tirsdag 28. juli 2009

-80 tallets pasteller,Lotus-lykt og Green Tea er på plass.

Føler jeg har gått tilbake til 80-tallet med disse pastell fargene her.Men det er jo så sommerlig og vakkert.Den lille rosa vasen fra Lene Bjerre fikk jeg for 75,-kr av Anette.


..og lotus-lykten kom jeg over i en koselig liten butikk i Ystad til kr.30,flasken fant jeg på en bensinstasjon i København til kun 20,-


Mange vakre detaljer til litt over 100-lappen.Da er Maliva fornøyd..smil,og favoritt fatet mitt i sølv,fikk også en liten makeover.

Er en del ting jeg har kjøpt som skal monteres både i tak(vår trofaste elektriker er på ferie,så jeg må smøre meg med tålmodighet noen dager til) og på vegger..så det kan nok ta litt tid før jeg viser bilder av det..Men det kommer!

16 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Tack för din fina kommentar hos mig - ha ha ja tänk att vi varit på samma plats samtidigt :). Österlen var verkligen jättefint!

Kram Jes ♥

Guttemamma sa...

vakkert og deilige duse farger...!!!
Natti natt fra meg:-)

miss marple sa...

Litt av et røverkjøp,får`n si...
Kjempefine ting;)

Nostalgia sa...

Nydelig lite tablå, og så vakre farver sammen :-)

Ønsker deg en deilig onsdag !
Klem, Nostalgia

Margrethes hus og hage sa...

Synes det var kjempeflott, jeg! De flaskene (som jeg ikke husker hvordan man skriver...) er bare kjempeskjønne!

Hilsen Margrethe

Lotta sa...

Nydelige ting..lekkert!:) Jeg lurte på er den teen god? Er det iste?
Mener jeg har sett den på kremmerhuset eller noe?
Klem fra Lotta:)
Ha en herlig dag:)

Torunn sa...

Deilige farger og godt kjøp!

Ha en strålende dag :-)

Klem

Anonym sa...

Herlig!!! Regner med dere har hatt en knakende flott tur... Fikk du med deg alt??? Hva synes du om lavendelfarmen?? var den ikke flott??? Vi satt der i en time og småpratet med eierens mor som viste oss rundt og fortalte om produksjonen:o)) Fikk med oss masse krydder og mye annet flott derfra.. Herlig plass!! Vi var egentlig på husjakt men språket ble i særeste laget for oss;

Ha en deilig dag.. klem fra mæ

Balke gård sa...

Ja, 80-tallsfarger men mye vakrere i 2009 hos deg;-) Liker så godt den vasen din!!! Ha en flott dag! Klem, Marianne

Mitt hvite hus sa...

Så fine kjøp du har gjort Maliva... herlige farger... en trenger litt farge også...

Ønsker deg en fin dag...
Klem Kerstin

Linda sa...

Vakkert!
Jeg har den flasken jeg også.
Kjøpte den pågrunn av den fine flaska, men innholde var ikke akkurat overveldene.

Ha en fin dag!
Klem Linda

Myhome sa...

Så fine ting du har kjøpt!
Herlig fargeharmoni!
Den lotus-lyktene er nydelige!
Blir spennende å se flere bilder av dine innkjøp!!!
Ha en fin dag!
Klem Anita

Jannicke sa...

Veldig fine ting ;o)

ha en fin dag ;o)

Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Så nydelige bilder...

Datt sa...

Så nydelig alt det er passa sammen, så flink du er! :D

Hanna sa...

Åh så vackert.
Hanna