lørdag 28. april 2012

Vår egen lille "suite".

Vet det er mange som vil se bilder av huset vi bor i, og selvfølgelig skal jeg dele små glimt av hvordan vi har det utover. Min kjære og jeg har vår egen lille "suite" i 1.etg.

Ettersom dette er vårt "private" rom, viser jeg bare bilder fra det ene hjørnet av soverommet;o) Her går det i blått, lin og bruntoner. Sengesettet er fra In House, mens den hvite puten i midten er kjøpt i min favoritt butikk her i Ste.Maxime.

I flere år har jeg samlet på stråhatter, og jeg tenkte i utgangspunktet å henge opp alle stråhatter mine på veggen her. Men det ble litt for voldsomt mente min kjære;o) Så nå henger samling ute i hallen istede.

I et tidligere innlegg viste jeg dere kontorplassen min oppe i 2.etg. Derfor tror jeg nok at denne plassen her vil bli brukt av min kjære da han kommer flyttende. Fra soverommet går vi rett ut på en deilig uteplass hvor solsengene våre står. Tar dere med på en liten hagevandring der ute etterhvert;o)
Hit men ikke lenger...hi-hi. Det er utrolig deilig og luksus for min del å ha vår egen avdeling her. Vårt eget bad/wc ligger inn døra til venstre, på høyre siden er det garderoben vår. Døra rett frem er ut til hallen. Så jo da....jeg føler faktisk at vi har vår lille "suite" her;o)

7 kommentarer:

(eddas) sa...

Kjempefint :)
klemklem

Elis lille rede sa...

Det ser skikkelig sydlandsk og koselig ut. Lekkert sengetøy! Ha en toppers lørdag!

Klem fra Eli:)

Anonym sa...

så koselig dere får det:)

klem Camilla

Tinas bo sa...

Ser härligt ut!!
Idag har vi haft underbara +29 grader här!!! hurraaaa!!
och det är fortfarande varmt +19 grader kl21:30 :0))))

ha en underbar helg!!
Kraaam Tina

Anonym sa...

Hei!
Så herlig dere har det:) utrolig nydelige farger :) Skjønner godt at du ønsker å ha noe for deg selv.
Takk for titten:) herlige bilder.
Fortsatt god kveld.

Klem Merete

Marianne sa...

Vilket fint sovrum, härliga färger!
Ni ser ut att ha lyckats med att förverkliga en dröm, spännade, vilken upplevelse!

Kul att du hittade till min blogg:)
Ha de så gott!
Kram Marianne

Thelma Louise sa...

så flott.:-)) dere leier enn så lenge ?