torsdag 16. juli 2009

Peiskos hos gode venner!

Disse ukene har vært travle for "Bono",som har hatt den ene sang jobben etter den andre,og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har kjørt han tur/retur til flyplassen de siste ukene.

Derfor er det ekstra godt når vi er sammen,og bli bedt bort til gode venner.I kveld har vi innviet de nye hagemøblene og utestuen deres.Hvor det ble servert nydelig grillmat,god drikke og masse godis....Falt pladask for utepeisen fra Weber jeg så klart,så nå står den høyt på ønskelista her hjemme.Fikk lov til å ta et "anonymt" bilde av det flotte vertskapet....tusen takk for en heildundranes aften kjære venner:O)
Nå venter senga,pussig nok skal jeg opp om 5 timer å kjøre mannen til flyplassen igjen.Men da er han borte bare et døgn...så reiser vi på ferie...juhuu.Følg med i morgen,da legger jeg ut en liten gjette konkurranse før vi reiser.

12 kommentarer:

Frk. T sa...

Utrolig stilig grill, Maliva! Skjønner godt at den står skrevet på ønskelisten: ) Håper du får en nydelig dag, klem til deg

LIVS LYST sa...

Så koselig! I sommerværet!!

Nå har vi det godt. La oss nyte det. Det blir fort kaldt igjen i Norge. Men nå skal det nytes. Hver varme stråle fra sola!!!

Klem fra Liv

Viola sa...

Viloken grill och vilken mat...härligt att äta gott med goa vänner och även dricka gott så klart...:) he det nu så fint på ledigheten och njuta utav sommaren...den går alldeles för fort, klem

Ellemeller sa...

Kul grill!!

Nå kom sommarstemninga veltande over meg igjen:)

Anita

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Jeg er fort innom og vil bare ønske deg en deilig ferie...Peisen så deilig og varm ut...:)
Kos dere masse på ferie!
Klem Hanna

p.s. hvis du fremdeles ønsker de to dørene, kan vi bytte med en lunch...?

Unknown sa...

Kos deg med ferie straks, kjære taxiMaliva!
Vi har akkurat kommet hjem etter herlige dager i Lofoten, pakker om og drar til Marielyst i Danmark lørdag, men med eldste mann hjemme. Uka etter drar yngste med venninne til Provence til Mimmi, så her går det unna!
Sjekk mannfolkparkering inne hos meg ;o)
God klem

h.espe sa...

Dette så deilig ut!!! Det gjelder å nyte og ta for seg av de flotte sommerdagene vi har. Ønsker deg en herlig ferie - koooos deg masse!!!

OG konkurranse - det må jeg selvsagt bli med på når den blir lagt ut - er jo inne i en god vinnersteam så... ;o)

Syor klem fra Hildegunn

miss marple sa...

...har visst ikke vært på besøk her på en stund-det var jo så mange koselige innlegg,atte...
hærlig å bli bedt bort på god mat,så veldig "trevli'" ut.Fortsatt god sommer til deg:)))

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin grill, ni ser ut och ha himla mysigt. Och en liten semester-tripp det låter kul. Jag är hemma och tvättar idag, hoppas jag hinner kolla din tävling innan vi åker imorgon. Ha nu en härlig semester med din Bono.
Kram AnnaMaria

*sne* sa...

For en fantastisk flott bål/grill. Sånn vil jeg også ha :D

Margrethes hus og hage sa...

Grillen var kjempefin. Deilig med sommerkvelder i godt selskap og god mat!

Hilsen Margrethe

LYKKEBO sa...

Knall tøff grill! Sånn kunne jeg tenkt meg å! Herlig med sommerkvelder ute:)

Klem