torsdag 30. juli 2009

Maliva`s bloggmarked åpent!

Har en aldri så liten opprydding her hjemme etter ferien.Derfor tenkte jeg kanskje dette kunne være av interesse for dere,før jeg legger det ut til videre salg.Bland annet selger jeg disse store Ostindia suppetallerken fra Rørstrand til kun kr 100,-pr.stk.(ubrukt).Vinstativet kr.40,-

Så er det en gammel sil og mugge m/hank fra Høyang.De sorte mocca-koppene kommer fra Norsk-flint/Egersund-selges samlet til kun kr 100,-
Vakkert sausnebb 150,-og fat til 40,-

Her kjenner dere sikkert igjen en gammel vegghylle jeg har vist tidligere,og en gammel sukker krukke til å henge opp på veggen.
Til dere som elsker "latte", god melkeskummer til 30,-

Ellers litt småtterier.De glassene i kurv,kommer fra Bruka.Fint både til tannbørsten,eller som drikkeglass til 20,-pr.stk.Madonna bilde kr.75,-
Kaffekrukke m/tett lokk i tre kr 20,-,og spaghetti krukke i samme serie 30,-totalt 50,-for settet. Det må være billig,eller?
Pga.plassmangel selger jeg også denne gamle skolestolen fra Sverige,og et veldig gammelt vaskebrettet i zink.Brune apotek krukker 30,-pr.stk.
Skal også selge dette gamle klaffbordet i heltre,som er malt i hvit høyglans.Trenger nok litt ekstra oppussing.Veldig praktisk spisebord...når det er slått ut på begge sider,måler det 150cm,og bredden er 88cm. Pris 800,-
...og sist men ikke minst,selger jeg dette vinduet/oppslags tavlen til høytsbydende over 300,-
Send mail til may-liss@maliva.no hvis det er noe du ønsker deg,frakten avtaler vi nærmere:O)

18 kommentarer:

madam mim sa...

Jeg vil gjerne kjøpe vaskebrettet i zink!:-)

Mitt hvite hus sa...

hei

Madonna bilde kunne jeg tenek meg....
O=)

Anette Lislerud sa...

Det "home" skiltet som er over vinduet, følger det med? Er de hektet sammen på noen måte?

Kristins Hus sa...

Veeeldig intr. i stolen. Men det blir vel mye i frakt å sende den... ??? Den er vel sammenleggbar, sikkert :-)
K

charm design sa...

Så lurt dette var.Tror jeg må prøve på det selv utover høsten.Loftet mitt flyter over av diverse innkjøp.God ide og lykke til mad salget.

Katta sa...

Åh den madonnatavlan skulle jag gärna köpa men ser nån annan var för mej på den men om hon ändrar sig sååå.Hoppas du hade det bra på Sverigesemestern, så du har svenskt påbrå med :) Ha enskön dag, kram Katta

☆Therese sa...

Så smart dette var!!! Med loppis i blogglandia!
Uha - sender en mail jeg ;o)

Ha en flott dag :o)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fiffigt Maliva och sälja så här. Ser att du har många intresserade, din stol gillar jag, skulle bott närmare dig nu.
Kramar AnnaMaria

Anonym sa...

hei
kunne gjerne tenkt meg bordet ditt, men hvor er det du holder til? Er redd det vil bli veldig dyrt med frakt.
Hilsen Nanna i sør

Maliva`s verden sa...

Hei Anonym,så hyggelig at du likte bordet.Fint hvis du sender meg en mail istede,så kan vi snakkes mer der...Ønsker å være så anonym jeg kan her på bloggen...may-liss@maliva.no

Kristins Hus sa...

Hei
Ja, kanskje det!! Hadde vært fint:-) Har lånt pc, så jeg får ikke sendt fra mail... håper det går bra!!
Kristin

Lykkeliten sa...

Å, her var det mye fint!

Sender deg mail etterpå. Har bare en liten bønn om hjelp på bloggen min, hvis du, og alle andre, har tid til å stikke innom!

Kristins Hus sa...

Det går helt greit :-)
Beklager bryderiet!!
Håper du fikk solgt mye ;-)
Ha en fin kveld
Kristin

Hanna sa...

Så mycket fint, men ett underbart boed.
Hanna

MariMaja sa...

Heisann!
Her var det jammen mye flotte skatter gitt!
For å legge inn bilder med link på venstre siden må du ha mal med 3 kolonner, oppskrift på det finner du inne hos http://moseplassen.com/kategori/tips-triks/
når du har fått deg 3 kolonner så kan du legge til bilder med link på venstre siden ved å velge tilpass, legg til gadget og velg Bilde.
Bare spør om det er noe mer jeg kan hjelpe med;)
Klem fra Maja

MariMaja sa...

Det har vel gått unna i bloggmarkedet ditt tenker jeg, likte veldig god det bordet!

God helg til deg også;)

MODERN COUNTRY sa...

Hei Maliva!

Velkommen hjem ferien!! Å så deilig det så ut på bildene fra København, deilige Danmark!! Vi har selv utsatt en ferie i sommer dit, men håper vi får mulighet nå i høst. Sparer som en helt her :) Jeg ser du fikk så vidt plass til dine funn, åååå som jeg gleder meg! hihi Det blir jo som regel en shoppingtur :) Stakkars menn...

Å så har du åpnet bloggemarked, håper du får solgt endel!! Vi får container hit til uka, skal ha storpopprydning i både kjeller og loft. Ja hele huset her, så det blir dugnad for alle mann.

Håper du får en nydelig helg! Uten regn med varmende solstråler.

God klem
Aina

Hege Berge Andreassen sa...

Hei hei! Har du solgt Sinkhuset??