torsdag 3. januar 2013

Velkommen 2013!

Da er julen over for denne gang, og et nytt år ligger foran oss alle. Er ikke det spennende? Julepynten ble pakket ned før helgen, og det er like deilig hvert år spør du meg. Blir liksom så mye reinere i huset med en gang.

Har glemt å vise dere maleriet på linlerett jeg fikk på bursdagen min. Det har fått sin plass her i stua vår.

Men jeg er fortsatt litt usikker på om det passer bedre i spisestuen. Jeg liker det ihvertfall kjempe godt. Kunstneren fortalte at dette er en dør han kom over i byen Aix-en-Provence....men som også kjennetegner dørene i Provence. Nå venter jobboppdrag.....og resultatet av den jobben kommer nok på bloggen i løpet av helgen;o) A bientôt!

5 kommentarer:

H. sa...

Godt nytt år ønskes deg i vakre frankrike !

Vi feiret nyttårsaften i Italia, ganske internasjonal sådan ...italiener, australiener, møtte så på kvelden, tyskere, østerrikere, og flere italiener...og vi var de eneste nordmennene...hehe

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Julen håller på och städas ut här också, nu längtar jag efter sol och vårvärme. Så vacker målning, den blå dörren är Provence.
Kramar
AnnaMaria

sylvia sa...

Hei.
Ja nydelig å få julen vekk nå, er ute her å nå.
Så da kan vi ta imot der nye året .
Nydelig maleri da, elsker disse blå dører,
Ha en fin kveld, gleder meg å høre hva oppdraget ditt er.
Klem fra sylvia

momentsandeasyliving.com sa...

Ønsker deg et nydelig nytt år !!
Regner med dere nyter livet på rivieraen..
Har du noe kjennskap til slottsferie i Frankrike??

God klem fra meg:)

HWIT BLOGG sa...

Önskar dig en god fortsättning på det nya året! Härliga bilder du visar...
Varm kram,
Titti