fredag 6. april 2012

Påskestemning selv i varmere strøk.

En liten sniktitt på kjøkkenet skal dere få. I går ankom et norsk vennepar, og med seg hadde de vakre tulipaner og et stort påske-egg i sjokolade. Dermed fikk jeg litt påskestemning tross det varme været;o) Kan tro det er gøy å få besøk av venner å vise de rundt i vårt nye hjem. I dag skal vi nyte sola ute i hagen, mens døtrene med venninner skal på båttur til St.Tropez.
 


I ettermiddag blir det noen runder med petangue/boccia...som er typisk sport/aktivitet på ettermiddagene i Frankrike. Bilder fra vår lille "bane" i hagen skal jeg vise dere seinere. Så skal jeg lage 3-retters middag til våre gjester som også har falt pladask for stedet vi bor. Da ønsker jeg dere alle en fortsatt fin påske, og xtra hyggelig er det å vite at min mor blir oppdatert av sine venninner om hva som skjer her nede.    

9 kommentarer:

Dans på roser... sa...

SÅ herlig å lese om livet i Frankrike! =) Wow....
Kikka litt lenger ned på siden her, for et vidunderlig overnattingssted!

Nyt påska og gode venner.

Her trengs litt påskeundervisning til minstemann.
Han har mange tanker rundt dette med hvordan kan Jesus leve når han faktisk døde???? Naturlig nok ;)
hihi...ønsk meg lykke til;)

Klem, Kathrin.

Anonym sa...

Hei!

Så kjempe koselig med venner og gaver:) kjøkkenet ser koselig ut og det blir gøy å følge deg videre:)

Fortsatt god påske:)

Klem Merete

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Njuta av sol i trädgården, så skönt det låter. Här har det snöat idag!!
Önskar dig och din familj en härlig Glad Påsk
Kramar
AnnaMaria

Tinas bo sa...

Låter helt underbart!!

Ha en underbar påskhelg
Kram Tina

Villa von Krogh sa...

Ååå! Jeg gleder meg til å se mer!!!
God påske til deg og dine.
Klem fra Anine

Katta sa...

Vad härligt att få se lite sneak peak från ditt nya hem Maliva! Låter härligt med värmen ni har med och roligt med besök hemifrån. Såg att du med haft problem med bloggen sen det blev april, jag blev tvungen att byta till google crome för att kunna göra inlägg över huvud taget och nu är det som att lra sig blogga på nytt jobbigt men det går. Ha en riktigt bra påsk i Frankrike, kram Katta

Hege Morris sa...

Hørtes herlig ut! God påske til deg og dine! klem Hege

Anonym sa...

HEia;) og superfin påskeaften:)
jeg ble så glad når jeg fant bloggen din i går og leser med tårer i øynene! Det er så godt å se noen som virkelig gjør sannhet av drømmene sine, du er helt klart en inspirasjon for meg!

Takk for det ekstra sparket bak, nå må vi prøve å planlegge den store vingårddrømmen :)

ønsker dere en superduperpåske og du er herved lagt til i favoritter :) gleder meg til neste innlegg:)
klem Yvonne!

Gry sa...

Så koselig da! Både med besøk av gode venner og påskeoveraskelser :) Det er rart med det, noen ting bare må til for at vi skal komme i rett stemning :)

Flott at du holder oss litt oppdaterte med innlegg! Godt å høre at dere har fått en fin start der nede og vi som sitter her hjemme og leser er ikke misunnelige.. he he.. NYT NYT NYT.. :)) Takk for koselig hilsen hos meg <3 Klemklem