lørdag 12. januar 2013

Lunsj hos Monroe`s.

Jeg vet at det er mange av mine lesere som setter xtra stor pris på at jeg legger ut tips om gode spisesteder vi besøker. Så her kommer nok et tips!

Da vi var i Port-Grimaud, ville våre engelske venner ta oss med på den populære engelske restauranten Monroe`s. Den ligger på venstre side når dere svinger inn til P-G. Hver fredag serverer de "Fish & Chips" som dagens lunsj til kun 11 euro. Det var første gang jeg smakte det, men det blir garantert ikke siste gang. Nydelig fisk med god remulade til.

En kul forside på menyen, som hadde mye spennende å by på. Vi dro også tilbake med sønnen vår, før han reiste tilbake til Norge igjen.  

Da bestilte gutta hver sin hamburger-meny, mens jeg angret ikke på mitt valg; Biffsalat med karri-dressing. Så nå har jeg fått streng beskjed fra døtrene våre, at neste gang skal de få bli med hit også...smil! MED ANDRE ORD, EN RESTAURANT VI VIRKELIG KAN ANBEFALE!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig godt og delikat ut:)
Ha en herlig lørdag:)
Klem Merete

Gry sa...

Mmmmmm... Ser herlig ut! Flott at du deler slike tips, kjekt å vite :)

Håper alt står bra til kjære deg, tenk nå er vi allerede godt i gang med januar.. Tiden går så fort! 20 minusgrader her i dag... Fyrer og fyrer... Gikk en lang tur, men det beste var å komme inn i varmen igjen.. he he.. Kjente faktisk at solen varmet ute i dag. Lengter til vår og sommer....

Nyt helgen og dagene videre snupp! Stor klem fra meg

H. sa...

Fish and chips - riktig laget, smaker mye bedre enn man tror !

Jeg spiste det sist faktisk på Mathallen, i OSLO - og den var bare sååå god!

Restaurant tips er alltid lurt å komme med, ser mine gjester setter også pris på det, og da gjerne litt bortgjemte steder, som de selv nok ikke hadde dumpet over ....