søndag 13. januar 2013

Hotel Lou Paouvadou er et sjarmerende hotel sentralt i Ste.Maxime.

Hotel Lou Paouvadou er et sjarmerende hotel som jeg også har gleden av å presentere. Her har flere av våre norske venner og bekjente feriert i mange år på rad. Hotellet ligger i en stille sidegate, blandt provencalske villaer, og med kun 5 min. gåtur til flotte sandstrender og sentrum av Ste.Maxime. Resepsjonen er hotellets hjerte, hvor man kan få gode tips fra et hyggelig dansk personale, samt slappe av foran tv/dvd eller ta en forfriskning over en dansk avis.

Her har man 20 studio`s, dvs 1-roms værelser med tekjøkken, sove/oppholdsrom og bad. Studio`s varierer i størrelse fra 17 kvm - perfekt for 2 personer, til 22 kvm som passer til 2 voksne med 1-2 småbarn. Flere har egen terrasse ut mot hagen/svømmebassenget, mens noen av de andre har enten balkong eller fransk altan. De har også klart å skape en sjarmerende oase bak i hagen hvor også svømmebassenget ligger. Her arrangeres det Fransk-aften en kveld i uken, hvor god fransk mat og drikke serveres. Ellers kan man også både bestille fransk frokost og lunsj.

(Foto;VIAFRANCE.DK) Her er det ingen tvil om at gjestene bor godt, og blir godt tatt vare på til en gunstig pris. Så et tips til familier som ønsker å feriere sammen men bo adskilt, er dette en god løsning. Eller for par og venner så klart. JEG HAR DEN GLEDE AV Å TILBY ALLE SOM BESTILLER OPPHOLD HER I 2013, GRATIS FROKOST SERVERT I STUDIO/VÆRELSE DAGEN ETTER ANKOMST. VED BESTILLING AV 10 DAGER ELLER MER, VIL DERE FÅ TO GRATIS FROKOST SERVERT. DEN ENE FROKOSTEN DAGEN ETTER ANKOMST, DEN ANDRE BLIR SERVERT NÅR DERE ØNSKER DEN. MEN DA ER DET VIKTIG AT DERE SKRIVER "KODEORD;MALIVA" VED BESTILLING. FOR MER INFO/BESTILLING; WWW.VIAFRANCE.DK

8 kommentarer:

Anette sa...

Åh, der så det deilig ut! Noe litt annet enn å titte ut av vinduet her... :P

Ha en fin dag:)

adales verden sa...

Åhhh drømme drømme...men har konfirmasjon av eldste og hyttebygging denne våren... Så jeg må bare fortsette å drømme om reise,sol,opplevelse og gode fremmede dufter:)) god helg;))

Anonym sa...

Oioioi, Dette likte hele familien! Kanskje det blir turen hit i sommer, vi snakkes hvertfall. Alle stemmer for dette! ;)

-Ida Sofie

momentsandeasyliving sa...

Hei du :)
Skulle hatt litt tips av deg..ang feriehus:) Finner ingen mail adr,men kanskje du kan sende meg en mail på marthagilje@me.com
8 stk fra andre lør i juli..:)

Anonym sa...

På dette hotellet bodde jeg for et par år siden.
Har nettopp booket en uke til sommeren.
En fantastisk plass med
fantastisk betjening og service. Kan anbefales.

Hilde

Maliva`s verden sa...

Hei Hilde
Så hyggelig å høre fra deg og at du også kan anbefale hotellet.
Håper du benyttet deg av KODEORD;MALIVA ved bestilling da, slik at du får gratis frokost servert.
Maliva

Linda sa...

Hei:)
For en fantastisk fin blogg du har. Inspirasjon til å sette hverdagen i Norge på vent.Vi begynner med å tilbringe 14 dager på dette hotellet i sommer :)
Jeg lurer på om strendene i St.Maxime er private ? Vi har to barn og har ikke så lyst å bruke flere hundre kr dag for å være på stranden. Vet du om det er air condition på hotellet ? Finner ikke det ut ifra infoen på hotellsiden. Har reist mye rundt i Frankrike og gleder meg veldig til å nyte livet på Rivieraen. Heldige deg som bor der :)

Maliva`s verden sa...

Hei Linda..så hyggelig å høre fra deg og ikke minst at du liker bloggen min. Tror også dere vil storkose dere her på hotellet....og kun 5 min gåavstand til flotte sandstrender...som ikke er private. Helt gratis med andre ord, bortsett fra de som leier ut solsenger da....
Ellers tror jeg ikke det er aircond.på hotellet men det er mulighet for å få låne vifte...som også fungerer fint. Da vil jeg ønske deg og din familie velkommen til Ste.Maxime. Mvh Maliva