torsdag 23. juli 2009

Premien er fra Lene Bjerre...og konkurransen fortsetter.

Etter å vært på besøk i den flotte butikken til Anette-Boudoir...var hun så generøs å sponse en gave i premie til min konkurranse.Det er dette vakre bokmerke fra Lene Bjerre til en pris av kr 275,-.Jeg la nok lista litt for høyt for konkurransen sist..ikke lett for dere å gjette hvor jeg dro på ferie..Men nå har dere alle mulighet til å være med i trekningen av denne flotte premien.

Dere trenger kun å legge igjen en kommentar,men også hyggelig hvis dere vil registrere dere som følgere av min blogg.Til alle dere som ikke har egen blogg..er også dere hjertlig velkommen til å delta.Trekningen er 14.aug....
Ferietid er lesetid for meg.Ofte har jeg flere bøker på gang...noen tyngre og noen letter bøker som denne romanen av Danielle Steel som jeg sitter her og leser på terrassen,mens de andre fortsatt sover..
Hm..fikk lyst på et slikt bokmerke jeg også.Er det ikke vakkert?Det kan som sagt bli ditt....

Lykke til!

67 kommentarer:

Ludvigsdal sa...

hahahaha här sitter vi 100 meter från varandra och bloggar! kram

små og store drømmer sa...

Så koselig bokmerke. Jeg blir gjerne med i konkurransen din :)
Klem til deg :)

aase sa...

Utrolig vakkert!!! Hvem vil ikke være med i trekning her du!! Jeg vil ihvertfall!! Følger deg gjør jeg!!

Jeg ble også lei meg når jeg fant ut at jeg ikke hadde svart på kommentaren din i innlegget om Villa Malla!! Vi koste oss, stedet er trendy og maten likeså!! Vi "unge" synes maten var topp, men de "eldre" og barna var nok ikke like begeistret. Eneste våre sære barn spiste var jo frukt og vannmelon!! Vi reagerte også på at vi måtte betale for vann når vi kjøpte flasker med vin...vet ikke om det er vanlig?? Jeg er jo ikke mye ute på trendy steder da,....

Stedet var meget rent og enkelt pyntet, med store rustikke møbler og lamper, kult!! Hadde vi hattt solskinn hadde det jo bare toppet det hele!!

Ønsker deg en fin uke, vi ferier i Tyrkia fra søndag vi!!!

Klem aase

Mitt hvite hus sa...

Hei kjære Maliva...
Så vakkert dere har bodd...ja denne delen av Sverige har jeg virkelig forelsket meg i...
Vi var ikke så langt fra Ystad..angrer nå at vi ikke kjørte dit....men det kommer flere sjanser..
Nydelig bokmerke du lodder ut...
Bare å krysse fingrene nå...
Er du kommet hjem ?

Nyt dagene enten du er hjemme eller på ferie enda...

varm sommer klem , Kerstin

Sissel sa...

Jo takk gjerne! :) Bare jeg blir ferdig med oppussingen i heimen, så skal jeg kaste meg over mine hundrevis av bøker igjen - O' lykke!. Men ferdig med å pusse opp - liksom - haha...

Guttemamma sa...

Åååååå,det er noe annet enn de post it lappene jeg bruke....jeg er med!!
Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Bøker er det alltid på nattbordet, så bokmerke ønsker man seg! :)

Tvi-tvi

Ellemeller sa...

So nydeleg det bokmerket er!
Eg er ein lesehest og i natt lag eg til klokka to for å bli ferdig med "engelens sang" av Zafòn. Kjempespanande og uventa slutt.

Eit nydeleg bokmerke hadde kledd mine neste leseprosjekt:)

Anita

Anonym sa...

Har ikke fått med meg alt her inne men jeg vet hvor du er.. YSTAD!!! for den butikken kjenner jeg igjen:o))

Håper dere tar turen rundt der nede for det er utrolig vakkert.. Veien fra Kivik og ned til Ystad minnet meg om England..

