frakt etc fra Sverige og hit? god påske fra M:-)

Mine-puslerier sa...

koselig at du la igjen en liten kommentar hos meg, tusen takk:) kjempe artige de påskegga dine, likte dem!!håper du har en fin kveld, god påske!!:)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅÅ for en deilig innvitasjon da... Elsker spa jeg...hvem gjør ikke det forresten??

Utrolig vakre påske egg du har laget... sjarmerende og fint påske pyntetO=)

Kos dere masse O=)
Klemmer O=9

Dans på roser... sa...

Å, så deilig!
Kos dere (unødvendig oppfordring).
Ser at bønna-ifra-nord er i Strømstad i dag og drikker seg fulle... (nyhetene).
Det er vel den dagen i året man ikke er så stolt av å være norsk... Pytt, pytt... veldig OK å være norsk de 364 andre dagene i året.

Flotte egg, Maliva.
Snakkes. Klem.

GundaM sa...

Kos dæ, kos dæ!!! Og du, de eggeglassene dine er rå!!!

Poppins sa...

Det låter härligt med spa. Njut ordentligt!
Dina påskägg är jättevackra.
Glad påsk önskar Poppins

Anonym sa...

Åh, så deilig med spa i påsken! Håper du koser deg og nyter det fullt ut. Husk å spa deg ned i tide... ha-ha. Så kule egg du har laget, de var tøffe! Jeg ønsker deg en strålende påske videre! :) Hilsen Mona

lottens vita och gröna sa...

hallå vännen, vilken härlig tur, spa skulle jag verkligen behöva! härliga påskägg, ljuvliga bilder!

önskar dit en underbar påsk! varmkram lotten