tirsdag 15. januar 2013

Zoo-besøk!






Bonsoir! Det er så hyggelig at så mange av mine lesere har bestilt ferie i "mitt område" her i Sør-Frankrike i 2013. Dere har virkelig noe å glede dere til. Samtidig vil jeg takke alle dere som har bestilt gjennom "Maliva-Agency", eller hos mine samarbeidspartnere. Jeg prøver som sagt å komme med nye tips fortløpende. Så i kveld får dere se bilder fra Zoo-parken i Frejus, tatt av "designer-spiren" vår. Parken ligger ca. 15-20 min. biltur fra Ste.Maxime, og er virkelig verdt et besøk. Ps! Til de av dere som etterlyser mailadr. min, har jeg lagt den ut øverst til høyre her;o) Og mer info om parken kan dere lese HER!

4 kommentarer:

Anonym sa...

For noen herlige dyrebilder:)
Kan tenke meg det er en fornøyelse å gå å titte her:)
Klem Merete

Audhild sa...

For en søøøt og stoooor kattepus :) hehe
Flotte dyr og fine bilder!

God kveld videre!
KLEM

Kreoline sa...

Nydelige bilder av nydelige dyr. Kanskje på tide jeg også tok en tur til St. Maxime, var der i 1979, jammen mange år siden. Klem fra Mona.

S & E sa...

Dette så spennende ut! Tror vi må svinge innom der i sommer! Har vært i Frejus tidligere....hvor er det jeg ikke har vært tro, men var ikke innom Zoo´n! Så bra med ny inspirasjon og tips! Mener å huske at det var i Frejus vi spiste verdens beste Entrecot hos en dansk jente som hadde forelsket seg og blitt værende der...