Snubler du over stokkrosene .. plukk kapsler og send til meg:o))

Fortsatt god ferie.. håper været er bedre der enn her.. klem

Unknown sa...

Heisann.
Så vakker premie:)
Jeg blir gjerne med i trekningen:)

Ha en fortsatt god sommer!
Klem Linda

Villa von Krogh sa...

Hei du. Så vakkert bokmerke. Hopper på jeg også. Ha en fin dag!
Klem

M sa...

Hei Maliva,
jeg vil veldig gjerne være med....
Så nydelig premie, det var nesten for pent til å være bokmerke...
Ha en fin dag,
klem,M

vårt lille hjem sa...

Nydelig bokmerke, blir gjerne med i konkurransen:)
Følger også.

My home is my Castle sa...

Nyyydelig bokmerke :)
Jeg hat et sånt bare i en annen farge og elsker det :)
Men jeg kan gjerne ha ett til hehe..
Nå reiser vi snart :) Gleder meg..

Klem,kari

Anonym sa...

Utrolig flott bokmerke som jeg også kunne tenke meg gitt. Det så ut som en utrolig flott butikk du har vært i - der skulle nok jeg vært. Ha en fin helg.
Britt Eva

Lykkeliten sa...

Så nydelig bokmerke!
Jeg leser Twilight sagaen om dagen, synes jeg måtte lese den før datteren i huset ;-)

Må si jeg er imponert over hvor flott du har det i hageteltet ditt, tror jeg bør shine opp min uteplass litt...............

Jannicke sa...

For et flott bokmerke!
Trodde ved første øyekast at det var et smykke ;o)

je blir gjerne med på denne koselige konkuransen...

ha en deilig dag videre!
Klem J.

Datt sa...

Oi, nyydelig, jeg vel veldig gjerne være med i trekningen :D

pysseltanten sa...

Hallojsan!
KLAAART jag vill va med i din tävling...=))
Bokmärken e alltid bra...o ett sååå vackert vore ju inte heeelt fel! =)
Följer dej oxå...
Kuul att du vill va med i min tävling!
Ha en fiin dag...
Kraamizar Git

Nostalgia sa...

Hei, kjære du :-)

Adressen til Butik Sophie er :
H.C.Ørstedsvej 70,
1879 Fredriksberg C

I Fredriksberg (en del av København) er det også marked hver lørdag på plassen bak Rådhuset :-)

Butikken var ferielukket når jeg var der, håper at du finner åpen butikk.

God tur, og kos deg masse :-)
Klart jeg vil være med på konkurransen ;-)

Klem, Nostalgia

Anette Lislerud sa...

Hei hei!
Tusen takk for hyggelig kommentar på siden min, og det er klart jeg vil være med på din konkurranse. Følger+link+komm ;)

Har nettopp lest Menn som hater kvinner, og gleder meg til å se filmatiseringen. Ellers kan jeg anbefale Nynne-bøkene, de er SÅ morsomme, dama er gal! (",)

Ha en riktig fin dag videre.

Klemmer fra Anette i Parkveien

Stine sa...

Så vakker premie! Og jeg er jo svak for Lene Bjerre.... ;)
Ha en finfin sommer videre!

Sommersmil fra Stine

Fru Langtind sa...

Det var et nydelig bokmerke! Vil gjerne vinne det ja :-)
God sommer videre!

helle sa...

Kan helt klart mærke mit held i din konkurrence!!

Naturligvis vinder jeg også dette bogmærke. Sætter et link til udlodningen på mine blogge.

Kram Helle

Monica's verden sa...

Et flott bokmerke som jeg gjerne vil være med i trekningen av. Er innom bloggen din nesten hver dag. Masse herlig inspirasjon å finne her.

Hilsen
Monica

Mette sa...

