onsdag 29. april 2009

Mens katta er borte,danser musene på bordet....

I går ble altså den store shoppingdagen for min "designerspire" og meg......Ikke dårlig at mor fortsatt får lov til å bli med......Pga.hennes bevisste kles-stil,måtte vi til Oslo for å få tak i akkurat det hun hadde spart penger til......Capsen fra Christian Audigier-Los Angeles.....

....og med disse skoene som matcher til......er hun klar for den røde løperen......Om det ble flere innkjøp?Gjett om............ Men ikke tro at vi har tatt helt av selvom"sjefen"er borte,bare nesten....Neida,dette er sparepenger.......
.......Av disse posene,er det kun en som er min,og det er denne kjolen fra Bandolera...skal i flere brylluper,konfirmasjoner og bursdager utover sommeren,så litt variasjon i kleskapet trengte jeg nå..............
Ang.fargevalget på kjolen...er den sammensatt av mine favoritt farger på klær,det er først og fremst svart,beige,rosa og hvitt:O) Som jeg da vanligvis bruker i ensfarget...imotsetning til denne....Finere på,enn her den henger....



Etter et høyt tempo,og jeg med svetteperler i panna(ja jeg har ikke kommet i overgangsalderen altså)pga.influensa som herjer i kroppen...var det godt å sette seg ned på vår stam-cafe,United Bakeries som ligger i Paleet-Karl Johansgate....

Der fikk vi en koselig stund sammen....jeg elsker å få til slike "memorable moments".
Det er gull verdt!
Nå står jeg på farten!

Pga at jeg er den eneste som har minibusslappen,blir det jeg som er sjåfør for vår utflukt med både ansattte og deltakere på Askeladden(sysselsetn.og arb.treningsenter)..og turen går til flere gjenbruksbutikker i nabolandet....Altså en ren sosial kosedag på jobb:O)

Er straks tilbake..og husk nå nærmer det seg trekningen av min konkurranse.....

18 kommentarer:

Balke gård sa...

Så fint dere hadde en hyggelig bytur, og kjolen og kleshengeren var søt! Kos deg på jobb, og ha en fin dag!

Kelm fra M:-)

*SNYdesign sa...

Så fin blogg du har:)

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Trevligt att få umgås med dottern! Det gillar jag också och sedan att få fika tillsammans och bara vara och småprata om ditt och datt som kommer fram. Viktigt med dialogen mellan människor( vuxna och undgomar), försvinner mer och mer och är inte bra!
Bandoleros kläder är snygga, finns även hos mig i norra Sverige! Har faktiskt gått modell i sådana....hade gärna velat ha flera stycken av dem!
Ha en bra onsdag!
Carin

frk.B sa...

For en hærlig dag!!
Kan tenke meg tuppa var fornøyd:)

Ha en fin dag!

Hilsen Frk.B

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Härligt att få umgås med dottern!
Shoppa och sedan sitta ner och umgås med en kopp kaffe. Viktig del i relationer!
Ha en bra onsdag!
Blogghälsningar
Carin

Camillas Romantiske hjem sa...

Så fin kjole du har kjøpt! herlig med shopping, alltid gøy med noe nytt:-)

Klem Camilla

madam mim sa...

Alltid moro med litt shopping! Skulle gjerne tatt meg en tur til Oslo for å kjøpe ting og tang jeg også, men det blir litt langt :-) Men til sommeren skal jeg!

Birgitte sa...

Hej,
Sikke en hyggelig tur med både shopping og cafe´tur du fortæller om min ven. Jeg syntes din nye kjole er rigtig smuk, men desværre tør jeg ikke rigtig springe ud i det med rosa, for ofte falder jeg for det lyse, hvide, cream og brune, men det kunne da være jeg skulle genoverveje det så der kan komme noget mere pift på hverdagen. ;o)

Jeg håber du har det godt og ønsker dig en rigtig god uge.
Klem
Birgitte

Nostalgia sa...

Hørts ut som en veldig koselig dag !
Kunne godt tenke meg å være med deg på jobb idag også :-D,hi-hi.

Litt langt herfra til nabolandet.

Kos dere !
Klem, Nostalgia

vicki archer sa...

Thank you for your lovely comment and visiting French Essence, xv.

Landcharm sa...

Hørtes koselig ut denne shoppingen. Jeg har fått boken min i dag, så tusen takk! Skriver deg en mail også.

Missfryd sa...

Håper Sverige-turen ble hyggelig tross omstendighetene, kjære Maliva.
Kanskje vi får til å møtes til uka? Hos deg, hos meg eller midt i mellom??
Du har også fått deg en shopping-tur med din kjære datter skjønner jeg. Det er koselig, og helt enig med deg at det er slike stunder man setter veldig stor pris på. Lekker kjole du har kjøpt.
Tenker på deg...

Mitt hvite hus sa...

For en hyggelig dag dere har hatt.. kjekt når man kan kose seg sammen...

Nyt morgen dagen klem =)

M sa...

Høres ut som en deilig dag....og det er jo så kjekt når ungdommen får det de ønsker seg...
Fin kjole også..
:)

Unknown sa...

Hallo min venn!

Så du er Harry i dag, så kos :)
Flotte bilder fra shopping også, ser jeg, med en bevisst ung dame ;o) (utrooolig kul caps!)

Kjempekos at du er med på konkurransen!

klem fra Nannimora :)

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Herlig lysestake du har fått tak i. Shopping er alltid sunt:-) klem siv

LOPPISLIV sa...

Hej Maliva! Så mysigt med en liten shopping och fika stund tillsammans med dottern.

Så mycket fint du visar, har gått igenom det jag missat nu. Ditt skåp blev ju helt underbart vackert, wow vilken makeover du har gjort, vilken skillnad när det blev vitt och och hönsnätet i de små luckorna uppe blev ju pricken över i:et. Provdockan är också ett riktigt fynd må jag säga. Trevlig helg, Kram Paula

Ofelias Hus sa...

Vilken mysig dag med dottern...
min äldsta dotter och jag brukar också "göra stan" ...men nu är det ett tag sedan...

Vilken underbar ljusstake i ditt förra inlägg...vet du vad för leverantör den kommer ifrån?

Sådana skulle jag kunna tänka mig att sälja i min butik...sååå fiin!

Kram och trevlig helg,
Anette