søndag 1. april 2012

Vel til rette i "vårt nye hjem".


















Torsdag kveld ankom vi "vårt nye hjem" og typisk meg fikk jeg alt på plass både av gardiner og tingene våre den første natta. Her er det full blomstring, og sola steker.....med opptil 27 varmegrader. Derfor tilbringes det meste av dagen ute i hver vår solseng. Vi har allerede hatt besøk av noen franske venner som kom med godsaker til oss, og den vakre rosebuketten er fra våre gode naboer.
I dag har døtrene mine besøk av to venninner fra Norge...og nå summer det i bakgrunnen her, har jeg fått skille? Det lover jeg de har....og jeg skal si det er deilig med sol på kroppen igjen, smelt!

14 kommentarer:

Sologbolig sa...

Ønsker deg ein kjempefin påske på ditt nye hjemsted. Klem.

Bente sa...

Litt misunnelig bare?! Godt dere har kommet frem og fått installert dere. Det kommer vel flere bilder?

God påske

Bente

-Sanna- sa...

Huff... stygt å si det, men jeg er sannelig misunnelig på deg.
Her sitter jeg i "fjellheimen" og fryser. Dvs. det er bare litt over 200 moh, men mens det nede i bygda er fritt for snø og har begynt å blomstre, - er det fremdeles en god del snø her.
Hardanger er vakkert for turistene,
men et slit for meg ! :)
I helga har vi vært i Stavanger og besøkt barn og barnebarn og det var sol og fint.
Kom nettopp hjem, 2 grader ute og 16 grader inne. Så nå durer det i vedovnene både på kjøkkenet og i stua.....
Så jeg skulle gjerne lånt plassen din på solsenga !
Kos deg i god og varm påske !!

(eddas) sa...

Dette høres bare herlig ut:)
klemklem

Synnøve sa...

Gratulerer med nytt hus:-)
Høres ut som en drøm sånn som dere har det:-)
Her skal jeg love at det ikke er noe skille.._)10 cm med ny snø og storm!

ha en fin påske
Klem

Anonym sa...

Hei!
Kjempe koselig å høre fra deg igjen og at dere er vel fremme i det nye hjem:) Ser utrolig deilig ut også så godt å varmt da:)
Du må he en riktig god påske og nyte det nye liv:)

Klem Merete

Simones Country Home sa...

Bonjour. ;o)

Ser fantastisk ut! Nyt det fine været der nede. ;o)))

Bonne Pâques!

Bis Simone :o)

Elis lille rede sa...

Gratulerer så mye med nytt hjem! Det høres ut til å bli en perfekt påskefeiring;)

Klem fra Eli:)

Bondekjerringa sa...

Har lest litt gjennom bloggen din, og må si dere er knalltøffe som tørr dette! Men man lever jo bare en gang :) Nyt dagene og ha en riktig god påske :)

Hege Morris sa...

Så moro!!! Lykke til og god påske! klem Hege

Gry sa...

Sukk... Høres bare FANTASTISK VIDUNDERLIG UT! NYT NYT NYT!! Skille sier du, hvem pokker er det? he he... :)

Takk for hyggelig kommentar om kjøkkenet. Ja, føler at det er litt fransk touch over den veggen selv jeg altså :) Take care kjære du <3 Klemklem

H. sa...

Gratulerer med "Nytt hjem" !
Skal si du var kjapp ja, gardiner og mer på plass første natten !!!!!!!!!

Håper du viser litt mer bilder fra huset dere bor i, spennende å se, vettu ;)

god påske og kos dere med å komme "inn i nærmiljøet" :)

Anonym sa...

Så deilig å være på plass
ønsker deg ei god påske
Klem M

Thelma Louise sa...

God morgen !

Herlig dere har det :-))

Her er det heldigvis pluss grader igjen, hele 3 på morgonen, mot minus 7,3 i går :-))

Har fått med meg at blogger skal få nytt utseende i april, men så langt det det likt ut hos meg, når jeg prøver å lage nytt innlegg . Så jeg kan ikke hjelpe deg nå, men vi finner vel ut av det :-))

Glad påske, kos dere i varmen !