Nydelig bokmerke! Midt i blinken for oss lesehester :o)
Dette vil jeg gjerne være med på!
Danielle Steel er det en stund siden jeg har lest, kanskje det kan bli neste bokprosjekt ;o) Leser gjerne en forfatters bøker i en pulje...men i det siste har det vært mer lydbøker enn lesing.

Klem:o)

Englefryd sa...

Jeg vil, jeg vil:-)
Utrolig lekkert bokmarke!!!

Frk. T sa...

Hei Maliva. Jeg vil selvfølgelig være med i konkurransen din, vakkert bokmerke.. Lene Bjerre har så utrolig mye fint: ) Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem til deg

the Folding chair sa...

Gjett om lesehesten i meg CRAVER det bokmerket da! Blir gjerne med i konkurransen, venter i spenning på trekningen :)

the Folding chair sa...

Gjett om lesehesten i meg CRAVER dette da! Er gjerne med i konkurransen, og venter i spenning på trekningen :)

Kine sa...

SÅ vakkert bokmerke!!Men ALT fra LB er jo lekkert...vil gjerne være med på denne trekningen ja;) God sommer videre!

Ludvigsdal sa...

Godnatt! tack för en super trevlig kväll...männen våra verkar ha funnit varandra ; )kram Anette

fru karlsen sa...

Så pent! Jeg er gjerne med å prøver lykken!!!

Hilsen Inger

Anonym sa...

Så nydelig- jeg er med!
Ha en kjempefin helg, klem Hege.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin affär du hittat. Jag tävlar gärna om det vackra bokmärket. Tänk så fint på en bok i vitt skinn wow. Följare av din blogg är jag redan. Nu håller jag tummarna håårt..
Kramar AnnaMaria

Agnes Maria sa...

Hej vännen !!

Här ser jag att jag missat mycket fint, skall nu titta och njuta !
Självklart vill jag vara med tävlingen !!!!!

Ha en alldeles underbar Fredagskväll.

Klem Åsa

Loccitane sa...

Vil, vil, veldig gjerne, gjerne være med...
Nydelig bokmerke.
Vi er i Trondheim nå, skal være her i helgen. Feirer bryllupsdagen vår på forskudd, så det er bare min mann og jeg. Har aldri vært her før, så det er kos.

Fru Luna sa...

Så herlige bilder fra boligen dere leide i Sverige! Jeg vil gjerne være med på konkurransen din :) Håper du får en fin helg. Klem

Jes/Vita villa vila sa...

Hej och tack för din fina kommentar hos mig och tack för tips! :)

Kram Jes ♥

hagagården sa...

Hej
Ja är gjärna med i utlottningen av det fina bokmärket,jag länkar på min blogg.
kram
ninni

Fågel Blå sa...

Hej jag vill gärna vara med om att vinna detta underbara bokmärke...
kram Kathrine

Heidi-anitha sa...

God ferie!

Ser du har vært innom mange go`butikker:0) Skulle nok ha vært der ja:0)

Kos deg videre:0) En nydelig premie!

Stor klem!

Ps: Jeg får vente litt med bysten..kællen tar snart av her - thi hi..

Anneli sa...

Alltid så spennende med konkurranse, åhh.. for en flott premie..<3 Selvfølgelig vil jeg være med!
Her får du både kommentar, følger og link (:
Ha en strålende helg!
Klem fra meg <3

Gry sa...

Hei!
Så nydelig! Jeg vil gjerne prøve lykken!

Klem fra meg

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

å for ein fin premie :) eg er med i konkurransen :) og bilda du viser frp butikkane frista veeeeeldig :)

skal på shopping til Stockholm neste veke, gleda meg til interir butikkane :)

Klem M :)

MariMaja sa...

Nydelig bokmerke!
Vil være med på trekning;)
Jeg følger deg gjerne, koselig blogg;)
Linker til deg også jeg;)
Klem fra Maja

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så fint! Så fikk jeg meldt meg på:) Skal lage en konkurranse selv også, men nå funker ikke bloggen min som den skal. Tar en evighet før den kommer opp. Grrrr... Men,men.. Ønsker deg en fin lørdagskveld og fortsatt gooood ferie.
Klem:)

Margrethes hus og hage sa...

selvfølgelig vil jeg være med på konkurranse! For en kjempesøt premie! Virkelig fin!

følger er jeg allerde.

Hilsen Margrethe

Sanna sa...

Jeg er så klart med ! Og god tur til det blide København ;o) Klem fra Sanna ;o)

Sofie sa...

Vad glad jag är att jag hittat din blogg, den är jättefin! Deltar gärna i din utlottning, självklart länkar jag och följer bloggen!
Sofie

Two sa...

Er gjerne med på konkurransen din, men ville no aller helst ha vore med deg til Ystad og området rundt. Nor starter vi snart på vår ferie, så kanskje hamnar eg også så langt sør???

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Flotte premier. Jeg tar gjerne 2 lodd. Følger deg allerede. Kos deg videre på ferie! Klem Jorunn

Anonym sa...

hei..så fint bokmerke..et skikkelig smykke.. er så masse fint her på siden din at jeg blir nesten syyyk av alt jeg vil ha og ønsker meg..:)ha en fin ferie videre..kose dere masse:)treffes kanskje til høsten..

klemmer fra Camilla:)

madam mim sa...

Hei igjen, hadde visst ikke meldt meg på konkurransen din. Med en så fin premie må jeg jo bare hive meg med! :-) Ha en fin uke!

Birgitte sa...

Hej Maliva,
Jeg må simpelthen også være med, for sikken fin gave du udlodder.!!
Og så håber jeg rigtig at du og dine kære nyder feriedagene. ;o)
Stort knus
Birgitte

Lobeliadamen sa...

Hei hei, takk for tipset :-)
I'm in!

Her er det høstvær .

W

Myhome sa...

Heia!
Takk for hyggelig hilsen!
Klart jeg er med i konkurransen på denne flotte premien! Har også lagt meg til som følger! Flott dag du har trekning på, min bursdag:)
Så mange flotte innlegg her siden sist! Ser ut som en spennende ferie, kos dere videre!!!
Klem Anita

Anonym sa...

Hei
For et fantastisk bokmerke:) Vil gjerne få være med på konkurransen.
Klem Mette

Audhild sa...

Jeg er følger av din spennende blogg og vil gjerne være med i konkurransen din;)

mormonsen sa...

Nydelig bokmerke, og jeg melder meg på. Legger meg inns om følger her hos deg, uten at jeg har skjønt hensikten med ordningen. Har lagt meg inn hos flere, men får f.eks. ikke automatoisk melding på min blogg ved nye innlegg. Det komemr sikkert av at jeg nå har kommet til mitt inkompetansenivå..

RandiSu sa...

Så hyggelig av deg å lodde ut det nydelige bokmerket:-)))
Jeg vil gjerne være med i konkurransen din, jeg..

Ha en fortsatt fin dag og uke:-)))

Hilsen fra Randi

Dreamgirl sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen!
Elsker bøker og vet aldri hvor langt jeg har kommet...

Følger deg og har deg på blogglisten min;)

Ann Kristin sa...

Hei.
Jeg blir med.
Klem :D

Fröken Tindra sa...

Hej! Jag är gräna med och tävlar om det vackra bokmärket! Länkar från min blogg.
Kram!

Helena sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen! Kram Helena

Sissel sa...

Heihei, første gang jeg er på bloggen din, og må bare få si at den er utrolig koselig, hit kommer jeg igjen ja :-)
Vil gjerne være med i konkuransen om bokmerket, det var bare så lekkert.
Klem fra Sissel

Anne K sa...

Hei! Er stadig innom bloggen din. Det er et koselig avbrekk i en travel småbarns hverdag.Alltid nydelige bilder å hvile øynene på:-) Har veldig lyst til å være med i konkurransen.

Anne K